KLUSBABES 8

Hey sterretje, ben je eigenlijk al wel bij de VK geweest? Ik dacht dat je al een echo kreeg bij 10 weken? Dan moet ik dus nog langer wachten............

hey sterretje: hou je er wel rekening dat je meestal 1 of 2 weken teruggezet wordt als je een echo krijgt, het hoeft niet hoor maar je hoort dat altijd wel

April: ik snap je wel hoor, want toen ik net zwanger was, durfde ik bijna helemaal niks vveel te bang dat er iets mis ging, maar dat is normaal

Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en gevraagd of de oogarts al eeen datum had geprikt, maar niet dus, en die doos is deze week op vakantie dus nou moet ik weer tot volgende week dinsdag wachten  grrrr wordt daar echt pissig om want ik zit al een week te wachten totdat ze me belt voor een afspraak te maken

xx linda

Oh Linda, dat is zeker zwaar irritant zeg. Neemt niemand anders de taken over van die muts die op vakantie is?

@pipstip: ik vind je echt de privé-detective van het topic, haha. Je vraagt soms dingen die idd een tijd geleden zijn besproken en je weet wie naar welk topic is vertrokken, schitterend.
@bezig bijtje: misschien begrijp ik het niet helemaal, je bent al naar de ha geweest of moet je nog gaan?
@april: hoe ver ben jij? Wat heerlijk om bijna geen klachten te hebben.
@linda: deed jij mee met mvm?
@rimke: hoe ging het vliegen? geen last van misselijkheid bij het stijgen en dalen? of heb je daar zowiezo geen last van?

Hey Sterretje, ik ben deze week 6 weken en ik moet op 8 nov naar de VK. Ze had het erover dat ik dan de week erna een echo zou krijgen, maar nu begin ik te twijfelen, want van jou begrijp ik dat je dat dus pas op 12 weken krijgt, of niet?

@april: tast toe zou ik zeggen.
Ik ben nog niet bij de vk geweest, maar 2 keer bij de ha. Ik heb de echo en t prikken in t ziekenhuis. Dan moet ik over ong. 3 weken weer naar ha en dan pas krijg ik een vk. Ik snap er de ballen van. trouwens ik heb gevraagd om een nekplooimeting en begreep altijd dat dit in week 11 moest. nu heb ik een afspraak bij 12w en 2 dagen? iemand?

Terug
Bovenaan