KLUSBABES 7!!!

Gebeurd niet zo vaak eigenlijk dat we zaterdagavond niet samen zijn maar de jongens gingen pokeren en de meiden dus ook apart bij elkaar en ik wilde het wel graag weten ivm wijn en roken! Vandaag wel samen geweest maar met anderen erbij.

Succes met het klussen!! Ik zie je niet op de roze wolk staan.

Voel me verder goed het enige wat ik heb is zere borsten, beetje moe maar dat is misschien ook omdat je er aan denkt. En een klein beetje steken rechtsonderin maar dat had ik vorige week ook al en normaal als ik ongi moet worden ook.

miekje, GEFELICITEERT meid!!!!! super goed  nieuws he.
Ik had de roze wolk even niet in de gaten gehouden dus dit kwam echt als een verrassing!!! zie nu dat erik en marleen ook kunnen testen, maar waar zijn die eigenlijk?
iemand een idee?

Linda heel veel succes morgen bij de gyn, hopen dat je er deze keer wat mee kan.
blijven testen he.

Etentje was heerlijk vanavond, zit zo hartsikke vol haha.
ga nou lekker slapen, vanavond klusvrij  heerlijk slapen haha.
Morgen er weer vol tegenaan.
slaap lekker allemaal
xxx kruimels

goeiemorgen meiden

Zo dat is nog eens leuk wakker worden om te lezen dat er weer een zwangere klusbabe is, Miekje van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap, geniet ervan want de 9 maanden zijn zo om,
Wanneer ga je het vertellen aan je omgeving,? en hopelijk wordt je niet al te ziek meid

Kruimels, : lekker dat je lekker hebt gegeten, maar zo'n grill restaurant doet het altijd wel goed, Krijg weer trek als ik er aan denk
Staks om 12 uur weer even een testje doen en hopelijk wordt de streep nu al donkerder, ik wacht af

xxxx linda

meiden tot vanmiddag

ik ga boodschappen doen, bloedprikken, sporten en eten koken hahah en nog schoonmaken, dus mijn ochtend zit alweer vol,

xxxxxx linda

Goeiemorgen meiden,

Bah zo weer boodschappen gaan doen pffff, vanmiddag naar de stag want woensdag is mn mammie jarig dus ff wat leuks gaan kopen !!!!!! Vanavond gaan we met ons cafe, darten tegen een ander cafe hier in de buurt. Wel gezellig hoor, eerst onder elkaar eten en daarna darten. Ik doe niet mee hoor, kan het wel maar dit zijn alleen maar mannen.

Miekje; meid van harte, ga er lekker van genieten !!!!! Hele fijne zwangerschap

Bieb; kusje terug voor timba hoor  Gaat het een beetje met je?

Pip; laat ook mn mannetje dat wel onderzoeken, vind ik een heeeel goed idee whahaha

Kruimels; ik snap wat je bedoeld wat het klussen betreft, maaar heb het toch iets opzij gezet. Had ook echt een schuld gevoel als ik niet alle kansen had gepakt. Nu heb ik dat niet meer zo. Soms komt het er gewoon niet van, maar probeer natuurlijk wel zo vaak mogelijk te klussen !!!!

Linda; In het zonneteje was het idd lekker he gisteren. Houd je niet zo van tuinieren? Ik heb nu geen tuin meer maar, toen ik die wel had vond ik het heerlijk om in de tuin bezig te zijn, kwam ik echt van tot rust whaha heb ik wel eens nodig. Wij zijn altijd van de boodschappen he op maandag ochtend hihi

Vrijdag is mn nod, maar als ik mn regelmatige cyclus van voor die uitschieter aan houdt is het woensdag. Heb nu krampen al de hele nacht, dus ben bang dat de rd s misschien al gaan komen. Afwachten maar grrrrr, tot later

kus happy

O ja kruimels, fijn dat het eten zo lekker was. Ik grill thuis ook vaak mn vlees jummie hoor

xxx happy

Goeiemorgen,

@Miekje: Gefeliciteerd meid! Je hebt het zo te lezen veel te druk gehad om het goed te beseffen. Maar je krijgt gewoon een kindje!! Joehoe!!

Terug
Bovenaan