KLUSBABES 8

Ja Linda, irritant zeg. Was het toen gewoon 'toeval' dat je 3 maanden een regelmatige cyclus had, of heb je daar medicijnen of zo voor gekregen?

meiden ik ga er weer vandoor,
Joey wordt zo wakker en dan gaan we boodschappen doen en effe bij mijn tante op visite, me pa komt daar dan ook en mijn nichtje ook met haar zoontje, wel effe gezellig
tot later op de middag want vanavond krijg ik visite

xxx linda

tja toeval ik weet het niet ik had toen ook die homeopatische druppels gebruikt die je baarmoeder reinigen en in ene na een maand of 3 die te hebben gebruikt kwam die cyclus op gang, dus ja ik weet niet of het nou daar van kwam, want nu had ik ook al weer 3 maanden die druppels en er gebeurde niks dus ik ben er maar weer meegestopt

xx xlinda

Paardje is goed terecht gekomen, dat kwam op de eerste plaats! Hij staat vlakbij kan altijd kijken en weet dat ie goed verzorgt wordt. Hij staat op stal waar ik zelf altijd priveles met hem had en ik had hem ook van haar dus hij is eigenlijk naar zijn oude adresje toe.

Ik had gekeken  en als het goed is ben ik dan 21 juni uitgerekend jij dus een weekje eerder. Heb wel steeds steekjes in mijn rechter lies/zij. Links helemaal niet. Maar het rare is dat ik in bepaalde periodes van mijn cyclus dit vaker heb en altijd rechts?

Zo ga nu ook maar eens even wat doen....

@mieke: Nee, hoor het valt wel mee op het werk. ik moet alleen tussendoor stiekem snoepen/eten.
ik krijg net te horen dat een vriendin van me ook zwanger is. Moest even op mijn tong bijten. Ik heb uiteindelijk niets gezegd. Lijkt me wel grappig om samen zwanger te zijn.
nou, jacqy: je bent idd druk bezig. heb je de auto zelf gewassen? Sinds kort is er een speciale wasstraat in de buurt waar ook auto's met metallic lak in mogen. Dus dat noem ik mijn auto poetsen.  Daarna zuig ik hem nog eens. In de zomer poets ik hem dan vaak nog goed van binnen en dan ziet hij er weer spik en span uit.

Terug
Bovenaan