KLUSBABES 8

arghh sterretje daar kan ik dus ook echt niet tegen he, echt brutaal dat ze dat vragen, en dan nog beledigd ook als je zegt dat je of nog wilt wachten of geen kinderen wilt of zo

xx linda

oh ja, dit weekend een verjaardag en vriendin had leuk nieuws. ben benieuwd! En ik heb wat dat betreft geen geduld en zou het liefst bellen om te vragen wat voor nieuws, maar laten we dat maar niet doen
liefs,
        sterretje

Ja, dat klopt. Het vervelende is dat er iemand bij ons werkt die het niet gegund was. Dan ga je er toch van uit dat in zo'n situatie mensen wel oppassen met wat ze zeggen. soms lijkt het net een wedstrijd, wie is het eerst.

@linda: ik vind het knap dat je toen toch bent gaan werken. ik moet er niet aan denken.
en ja, ze zeggen ook dat elke zwangerschap anders is. ik hoop dat je de volgende keer er geen last van hebt.

Bambi: Ik wil ook wel naar Marco, super leuk zeg, doe hem maar de groeten....

Sterretje: Nou ja zeg, inderdaad echt belachelijk van je collega, mensen beseffen echt niet wat ze zeggen. Soms snap je niet dat iemand zo dom kan zijn! Vervelend zeg dat je zo misselijk bent, hopelijk gaat het snel over. Hebben jullie het eigenlijk al tegen veel mensen vertelt? Ik kan het nl niet echt goed voor me houden.

Linda. nog leuke plannen voor het weekend?

@april: alleen mijn zus weet het. we willen het nu langzaamaan aan nog 2 mensen die dicht bij ons staan vertellen en in week 11 aan de rest van de familie en week 12 op het werk. Ik wil het niet te snel vertellen, want stel het gaat mis.

Knap hoor, ik kan dat echt niet. Onze ouders, broers en een aantal vriendinnen weten het al!

Terug
Bovenaan