KLUSBABES 8

Whahaha april,
Was het maar zo. Meid ik zou er veel voor over hebben om me goed te voelen en te kunnen opruimen. Ik heb al 2 weekenden door de misselijkheid niets kunnen doen. Ik vind dat zielig voor mijn mannetje, want hij is absoluut niet lui. Maar vind het vervelend voor hem als hij dan mijn taken ook moet doen.

Oh shit sterretje, dat is mooi balen zeg, kun je dan eigenlijk wel werken?

Hey meiden, hoe is het met iedereen? Ik heb lang nog niet alles gelezen dus ga ik dalijk een poging voor doen, maar las dat sterretje een probleempje heeft. Kan je een ctrl + Alt + Num lk proberen? Als het niet werkt en er veranderd iets anders kan je door de zelfde toetsencombinatie het weer terug veranderen.

hey meiden

Sterretje het kan ook zijn dat je de knop caps lock heb in gedrukt daar krijg je ook hoofdletters mee, anders moet je die nog 1x indrukken en kijken of het dan weggaat,
Ik vind het erg voor je dat je zo misselijk bent meid, ik hoop zo voor je dat het snel overgaat. Leuk hoor die kadootjes die je hebt gekocht voor als je het aan je familie wilt gaan vertellen

Miekje: het is wel prettig he als je er met iemand over kunt praten,

April: die krampen kunnen inderdaad zijn dat je je baarmoeder voelt groeien, Ik had dat ook met joey, een paar keer in de zoveel tijd kreeg ik best pijn onderin en dan voelde ik gewoon dat het zootje aan het groeien was, maar ik had daarvoor wel de verloskundige gebeld omdat ik bang was voor wat anders, en zei vertelde mij dat het ook kon zijn dat ik mijn baarmoeder voelde en dat ik dus aan de zijkanten bandenpijn had,

xxx linda

ik ga stoppen ik ga lekker in de bank liggen en tv kijken,
Iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Het lijkt wel een beetje op een zwangerschapsclubje hier . De laatste pagina is bijna alleen van zwangeren. Maar dat is helemaal niet erg, moet zelfs meer worden.
April, wat vervelend dat je in een keer pijntjes krijgt die je niet thuis kan brengen. Hoop dat je er vanzelf wat zekerder over wordt, want ongerust maken is niet goed voor de baby.
Sterretje, wat leuk die cadeautjes, wil ik zelf ook doen als ik zwanger ben. Aan de hand van cadeautjes het goede nieuws brengen. Hoop dat je misselijkheid echt snel over gaat.

Terug
Bovenaan