he meiden,
ik zit me hier op me werk helemaal de pieeeeep te vervelen. ik ben klaar met me werk en zit helemaal alleen vanmiddag.
gisteren dus wezen trainen, ik denk dat me hond het merkt ofzo dat ik het niet leuk vind en daarom vind hij het ook niet leuk ofzo. hahah heb al aan me mannetje gevraagd of hij verder wil, maar dat is ook geen optie. ik maak het gewoon af en als ie zakt met het examen, dan boeit me dat niet. me hond luisterd thuis wel, dusss.
OOhh en toen ging het gisteren nog plenzen ook en ik haat regen op me haar, grrrr, ik ben echt een tuttebel op me hakken en met me plu en dan moet ik nu dus met van die kaplaarzen op een veld lopen baggeren, vind het een verschrikking, is gewoon niks voor mij, ik ben een beetje een modepopje, als je haar maar goed zit he . hihihi en geen boerin (sorry kruimel hihihi) met bagger aan me schoenen.
dat verklaart waarom iedereen altijd zij toen ik nog paardree, oof pas op anders worden je handen vies hahaha.
ja dat klopt heb echt een handenwas probleem, zon 30 per dag en ook met handcreme in de weer hihihi. ik ben gewoon erg nu ik er overna denk.
ik denk da ik gewoon wat eerder naar huis ga. merken ze toch niet en zo wel, dan maar een smoesje verzinnen.
xxx bambi