KLUSBABES 8

sterretje: weltrusten meid, en lekker slapen want je hebt het nodig

April: ik ga morgenochtend naar een tante van mijn moeder die is jarig, en morgenmiddag hebben we een receptie er gaat iemand trouwen, en mrogenavond gaan we lekker op de bank hangen, en zondag zien we nog wel, ga jij nog wat doen

xx linda

sterretje: weltrusten meid, en lekker slapen want je hebt het nodig

April: ik ga morgenochtend naar een tante van mijn moeder die is jarig, en morgenmiddag hebben we een receptie er gaat iemand trouwen, en mrogenavond gaan we lekker op de bank hangen, en zondag zien we nog wel, ga jij nog wat doen

xx linda

Klinkt goed Linda! Wij hebben vanavond een feest, morgen middag een verjaardag  van ons nichtje  en morgen avond ook een verjaardag. Zondag denk ik dat we weinig doen, misschien nog even bij vrienden op de koffie.
Zie eerlijk gezegd wel een beetje op tegen die feesten, ben 's avonds toch best moe.

Linda, ik zie dat volgende week jou spannende week is, hoe voel je je?

zo jij hebt ook een druk weekend voor boeg, en ik kan er inkomen dat je tegen de avonden opziet, dat had ik ook dat ik zwanger was van joey, ik ging wel altijd dan heen maar ik ging dan om 10 uur in de avond weer naar huis, want dan was ik compleet gevloerd haha

Ik denk niet dat ik ongi ga worden een dinsdag, ik ging nu uit van een cyclus van 30 dagen maar ik zie het weer somber in, ik moet maandag weer bloedprikken en een dinsdag naar de gyn dus , en volgends de ovu testen heb ik nog geen eiersprong gehad, want ik heb alleen   maar hele lichte streepje of geen streep, dus ik wacht het maar weer af

xxx linda

Hallo meiden,

@ Linda: ik had gister en vandaag verder geen bloed meer. Heb dus alleen 2 dagen bruine afscheiding gehad waarvan tussendoor 1 x helder rose bloed.
Heb net voor de zekerheid nog een test gedaan en die gaf meteen een dikke streep maar ik weet niet of dit zin heeft hoor. Maar zolang het zo blijft ga ik er maar gewoon van uit dat het goed zit, heb nog steeds zere borsten, voor de rest nog niks maar het is nu ook pas 5 weekjes.

@ kruimels: ja ik rijd nog paard, vorige week met de wedstrijd wist ik nog niet dat ik zwanger was trouwens. Bij ons rijdt eigenlijk iedereen gewoon door totdat ie het niet meer ziet zitten. Nou vind ik het wel afhankelijk van je paard. Mijn paard wat ik net verkocht heb is echt bomproef (heeft nog meegelopen met trouwerij alexander en maxima!) daar zou ik het wel op aandurven. Maar paardje waar ik nu op rij stop ik binnenkort wel mee. Die is toch wat onvoorspelbaarder. In de eerste paar maanden schijnt het dat het zo diep ligt dat je wel heel raar moet vallen wil het daar iets van merken. Maar ik weet het verder ook niet precies en wil dan ook niet risico;s gaan nemen want het zal maar gebeuren.........

@ sterretjë: lijkt me best moeilijk als je op je werk zit en je hebt zo'n last van je zw.sch. kwaaltjes maar ja alles voor het goede doel!

Mijn collega vertelde vanmorgen aan mijn collega en mij dat ie volgend jaar mei vader wordt! Ha ha mocht alles goed blijven gaan dan ben ik zes weken later uitgeteld!

Hey Linda,heb jij dan vaker last van een erg lange cyclus? Vervelend zeg, gebruik je die ovu testen eigenlijk nu nog?

Hey Miekje, fijn zeg dat je geen bloed meer verliest en dat de test positief is. Dat klinkt toch goed, wie weet was het toch oud bloed en/of innestelingsbloed. Wanneer moet je naar de VK?
Gaaf, jij had gewoon een beroemd paard. en dan toch verkocht?

Terug
Bovenaan