he meiden,
Wat een ontzettend stomme opmerking van je collega.
wat kunnen sommige mesen toch raar zijn he.
gelukkig heb ik op mijn werk veel begrip, hele lieve collega's.
maar je hebt toch ook wel leuke collega's?
Was die zwangerschap nou wat je vriendin je nog wou vertellen dit weeken?
natuurlijk heeel erg leuk voor haar, maar kan me voorstellen dat je je haast niet in kon houden. maar wat jij ook al zegt sterretje, wacht eerst de gevarenzone af, die periode heeft zij ook moeten afwachten.
Jou tijd komt heeel snel, dat je het aan iedereen kan vertellen, leuk man!!!
bambi, He hoe was het op het concert?
heb je marco nog in levende lijve gezien?
april en linda, dus jullie hebben ook het weekend verjaardag.
ik moet morgenavond ook naar een oom van mijn vriend heen.
eerst werken overdag en als ik thuis kom dan is de keuken er waarschijnlijk al uit, ze willen dat morgen met een paar man gaan doen.
de keuken komt tijdelijk ergens anders, zodat ik nog wel zo af en toe iets kan brutselen, zodra we het ophalen beu zijn whawha.
vanavond shoarma opgehaald en zaterdags altijd patat, oei de kilootjes komen er wel aan zo.en vrees dat dat in de maand november nog wel eens vaker zal gebeuren dat we wat ophalen.
miekje, ik vind het heel verstandig dat je binnenkort gaat stoppen met paardrijden hoor. je vergeeft het jezelf niet als er wat mis gaat.
zodra de kleine is geboren dan kan je wel weer verder gaan toch? anders moet je proberen of je iemand kan regelen die het deze tijd van je overneemt, dan blijft je beestje toch getraint en kan je er zo weer opstappen.
Dus bij jou is er ook de stuccadoor geweest? bij ons ook voordat de badkamer betegelt is, en maandag of dinsdag komt hij nog weer even voor het plafond terug.
We hebben trouwens ook een kunstenares gevonden die voor ons een muurschildering gaat maken in de badkamer.
Zij begint woensdagmorgen, ben ontzettend benieuwd.
het word iets met water, een riviertje of baai.
linda, hoe was jouw visite vanavond?
ik moet dus morgen op verjaardag, bah helemaal geen zin in.
geen leuke verjaardag!!!
Bieb, lijkt me ook heel moeilijk meid, om de as van je katje te bekijken.
gelukkig heb je alle tijd om te wachten tot jullie er wel aan toe zijn.
Dan zet het gewoon weg, en als jullie het zover hebben dan voel je dat wel.
Mooi dat jullie het in de tuin willen uitstrooien op puma's plekje, sterkte.
Ik zou wel voorzichtig aan doen met de alcohol morgenavond, je weet het nooit natuurlijk en het is absoluut niet goed voor een eventueel kleintje.
Happy, jij ook heeel veeel sterkte met je kat, vervelend dat hij het nu weer heeft gekregen. misschien toch nog maar een antibiotica kuurtje er tegenaan?
ik moet nog even vertellen dat ik vanochtend weer perplex stond van mijn eigen lichaam. Dacht dat ik al over mijn ei tijd heen zat, maar vanochtend ineesn wel weer 37,1 graden, gelukkig dat we nog gewoon om de dag klussen.
begon heel erg te twijfelen of ik niet 2 weken geleden mijn ei had gehad, vanwege die hoge temperatuur toen ik ziek was, maar blijkbaar toch niet dus.
als nu vandaag mijn ei was dan heb ik een cyclus van 37 of 38 dagen.
Riep mijn vriendje vanochtend toen ik getemperatuurt had en hij wou gelijk nog weer effe oefenen, haha. nou vooruit dan maar.
Weet iemand trouwens of je tijdens die temperatuursverhoging je ei hebt gehad of dat hij er daan aan komt?
dacht dat ik gelezen had dat je op dat moment dan al te laat bent, en dat je ei dan al weg is.
Nou we hebben super veel geklust deze keer, dus daar kan het niet aan liggen.
Alleen lastig, wanneer heb ik nu mijn Nod?
Ik hou jullie op de hoogte van mijn temperatuur, anders moet ik de roze wolk wel even veranderen, dan word het ietsje later allemaal.
heeft iemand nog iets van erik en marleen gehoord?
Ga nou lekker slapen, morgen weer werken en verjaardag. denk dat ik morgen niet kom. tot zondag meiden.
fijn weekend, xxxx kruimels