KLUSBABES 8

Hey miekje
Dat is goed nieuws meid dat je geen afscheiding meer hebt, gelukkig maar

April: ik heb eigenlijk nooit een cyclus haha,
Het is een heel lang verhaal maar in het kort komt het erop neer dat alles vanbinnen goed is maar dat waarschijnlijk mijn hersenen en mijn eierstokken niet samenwerken en daardoor niet of weinig ongi wordt, ik heb vanalles al geprobeerd pillen bij de dokter homeopatische druppels die de baarmoeder reinigen, en nu loop ik dus bij de gyn en moet ik voor de tweede maand 2 x in de maand bloedprikken en zo kijkt ie of ik een eiersprong heb of niet, vorige maand had ik die dus wel en werd dus ook een klein beetje ongi dus vandaar dat ik me nou op de roze wolk had gezet voor 30 dagen, dinsdag moet ik dus weer naar de gyn en als ie nou zegt dat ik weer een eiersprong heb gehad mag hij mij vertellen wannneer want ik ben dus al vanaf 3 okt bezig met die stomme testen en geeneen dag 2 dikke strepen, ik heb nog tot maandag de testen en daarna stop ik ermee ik hoop dat ik dan medicijne van de gyn krijg ofzoiets

xxx linda

He meiden!

sterretje, vervelend zeg zulke opmerkingen van een collega! Hoe durven ze! Slaap lekker!
Linda, balen zeg dat je ovu testen geen dikke steep hebben laten zien! Hoop voor je dat de gyn iets nuttigs te zeggen heeft volgende week
miekje, "gelukkig" heb je nog last van je borsten. Tenminste een positief teken!

Vandaag lekker een dagje vrij!!! Jippie!! De auto net gewassen.. zag er echt niet meer uit! en zo nog even het huis poetsen.. lijk assepoester wel!

Liefs Jacqy

Hé april ja ik hoop dat het idd innesteling of zo was, ben blij te horen dat dat in je boek stond.

Jij had het over snel koud, dat heb ik zelf ook vooral als ik 's ochtends op werk kom en s'avonds op de bank.

Hoeveel weken ben jij nu?

Ik heb nog geen afspraak bij de vk ze zei als het goed blijft gaan bel je over een paar wkn voor intakegesprek en dan maken we dan afspraak voor 11wkn echo.

Kon mijn paardje goed verkopen en hij was al 14 en aangezien hij niet bij mij thuis staat maar ik stal moet huren kan ik hem ook niet tot aan zijn oude dag houden. Was ook wel moeilijke beslissing hoor.

Hey Linda, jeetje, dus jij bent ook niet vaak ongesteld? Spannend volgende week bij de gyn. Volgens mij heb je het al weleens veteld, maar ben je bij Joey toen wel  via de natuurlijke weg zwanger geworden?
En er is dus blijkbaar nog niks wat ervoor kan zorgen dat je hersenen en je eierstokken samen eens een gesprek aan gaan?

Hé jacqy lekker hoor dagje vrij! Ik ben vanmiddag dus ook vrij en moet ook hoognodig de auto wassen en mijn vloer dweilen want de stucadoor is hier van de week bezig geweest maar ik heb niet zoveel zin!

Jacqy wat fanatiek zeg, ik he echt nergens zin in, ja lekker beppen met jullie hi hi. Ons huisje is nu voor het oog schoon, dus ik heb besloten het zo maar te laten.

Miekje, ik ben nu 6 weken zwanger. Ja, lijkt me echt een moeilijk beslissing om je paard dan te verkopen, is hij/zij wel naar een goede eigenaar gegaan?

Help, stucadoors zijn echt smeerlappen.........

ik ben uiteindelijk van joey via de natuurlijke weg zwanger geworden, ik kreeg op een gegeven moment een cyclus van om de 30 dagen en na 3 maanden dat te hebben gehad was ik zwanger, maar nu is dat dus nog steeds niet het geval en ik wordt er een beetje gek van want ik wil zwanger worden en zo schiet het natuurlijk niet op

xx xlinda

Terug
Bovenaan