KLUSBABES 8

Ha ha, dat zwembandje heb ik altijd al! Tja, zolang er geen bloedverlies is lijkt het me allemaal oke, toch? Maar het maakt me ook soms onzeker, ook omdat ik verder weinig zwangerschapsverschijnselen heb. Ja ik weet wel dat ik daar blij mee moet zijn, maar het maakt me zeker i.c.m die buikpijn toch een beetje onzeker.

dames,
ik ga even opruimen voordat mijn mannetje thuiskomt. Dat zal die wel leuk vinden nadat ik afgelopen weekend al niets gedaan had.
Als iemand me misschien nog met het technische probleem kan helpen. Iemand die secretaresse is of anderzijds veel met het toetsenbord of word werkt.
misschien tot vanavond,
                                                  sterretje

Er moet toch een symptoom zijn, al is het dat je moet spugen van vislucht. Dan zou je elke keer als je twijfelt naar de visboer kunnen gaan, hihihi.
Meid ik zou willen dat ik met je kon ruilen. Zo zie je dat het bij de buren altijd groener is. Laat de natuur zijn gang gaan en geniet ervan. Maak je geen zorgen als er geen reden is om je zorgen te maken. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, but enjoy.
Ben nu echt weg.

Succes met opruimen, ja ik ben helaas geen computer expert. Ik heb het wel erg snel koud..............

@ Rimke: jeetje wat een verhaal zeg van de tweeling. Ben blij voor je dat je er nog een bij je draagt en hoop voor je dat je het een plekje kan geven. En ik ga echt heel hard voor je duimen dat het blijft zitten!!! Ik snap dat je je nu heel onzeker voelt nu je weer wat bloed  verliest, hopelijk brengt de echo morgen goed nieuws!

xxx miekje

Ben er nog
Nou ik heb begrepen dat dat ook een teken is
Trouwens, ik had die zwembandjes nooit. Ik ben normaal een slanke den. Vandaar dat ze ook geen meegroeibh in mijn taille hadden. Dus dames, slank zijn is ook niet altijd je van het, hahahaha.

Hé April,

Klote is dat he dat onzekere gevoel! Volgens mij kun je er pas een beetje van genieten wanneer je de 11/12 weken echo hebt gehad en het hartje hoort kloppen, tenminste ik heb dat wel. Ben er nog steeds niet zeker van of het wel goed zit.
Wij hebben het van het weekend aan mijn schoonzusje en haar vriend verteld, zij is nl doktersassistente en heeft zelf ook een kindje en ik wilde er graag met iemand over praten. Zij heeft hetzelfde als ik gehad ook heel in het begin dus dat was wel fijn om even over te hebben.

Ja Miekje, ik weet nog dat een vriendin van me zwanger was en ook zo onzeker was, ik vond dat eigenlijk maar een beetje onzin, maar nu snap ik het. Je kent je lichaam gewoon niet goed nu, dus eigenlijk niet zo raar dat je onzeker bent denk ik. Wat fijn dat jullie het hebben vertelt en dat zij hetzelfde heeft meegemaakt. Wanneer moeten jullie naar de VK?

Zeg sterretje, proef ik hier iets van opruim ontwijkend gedrag?

Terug
Bovenaan