KLUSBABES 8

Ja had ik eigenlijk ook zoiets van die testen, of je nu 3 uur of 4 uur wacht, maarja aan de ene kant zullen ze t niet zomaar erin zetten.bestaan er geen andere testen waar je niet 4 uur hoeft te wachten??? stom gedoe allemaal. Ik zie t ook wel hoor. Gewoon vanavond weer aan de klus

Waar is iedereen trouwens?? \

Morgen komt trouwens nieuw programma met Caroline Tensen over stellen met babywensen. S kijken of t wat is

Dag dames,
Ik heb het vandaag al aan mijn zus verteld. Die zou een paar dagen weg zijn en ik wilde het nog aan een paar mensen meedelen die dichtbij staan. Zodat ik het over een paar weken op het werk kan vertellen. Als ik dat nog haal. het begint zich al af te tekenen en als het nu nog sneller gaat, hoef ik niks meer te zeggen, haha.
Nou, ze had het wel verwacht en vond het wel leuk.
@pip: spannend, hou je ons op de hoogte?
@happy: nog symptomen?
@linda: tja, er hangt slecht weer in de lucht, ik hoop voor jou dat het echter wegtrekt en joey morgen een rustigere dag heeft.
Nog even over mvm: er zijn idd mogelijkheden om dit heel discreet te doen. Je kunt je zelfs later opgeven om mee te doen. Als bv. iedereen het al weet, want je kunt tot week 16 weken meedoen. Ik heb nu een keer in de week een donkergroene plastic zak voor de deur staan. Nou ja, je moet wel superogen hebben wil je door een zak heen de inhoud zien.

Daarnaast lijkt het me sterk dat ze met een vrachtwagen langskomen waar groot mvm op staat. Ik neem aan dat ze veel hcg willen verzamelen en dat ze begrijpen dat vrouwen er in eerste instantie niet mee te koop willen lopen. Misschien komt het bot over maar ik redeneer als volgt: als ik het nodig had zou ik ook blij zijn als anderen zich daar de moeite voor deden.

Hoi sterretje. Fijn dat t zo goed met je gaat!

Enne MvM komen in een gewone auto aan rijden hoor, die snappen ook wel dat niet iedereen t  mag zien

Zo, ga weer eens stoppen

doeiii

@bieb en linda: dus jullie hebben nu eigenlijk luiers nodig, hihihi. Als ik het zo lees zijn de ovulatiestrips geen echt succes bij iemand op dit topic. En ze waren geloof ik ook niet echt goedkoop.
@linda: hoe was jouw humeur tijdens de zwangerschap van joey?

@bieb: oh jij hebt ze al eens aan zien komen rijden? ik niet. Maar we bedoelen hetzelfde
Ik hoop ook voor je dat je snel een nieuw hoofdstuk mag gaan openen.

@pip: nog meer kraamvisite. Eerst je ene schoonzus, morgen de andere, leuk.
@linda84: dans ze en wie weet tot morgen.
liefs,
 sterretje

jeetje pip, wat ontzettend spannend, dat het kindje eraan komt, je bent vast op van de zenuwen.
Is dit trouwens het eerste kleinkind voor je vader en moeder? of heeft je broer al meer kinderen?
misschien als het snel gaat word hij/zij vandaag nog wel geboren, maar het zal wel morgen worden, denk je niet?
leuk dat je al weet wat het word en ook de naam al bekent is.
maar het blijft toch een wondertje he, zo'n klein hummeltje.
helemaal als het van je eigen broer is!
Ik ben helaas enigst kind, maar heb nu wel een ontzettend lieve schoonzus en zwager.
en een hele lieve schoonmoeder(mijn vriend en ik zijn nog niet getrouwd hoor)
5 jaar geleden is heel onverwachts mijn schoonvader overleden aan een hartaanval, hij was nog maar 47 jaar.
Mijn vriendje en ik zijn nu 10 jaar bij elkaar.
Dus jij hebt ook lekker gegeten vanavond, nou ik ben nu toch wel echt hartstikke zat hoor, lekker in de gehaktballetjes gegeten en vanavond nog eens allemaal hapjes gemaakt voor bij de voetbalwedstrijd.
Joepie, ze hebben gewonnen met 2-0, haha (het nederlands elftal)
nou pipje, probeer wat te slapen en hopelijk ben je morgenvroeg tante Pip.
welterusten
xxx kruimels

linda 84, ben ook heel blij nu met m'n haar hoor, haha
stomme trut dat ik er ben.
ben gewoon heel onzeker en als mijn haar dan ook nog niet zit dan is het helemaal erg.
hoe zie jij er eigenlijk uit?

Chris, vervelend dat je nu al heel erg het gevoel hebt dat je ongi moet worden.
maar het kan natuurlijk ook van alles zijn. een innesteling is toch ook nog mogelijk?
hoop voor je dat je ongi weg blijft.
net als voor happy, ik duim voor jullie hoor!!!!

Terug
Bovenaan