@april 2: hoop voor je dat de krampjes niets ernstigs zijn, misschien toch wel de banden wat oprekt
@rimke: Het bloedverlies en krampjes zijn misschien nog van de mk van 1 vruchtje? Heeft natuurlijk ook tijd nodig om uit je lichaam te komen. Ik hoop voor je dat je morgen een echo krijgt en alles goed is
@bambi: misschien kwam mijn reactie ook een beetje bot over, en natuurlijk ken ik de situatie van je zus ook niet. Ik hoop voor je dat jullie er samen uitkomen.
@sterretje: goed hoor dat je t nog voor je houdt van je zwangerschap. Zou ik ook doen hoor. Maar als ik jou zo hoor kan je t nooit lang voor je houden, ivm grotere maten kleding
Misschien heb je een andere taal ingesteld, heb ik ook wel eens gehad. Kan je onderin opnieuw instellen . Op de takenbalk staat NL, misschien moet het bij jou VS staan (of andersom).
@Linda84: over een paar maanden is het alleen maar een zwangerschapspagina, dan zijn we hopelijk allemaal zwanger!!
Hmmm, vriendje komt warme chocomel brengen met opgeklopte melk. Lekkerrrr
Baal als een stekker, zijn nu verhuisd op een andere afdeling en baal er verschrikkelijk van, mijn andere 2 collegas ook. Veels te warm daar, deur mag niet open want dan krijgt een ander t weer koud, Mag maar 1 radio aan, anders te veel geluidsoverlast. Nou ik heb graag de radio aan maar die hoor ik nu niet eens! en al die wijven voelen zich te goed voor ons. Ik ken ze nu wel maar mijn andere collega komen ze niet eens een handje geven. tss domme trutten.Haha, zo zullen ze ook wel over ons denken
He Bambi, je hebt toch gelijke cyclus als mij? heb je je ei al gehad? Mijn urine ruikt nu trouwens precies hetzelfde als toen ik nog zwanger was (sorry voor t vieze praatje). maar misschien is dat ook wel niet zo. Heb nog steeds steken in lies/liezen.Hoop dat t niets ernstigs is. Omdat ik nu 1x bbz heb gehad, ben ik bang dat ik verkleefde eileiders heb ofzo. Nouja, ga vrijdag toch naar gyn, toch maar s beetje info inwinnen daar
Iemand nog roddels?