KLUSBABES 8

meiden ik ben er vanavon misschien nog even, maar ik ga nu weer stoppen, want de storing is toch nog niet helemaal weg, ik val nog steeds weg en dat is een beetje irritant,

xxx linda

dag meiden,
Zo ik heb vandaag weer van alles gedaan. En het ging vrij goed. Ik heb vandaag wat ruw gereden en werd er misselijk van. Dus bambi het kan wel, hahaha. In de auto kreeg ik ook oprispingen en was ik heel even bang dat ik moest spugen. Gelukkig is dat niet gebeurt.
Vandaag naar vriendin haar verjaardag gegaan en dit keer was het zo makkelijk om een cadeau te kiezen, gezien ze zwanger is. Ik heb zwitsal borsten en buikcreme gekocht en dat eerste nog eens extra voor mezelf. Daarnaast een schrift waarin ze de zwangerschap bij kon houden. En die wilde ze zelf nog halen dus het kwam goed uit. Er was meer bezoek dus er werd wat gekletst en volgens mij heeft ze niets door. Dus ik denk dat ik haar binnenkort nog uitnodig om het nieuws te verkondigen.
Nou, verder ben ik de stad nog ingegaan om te kijken voor nieuw ondergoed. Zowel mijn onderbroeken als bh's beginnen te knellen. Maar ja in mijn taille was geen meegroeibh te krijgen, dus heb ik nu een sportbh. De onderbroeken waren meteen met een heel bovenstuk. Daar vind ik het nog wat vroeg voor, dus heb ik een lage hipster gekocht. Dan kan ik er voorlopig mee vooruit.
Voor broer en zus nog bij een soort van jamin een doos met snoep waar op staat: "voor de stoerste oom"en "voor de gaafste tante" gekocht voor als we het binnenkort gaan vertellen.
@kruimel: de neef van mijn man  Ze hebben een hele goede band en hij was ook getuige op ons huwelijk.

@rimke: ik kan me heel goed voorstellen dat je bang bent. Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden. Voor een volgende zwangerschap zou ik me niet al teveel zorgen maken. Ik hoorde dat je bij een eerste zwangerschap er meer kans op hebt.
@april Heb je al lang last van die krampen   Ik heb het ook een keer gehad en het was gelukkig niets. Kunnen het niet de darmen zijn

Kan iemand mij helpen. ik heb net op een knop geduwd rond de rechter shift knop en krijg nu de  Hoofdletters wel, maar niet de combinaties shift en teken. Dit is bv nu mijn vraagteken= en mijn dubbele punt ±

Sterretje; fijn dat het vandaag redelijk goed ging! Ja, misschien zijn het ook mijn darmen wel, ik kan het verschil niet zo goed voelen.........

Het is een soort ongi pijn onderin mijn buik, maar ben ook wel erg winderig, sorry hoor! Dit heb ik normaal ook altijd voordat ik ongi moet worden.

7 weken, een vriendin van me zegt dat het je baarmoeder kan zijn, die oprekt!

Dit heb ik zelf voor nod tot week 6 gehad. Sommige hebben het langer, dus ik denk dat je vriendin gelijk heeft. Vandaar de windjes. Sindsdien heb ik een zembandje. Je ziet bij mij nu gewoon dat de darmen omhoog zijn geduwd.

Terug
Bovenaan