KLUSBABES 7!!!

Nog even een VRAAGJE:

Is er hier ook iemand die haar baarmoedermond checkt?

X

Moet nog even wat vertellen:

Gister had 1 van onze katten een wondje aan haar poot. Het bloedde dus we wilden het even schoonmaken. M'n man had haar vast en ik met een doekje met water erop deppen. Maar dat vond de kat niet zo leuk dus werd ze boos. Haalt ze naar me uit en nu heb ik een megagroote kras over m'n neus....lekker charmant dus.

Schrok wel toen ze dat deed en het deed nog echt pijn ook! Nou ja, ik een kras, de kat een wondje. Volgens mij heeft ze er verder geen last van, gelukkig.

X

nou het gaat lekker, heb al 2 keer een verhaaltje geschreven en iedere keer dan druk ik perongeluk op de verkeerde knop en alles is weer weg, gggrrrr.

Pip sorry, nu herinner ik het mij ook wel weer dat je een hele onregelmatige cyclus hebt.
heel lastig voor je zo, maar met temperaturen krijg je wel een beter inzicht.
Wij hebben trouwens gisteravond toch nog zin kunnen maken, althans mijn vriendje heeft me over gehaald  ben ik vanmorgen toch wel weer blij om.
Nou heeft ons beebje volop kans.
Volgens mijn cyclus van afgelopen 2 keer zou ik dinsdag mijn ei moeten hebben.
heb alweer een mooi grafiekje voor deze maand.
Vorige weekend zaten er echt 2 uitschieters bij, maar dat kwam omdat ik ziek was.
Ik zit normaal met mijn temperatuur tussen de 36,7 en 36,9 graden en vorige keer had ik rond mijn eispong ineens een uitschieter van 37,1.
Wel heel duidelijk te zien dus.
Hoe is dat bij jullie?

Rimke wat leuk dat je even wat van je laat horen meid!
Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar aan de andere kant van de wereld, haha.
geniet er maar lekker van en tot gauw.

Lin, ja ik lag helemaal krom van het lachen om die man, die zal zich inderdaad behoorlijk kloten hebben gevoeld haha.
Ben blij dat het weer wat beter gaat met joey.
Dat van dat spenen is aan pip om uit te leggen, dat heb ik haar beloofd haha
Maar sterretje of bieb, ik weet niet meer wie het zei, maar die was er wel dichtbij het heeft alleeen niks met varkens te maken.
gelukkig niet, want die stinken.
Ik heb trouwens goed geslapen vanacht ondanks het gebeul van de beestjes.
helemaal afgepijgerd van het klussen

pip, ik controleer trouwens niet mijn baarmoedermond, weet niet eens hoe ik dat moet doen en wat ik dan zou moeten voelen.
doe jij dat wel?

ik wil trouwens nog even wat kwijt als het mag.
gisteravond hebben we vrienden over de vloer gehad en wat ik al verwachte (dat is die vriendin die zwanger is) leest ze mee op het forum februarimoeders van jongegezinnen.nl.
Bij deze weet ik dus ook wel zeker dat ze wel eens op andere forums meeleest en nou wil ik even tegen haar zeggen als ze dus op ons forum meeleest en dus nu weet dat ik kruimels ben(zo heet mijn hond namelijk) het wel kan laten weten dat ze het weet zeg maar. snappen jullie het nog.
Als ze weet dat ik zwanger wil worden heb ik liever dat ze dat zegt tegen me als dat ze iedere keer meeleest en niks zegt tegen me.
Hoop eigenlijk dat ik het mis heb, maar als ze het dan wel weet dan heb ik liever dat ze het tegen me zegt.
Dus lin bij deze, laat het dan even weten.
Dat jij het niet tegen mij hebt willen vertellen, wil nog niet zeggen dat ik het niet bij jou kwijt zou willen, xxxxxx kruimels

sorry meiden dit moest even. hoop dat jullie het begrijpen?!

Nou hier galmt andre rieu door het huis, ik heb mijn vriendje een dvd gegeven hij vind dat helemaal geweldig. houd trouwens van veel soorten muziek.
ook van "mooi wark"   en "normaal" heel wat anders.
Ik ben zelf meer van nick en simon, jan smit, marco borsato guus meeuwis en ook wel engels talig hoor, heb vaak skyradio erop staan of radio nl.
en jullie, waar houden jullie van?
nou ik klets weer iets teveel geloof ik.
ga weer ff weg hoor, misschien nog wel tot vanmiddag.

pip aan jou de eer om uit te leggen wat dat spenen nou is, whawha succes!!!!

xxxxxxxx kruimels

Kruimels,

Zo wat een verhaal...hihi gezellig hoor!

Ben benieuwd of je vriendin meeleest...best raar ofnie?

Ik ben nu de kluts een beetje kwijt wat spenen betreft...dacht idd ook dat het varkens waren maar dat is dus niet zo....hahaha ben geen echte boerin dus!

Mijn temperatuur is altijd 36.6/36.7. dit is de eerste maand met temperaturen dus geen vergelijkingsmateriaal. Vanochtend was ie trouwens 36.4 en omdat ik nog half sliep dacht ik "heb ik het wel goed gedaan". Toen deed ik het nog een keer (1 minuut later) en toen was ie 36.6....is dat raar?

X

goeie morgen pip,

eeehh  middag gaaaap haha
ik denk niet dat het raar is hoor van die temperatuur.
elke keer als je meet kan het wel iets afweikend zijn zolang je maar wel ongeveer
(mag natuurlijk best een kwartiertje verschil tussen zitten) om dezelfde tijd temperatuurt.
Wat voor thermometer gebruik je? een digitale die piept of een gewone?
ik temperatuur wel vaak 2 tot 3 minuten voordat ik kijk, misschien dat je het net niet lang genoeg gedaan hebt?
Gewoon volhouden hoor meid! trouwens heb je van de huisarts zo'n temperatuur kalendertje gekregen? ik wel en dat is echt heel overzichtelijk, echte aanrader!

De uitleg over het spenen whawha:

Wij hebben blonde d'anquitaine koeien en die hebben anders dan melkvee na een paar maanden hun kalfje nog bij zich lopen.
Ze worden automatisch weer gedekt door de stier die er het hele jaar bijloopt en zijn dus dan weer drachtig van het volgende kalfje.
Maar als het kalfje van het vorige jaar er telang bijloopt, dan vergt dat teveel van de koe, dus als de kalfjes ongeveer 3 a 4 maanden oud zijn dan halen wij ze bij de moeder weg, snik snik zielig verhaal he.
en dat gaat natuurlijk gepaart met een hoop gebeul, niet zozeer om moeders maar vooral om de melk die ze ineens niet meer krijgen.
maar ja moeder de keo moet zich weer voorberijden op haar nieuwe kalfje die over een paar maanden gaat komen.
Snappen jullie het?
het spenen is dus: het kalfje bij zijn/haar moeder weg halen.

pip toch, dat je dat niet wist whawha nee hoor grapje.

Haha wat ik al zei, nu galmt normaal door ons huis heen, andre rieu heeft het niet langer gered .

ga me maar eens aankleden, schandalig, lig nog steeds in bed.
heb net herhaling van undercover lover gekeken.

pip, ik vind het inderdaad een raar idee dat mijn vriendin eventueel mee leest, vandaar ook de vraag aan haar als ze inderdaad op dit forum komt of ze dit dan tegen me wil zeggen. daar vertrouw ik haar wel in.

hele fijne dag allemaal,
xxxxx kruimels

hoi meiden,

Hier een berichtje van mij, alles gaat goed hoor heb een heerlijk weekend. De ongie was weg, dus ben al het hele weekend aan de klus. hihihihi. kregg vanmorgen een lekker ontbijtje op bed met verse jus en eitje enalles hihih. gisteren samen filmpje gehuurd en waren overdag samen naar de braderie geweest, dus echt een weekendje samen.
Straks hebben we een verjaardag van me neefje en me schoonzusje. gezellig met de kinders.Ik geloof trouwens dat me schoonzussie me door heeft, toen we woensdag bij de wiz waren en ik zij dat ik gestopt was met roken, zij ze na het eten (dan is het namelijk het moeilijkst) ach het is voor het goede doel. Ik dacht meteen, shit ander onderwerp hihihih.

nee hoor kleintje, dat was jij niet hoor die ik bedoelde, want jij reageerde ook gewoon op andere berichtjes. de meeste hied doen dat trouwens. het was er maar 1 die echt nooit wat tegen een ander zij, maar die heb ik al ff niet gezien. maar daar gaar het ook niet om. Nu weet iedereen hoe ik er over denk en de meeste vinden dit gelukkig ook. en het is prima zo. toch.

Rimke ik snap het helemaal hoor, nog veel plezier in bangkok. geniet ervan.

kruimels ik wist het wel van het spenen, aleen hier noemen ze het afspenen, dat gebeurt ook bij een veulen dat bij haar moeder weg gaat. En omdat bij me tante wel eens veulens zijn geboren en ik tot vorig jaar fanatiek paardreed, wist ik het vandaar. hihihi

linda, ik hoop dat joey niet te ziek word, sterkte ermee.

pip, hoop dat je snel je ei kan vinden en dan op de roze wolk je nod kan zetten. hij is mooi geworden trouwens de wolk, maar ben bang dat de 1e die hem copieert, dan is het roze weg hihihi. heb ik namelijk als eens geprobeerd. ROZE wolk he, in het begin, maar het werkt niet hihihih.

jacqy is je bui al over, meid kop op, het lukt ons ook heus wel een keer.
bieb gaat het al wat beter met je, het blijft natuurlijk een rot gevoel een verlies.

Ik ga deze maand trouwens niet letten op me ei ofzo. ik ga gewoon vanaf nu om de dag of elke dag, wanneer ik daar zin in heb klussen tot aan me nod. lekker veel en lekker vermoeiend hahaha, maar dat heb ik er wel voor over.

meiden ga nu douchen en straks dus weg. jullie zien me wel weer verscheinen.

xxxx. bambi

Dag dames,

Heb een weekje even niet gereageerd, omdat ik er gewoon niet aan toe kwam.

@Bambi: Wat attent van je man > een ontbijtje op bed. Heerlijk!
@ Pip: Ben ook wel benieuwd> baarmoedermond checken?! Nooit van gehoord...
@ Linda: Hoe gaat het met de ovulatietesten? We zijn tegelijk gestart, maar ik ben inmiddels afgehaakt. Ik kan dat niet volhouden, steeds mijn plasje inhouden. Of ik vergeet het gewoon omdat ik allemaal afspraken buiten de deur heb. Bovendien was er de ene dag een licht streepje te zien en de volgende dag niks en vervolgens wel weer enz... Kan er geen touw aan vastknopen. Misschien ga ik volgende periode wel temperaturen. Lees dat dat de andere meiden wel bevalt. Doordat ik niet weet wanneer NOD is, ben ik om de dag aan het klussen. Ben kapot! Maar we moeten in elk geval nog maar een week doorgaan voor de zekerheid. Gelukkig hebben we allebei herfstvakantie en hebben we iets meer tijd voor elkaar.

Zijn er meiden die ook herfstvakantie hebben? Zo ja, nog leuke plannen?
Wij gaan dubbel klussen.  De tuin moet namelijk ook worden aangepakt. 't Is nu een maanlandschap.

Dikke kus

Hoi meiden,

Schandalig, kom net uit mn bed  Zag vanmorgen echt scheel van de hoofpijn dus nog maar ff terug gegaan, nu gaat het gelukkig iets beter !!!!

Rimke; wat lief dat je wat laat horen uit het verre bangkok. We zijn weer gerustgesteld haha. Geniet er lekker van meisje ......

Pip; whahaha wat leuk de ROZE wolk ...... nou is hij nog leuker !!!!!! Wat een spannend idee he dat jij en kruimels zo dicht bij elkaar zitten, zou ik wel heeeeeel nieuwsgierig van worden hoor....

Kruimels; wat ben je gezellig aan de klets meid !!!!! Wat een zielig verhaal van dat spenen ach, vond het al zielig toen ik mn hond als pup bij zn moeder weg moest halen, heb heel de terugweg zitten janken whahaha dus ik kom je maar niet helpen he .....

Linda; gelukkig gaat het weer wat beter met joey, vind het altijd zooooo zielig als zo n kleintje ziek is !!!!!

Bambi; dus je werd bijna betrapt he doordat je niet rookte hihi, zou gelijk een mega rood hoofd krijgen van zo n opmerking. Heb dat ook wel eens in de kroeg zulke opmerkingen omdat ik dan aan de cola zit ofzo, gelukkig is het licht daar niet zo fel whahaha. Gezellig he zo n weekendje saampjes, geniet ervan meid

Ga maar eens een keer douchen pfffff wat een tempo zeg vandaag. Mn mannetje is een stuk actiever die is met vrienden naar scheveningen aan het fietsen !!!!! Dat wordt weer benen masseren als ie thuiskomt

O ja kruimels, volgens mij vroeg jij dat, ik heb ook wel eens geen zin om te klussen hoor en dan doe ik het ook niet, schuif ik het een dagje op haha. In het begin deed ik het wel omdat ik het dan zonde vond om over te slaan, maar nu is geen zin, geen zin........

liefs happy

Terug
Bovenaan