nou het gaat lekker, heb al 2 keer een verhaaltje geschreven en iedere keer dan druk ik perongeluk op de verkeerde knop en alles is weer weg, gggrrrr.
Pip sorry, nu herinner ik het mij ook wel weer dat je een hele onregelmatige cyclus hebt.
heel lastig voor je zo, maar met temperaturen krijg je wel een beter inzicht.
Wij hebben trouwens gisteravond toch nog zin kunnen maken, althans mijn vriendje heeft me over gehaald ben ik vanmorgen toch wel weer blij om.
Nou heeft ons beebje volop kans.
Volgens mijn cyclus van afgelopen 2 keer zou ik dinsdag mijn ei moeten hebben.
heb alweer een mooi grafiekje voor deze maand.
Vorige weekend zaten er echt 2 uitschieters bij, maar dat kwam omdat ik ziek was.
Ik zit normaal met mijn temperatuur tussen de 36,7 en 36,9 graden en vorige keer had ik rond mijn eispong ineens een uitschieter van 37,1.
Wel heel duidelijk te zien dus.
Hoe is dat bij jullie?
Rimke wat leuk dat je even wat van je laat horen meid!
Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar aan de andere kant van de wereld, haha.
geniet er maar lekker van en tot gauw.
Lin, ja ik lag helemaal krom van het lachen om die man, die zal zich inderdaad behoorlijk kloten hebben gevoeld haha.
Ben blij dat het weer wat beter gaat met joey.
Dat van dat spenen is aan pip om uit te leggen, dat heb ik haar beloofd haha
Maar sterretje of bieb, ik weet niet meer wie het zei, maar die was er wel dichtbij het heeft alleeen niks met varkens te maken.
gelukkig niet, want die stinken.
Ik heb trouwens goed geslapen vanacht ondanks het gebeul van de beestjes.
helemaal afgepijgerd van het klussen
pip, ik controleer trouwens niet mijn baarmoedermond, weet niet eens hoe ik dat moet doen en wat ik dan zou moeten voelen.
doe jij dat wel?
ik wil trouwens nog even wat kwijt als het mag.
gisteravond hebben we vrienden over de vloer gehad en wat ik al verwachte (dat is die vriendin die zwanger is) leest ze mee op het forum februarimoeders van jongegezinnen.nl.
Bij deze weet ik dus ook wel zeker dat ze wel eens op andere forums meeleest en nou wil ik even tegen haar zeggen als ze dus op ons forum meeleest en dus nu weet dat ik kruimels ben(zo heet mijn hond namelijk) het wel kan laten weten dat ze het weet zeg maar. snappen jullie het nog.
Als ze weet dat ik zwanger wil worden heb ik liever dat ze dat zegt tegen me als dat ze iedere keer meeleest en niks zegt tegen me.
Hoop eigenlijk dat ik het mis heb, maar als ze het dan wel weet dan heb ik liever dat ze het tegen me zegt.
Dus lin bij deze, laat het dan even weten.
Dat jij het niet tegen mij hebt willen vertellen, wil nog niet zeggen dat ik het niet bij jou kwijt zou willen, xxxxxx kruimels
sorry meiden dit moest even. hoop dat jullie het begrijpen?!
Nou hier galmt andre rieu door het huis, ik heb mijn vriendje een dvd gegeven hij vind dat helemaal geweldig. houd trouwens van veel soorten muziek.
ook van "mooi wark" en "normaal" heel wat anders.
Ik ben zelf meer van nick en simon, jan smit, marco borsato guus meeuwis en ook wel engels talig hoor, heb vaak skyradio erop staan of radio nl.
en jullie, waar houden jullie van?
nou ik klets weer iets teveel geloof ik.
ga weer ff weg hoor, misschien nog wel tot vanmiddag.
pip aan jou de eer om uit te leggen wat dat spenen nou is, whawha succes!!!!
xxxxxxxx kruimels