KLUSBABES 7!!!

Hey Bieb!!

zo jij bent druk geweest vandaag! sjemig! Maar wel fijn dat het allemaal gedaan is.

Ik was degene met een kras over der neus. Normaal krabt ze nooit maar ik denk dat ik der teveel pijn deed op der wondje.

Oh ja de info die ik net had gestuurd komt van www.vruchtbaarheid.org = een leuke site!

Kruimels, lekker gegeten?

Zondag is mijn tv avond: gooische vrouwen, expeditie robbinson en try before you!!!

Weet je al wat je gaat kijken bieb?

X

hey bieb

timba krijgt de groetjes terug van me haha, wel lief hoor
Leuk van je vriend dat ie effe op de fiets naast je ging fietsen vanmorgen, rent voor jouw wel lekkerder, en lekker dat de tuin weer op orde is.
De tuin is het enige wat mijn man doet, ik ben niet zo tuinerig hahaha

Pip: lekker verhaal heb je neergezet haha, ik wacht toch maar de ovu testen af en anders de gyn, om het zelf te onderzoeken dat zie ik niet zo zitten

Ik moet morgen trouwens weer bloedprikken

xx linda

Oja Pip was ik vergeten hoe het met je kras op je neus is, dat zal een mooi gezicht zijn haha

Wij gaan wegmisbruikers kijken en daarna de smaakpolitie, dat vind ik altijd wel leuk

xxx linda

Oja Pip was ik vergeten hoe het met je kras op je neus is, dat zal een mooi gezicht zijn haha

Wij gaan wegmisbruikers kijken en daarna de smaakpolitie, dat vind ik altijd wel leuk

xxx linda

Hier ook niet zo een zin in dat onderzoeken van baarmoeder. Laat  mijn vriend dat wel doen whahaha

Linda@ dat bloedprikken is toch ivm je ovulatie?

Ga straks robinson eiland kijken. Heb vriend van nicht alleen de 1e aflevering gezien, wel grappig als je iemand kent in zo een programma hoor

Ach wat lief. Vriendje legt nu trui op tafel zodat Timba lekker zacht kan gaan liggen. Ik weet nog wel dat hij eerst helemaal geen katten wilden, maar toen ze er eenmaal waren....een goede katten  papa haha.Hopelijk ook snel een goede mensen papa hihi

Terug
Bovenaan