KLUSBABES 8

jeetje engeltjuh, wat erg dat je opa zo ziek was!
is hij weer beter en nu weer thuis?
en wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap, op de misselijkheid na dan.
jij bent als eerste aan de beurt dus voor een echo, spannend, we willen alles weten hoor.
ik ga binnenkort ook met mijn vriendin mee als ze een echo krijgt.
die is nu bijna 22 weken zwanger.
heel veel plezier bij de echo
liefs kruimels

hoi kruimels..
Ja dat was echt een moeilijke periode maar hij is er wonder boven wonder gelukkig weer bovenop gekomen!!!!
ja ik ben echt blij dat ik over kleine 2 weken een echo krijg want ben best onzeker door de miskraam hiervoor!!!
Maar ja het voelt allemaal goed..heb nog geen drupje bloed verloren en misselijk en erg moe....ow ja ik draag ook al een zwngerschapsbroek,men eigen broeken passen niej meer hihi
Liefs Miranda

hoi meiden,

he kruimels wat een haar actie whhahah. ik vind hem wel goed hoor. ik dacht dat ik een twijfel kont was.hihihi

he engeltjuh ik dachtal , je bent zwanger en je peert hem. maar gelukkig je bent er weer. wat naar van je opa. gelukkig gaat het weer beter nu. spannend hoor je bent indd de 1e voor de echo hier. leuk hoor.

linda2 je bent er maar druk mee.

he pip en kruimels. ik ben ook weer hard aan de klus en op zoek naar me ei. volgens de berekeningen heb ik die aankomend weekend. maar we zijn vanaf dit weekend (ongie vrij) alvast begonnen om de dag, maar als we zin hebben doen we ook wel eens elke dag. nu heeft me mannetje gisteren gelezen dat je beter sex in de ochtend kan hebben dan is het zaad namelijk het beste  ik heb meestal avond sex. mmmhh en je zou ook dus de meeste kans hebben gewoon in mission.standje mmmmhh dat doen we wel, maar niet tijdens de lozing zeg maar hihihihi. miss toch maar eens uitproberen.

weetje dan heb ik nog iets he. ik sta op de lijst als ronde 5 maar dat klopt helemaal niet. heb eens zitten denken en ben pas 4 maanden bezig 22 okt. dus nog geeneens 4 maanden. hoe ik dan in ronde 5 kom  ik denk dat ik de 1e ronde toen ik na 2 weken al ongie werd gelijk verder ben gaan tellen naar ronde 2. dus ik zit eigelijk pas in ronde 4. ooooh dan klinkt het al beter en ben ik nog niet zo lang bezig. hihihi
ga he gelijk aanpassen. hahahaha

xxxx Bambi

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 3e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde  
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,  Bambi 4e ronde
5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Hallo allemaal!

Ben weer thuis hoor!

Engeltjuh, wat goed dat je er weer bent. Mijn excuses als ik iets beledigends heb gezegd over het feit dat je zwanger was en toen foetsie. Had natuurlijk kunnen bedenken dat er iets aan de hand zou kunnen zijn. Sorry! Gelukkig gaat het weer goed met je opa. En met jou ook...lekker kotsen, ECHT HARTSTIKKE ZWANGER ZIJN!

Uhm...nu weet ik niet meer wat jullie allemaal hebben geschreven...  

Heb vanavond 1 knuffel afgemaakt en ben gestart met 2 jurkjes. In november hebben we een themafeestje en ik ga een outfit voor m'n schoonzus en mezelf maken. We gaan als tweeling omdat iedereen altijd denkt dat we zusjes zijn ipv schoonzusjes hihi

April, hoe was het met mvm?

Kruimels: hihi, misschien ben ik al wel voor je werk langsgelopen zonder dat jij het wist wahahaha. Nee hoor GRAPJE!!  Moest wel ontzettend lachen toen je zei dat je bij de verkeerde Kruidvat was...zie het al helemaal voor me: Kruimels in de passage op het pleintje van de oude bioscoop en de intertoys omhoog kijkend waar een huis is...hihihi.   En dat je nu geen vlechten hebt gedaan...ik bescheur me!!! hahaha

Ga nu echt even verder lezen hoor!

X

Ik zeg SLAAP LEKKER ALLEMAAL en tot morgen! Ga me douchen en dan naar bed, ja ja de extra klusdag gaat door!

Dikke kus Pip

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2007 21:49:18'));

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 3e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde  
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,  Bambi 4e ronde
5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Terug
Bovenaan