KLUSBABES 8

Ha ha Bambi, blijkbaar lijkt jullie hond op jou en wil die ook niet met zijn mooie schone poten in die blubber lopen, vandaar dat hij/zij er gisteren ook geen zin in had. Voortaan dus maar als het regent samen droog bij de verwarming blijven

He meiden!

Ik heb een tijd niets van me laten horen maar ik ben er nog hoor!
Hoe is het met jullie allemaal? Weer een zwangere erbij lees ik! Jippie!! Gefeliciteerd!
Happy, de rd's zijn gekomen.. balen meid!
Bambi, hoe is het met jou?
Hier gaat het wel weer aardig. de dip is een geloof ik over.. gelukkig. Nu alleen super druk op t werk. Overwerken enzo.. vandaar dat ik er zo weinig was!

Liefs Jacqy

@happy: balen van de rd's meid.        
@linda: ok, nou dat verklaart een boel. mijn humeur daalt hier soms tot het vriespunt.
@pip: gefeliciteerd tante pip.
@mieke: succes, ik hoop voor je dat het niks ergs is.

Hier gaat alles zijn gangetje. De misselijkheid wisselt, al heb ik er 's avonds vaak langer en meer last van dan 's ochtends. En het eten wisselt ook. de ene keer krijg ik niks door mijn keel en de andere keer eet ik aan een stuk door.
Ik ben straks wieberen, dus ik denk niet dat ik vanavond nog kom buurten.
liefs,
          sterretje

Jacqy leuk dat je er bent, zijn je voetjes weer helemaal herstelt?
Sterretje, hoe is het met je flessen, die van mij is weer bijna vol, hi hi

April de verloskundige heeft het verder niet over mijn ongi gehad wanneer dat dan eventueel weer zou moeten komen. Heb ik zelf ook niet aan gedacht.

Lekker uit eten, mjammmmmmmmmm

Ben nu hutspot aan het maken.

hello meiden

miekje: hopelijk is het gewoon oud bloed meid,

Apri; hoe bevalt het voor mvm?

Jacqy: dat is langgeleden meid, gelukkig gaat het weer beter met je (en met je voetjes),

Sterretje: rottig meid dat je nog zo vaak misselijk bent, maar het gaat echt over hahaha

Bambi: haha een modepoppetje, misschien heeft je hond daarom ook een hekel aan regen en gras en bagger haha, maarre ik houd ook niet van regen en wind hoor, en ik vind je helemaal niet erg hoor zoals je jezelf omschrijft

xxxx linda

Joehoe, de tuin is zo goed als af.
Niet dat het heel veel voorsteld, we hebben hem volgestort met grind, maar ben toch trots. Paar leuke potten erop en 't is af! Voor de meiden die mij bij hyves hebben staan >>>> check de foto!.
Zo ga nu even eten (shoarma, mmmm!), lees straks alle verhalen wel weer bij.

Oja, ik schrijf misschien niet elke dag, maar lees wel bijna elke dag even mee.

dikke knuf

Terug
Bovenaan