KLUSBABES 8

O april lekker uiteten jammie jammie veel plezier meid vanavond,

Miekje : hutspot bleh lust ik niet, maar mijn man   is er gek op,

Wij eten vanavond brood, en vanmiddag hebben we koolrapen gegeten met een kalfsnitzel, en morgen eet ik kip met kerrie en mijn man shoarma

Ik ga nu even eten me man komt nu thuis,
Misschien tot straks en anders tot morgen
iedereen een fijne avond vanavond

xxx linda

He meiden!

April en Linda, de voeten gaan weer helemaal goed! haha Gelukkig wel!
Miekje, wat vervelend dat je een beetje bloed hebt verloren zeg! hoop dat het oud bloed is!

Liefs Jacqy

hey essy

lekker dat de tuin klaar is, ik ga morgen even de foto's bekijken,
en eet smakelijk

xx linda

Hey meiden,
Daar ben ik weer eens en vanavond blijf ik een keer langer hoor. Heb nog niet veel gelezen dus dat ga ik zo doen, maar wilde wel even zeggen dat ik er weer ben. Tot zo.

Er is vandaag niet zoveel geschreven dat ik 2 uur nodig heb.

@Bambi: Heerlijk een hond . Ach, al hij thuis luistert, is het toch goed genoeg.
@Miekje: Kan me voorstellen dat je ongerust bent. Heb je vanavond nog bloed gehad? Ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan.

Ik moet nu helaas weg, naar mijn vriendinnetje (lees: 20 weken zwanger van een jongen > lees: jaloers!!).

Fijne avond kletsbabes!

he,

daar was ik ook nog ff.
he jacqy alles goed ? de bui is dus over hihih. hier ook alles goed hoor. we komen bijna weer in de serieuze klustijd. van het weekend mega vruchtbaar hahaha. Merk jij al iets, ik wel de nattebroek dagen zijn weer aangebroken, ben dan veel vochtiger van onder en dan komt het slijm he hihih.

essy jij bent dus die stiekeme gluurder, wij wisten wel dat er elke dag iemand mee keek hihihi. nee hoor geintje. we weten toch dat jij wat minder vaak komt schrijven. geef niks.

linda2 nou jij mag blijven hangen maar ik moet weer vliegen zo hihih.

ooh trouwens dat postcodepop, ik had er ook nog nooit van gehoord hoor, is dus van de postcode loterij en mijn moeder was geselecteerd voor kaarten. en nu komen er best wel leuke artiesten en je kan prijzen winnen. leuk toch. ik geloof dat ali b komt en racoon en krezip en ilse de langen en MARCO BORSATO jeeee. ben vorig jaar ook naar syphonica geweest echt super. nou en dat morgen dus allemaal glatis hihihih.

xxx Bambi

Hey Bambi, lijkt me super leuk morgen. Lekker van genieten!! Succes met alle drukte vandaag en morgen!
Kruimels, je kunt zien wie ik ben op hyves onder de naam lindabvlp, ja sorry, ben niet zo orgineel met namen verzinnen. Had ik jou nu ook een keer onder hyves gezien? Was er eentje die ik gezien had maar waar ik geen vrienden van kon worden, weet niet meer of jij dat nou was.
Miekje, hoop voor jou dat alles goed gaat, want je zal zo wel de zenuwen krijgen, sterkte.
Tante Pip, van harte proficiat!!
Essy, ga zo even kijken bij je hyves hoor.

hoi meiden,

essy heb je tuin gezien hoor. strak hoor.

nou ik ga er van tussen.
fijne aaf.

xx Bambi

Terug
Bovenaan