He linda 84: ik ben er hoor!
@sterretje: je vroeg of ik mvm wel eens had zien rijden. Ik heb er zelf aan meegedaan gelijk toen ik nog zwanger was (dus maar 1 wk meegedaan). Ze kwam toen voor intakegesprek, kwam in gewone auto. Dus valt echt niet op
@Pipstip;Joehoe een neefje. Leuk hoor! Gefeliciteerd. Weet nog goed toen ik voor 1e x tante werd, alweer 16 jr geleden, was 17 en was op vakantie in Spanje. Dag voor vertrek belde zus dat ze bevallen was, ik natuurlijk janken haha. Thuis gelijk op bezoek, en omdat ik zo bruin was herkende mijn zus me eerst niet. Wel leuk hoor
@Kruimels: heb ook de ovulatietest van matcare. Kostte 23 euries geloof ik, 10 testen en daar zaten 2 zwangerschapstesten bij
@Happy: jammer van je rd-tjes. Volgende ronde dan maar weer..
@Bambi: moet eerlijk zeggen, ben er nu minder mee bezig dan 1e x voor mk. Oke, ben er wel mee bezig natuurlijk maar anders. En hoop ook niet te veel
Jammer van je honden cursus, is toch juist leuk?
@Miekje: ik hoop voor je dat t niets ernstigs is je bloeding. Kan ook bloedvaatje binnen zijn wat kapot is ofzo. En je hoort wel vaker dat vrouwen bloeden, en dat het niet uitdraait op een mk
@Jacqy: leuk dat je er weer bent
Volgens mij heb ik nu echt mijn ei. Voel me eileiders en drukkend gevoel in linkerzij beetje naar achter toe. Ach, dan maar weer klussen. Heb die stomme ov.test ook niet meer gedaan.
Bah, morgen op werk verhuizen. Ik werk bij een keukenzaak op adm, maar valt onder meubelzaak. Ik zat met 2 collega's apart van meubeladministratie, lekker rustig maar nu willen ze ons op die afdeling plaatsen. Pff zitten al 15 man ofzo. Nouja, we hebben t even tegen kunnen houden maar nu dus niet meer. Dus morgen verhuizen. Ik hoop dat ze over paar weken inzien dat het niet gaat. Wij hebben best drukke afdeling en dan al die andere mensen erbij. We zien t niet echt zitten. En nu worden we natuurlijk meer in de gaten gehouden....weg beetje vrijheid....ach, misschien valt t ook allemaal wel mee
Gisteren rekenin van dierenarts gehad. Viel nog mee, dacht iets van 200,- maar was dus 166,- Nu nog rekening crematorium.....ook iets van 100,- Onze andere kat Timba is nu echt heel spelerig,was hij altijd al, maar trekt nu nog meer naar ons toe. Niet erg hoor,verzinnen elke keer andere speeltjes. Vindt m alleen zielig, volgende week is hij overdag weer alleen. Mensen raden ons aan om in ieder geval komende 3 maanden liefst half jaar geen andere kat te nemen ivm besmettingsgevaar van ziekte wat Puma misschien had.
En verder? straks weer Heroes kijken...