KLUSBABES 8

Hey kruimel, ik had me aangemeld bij je hyves, maar je kent me niet . Heb ik nou echt de verkeerde voor me of ben je een beetje vergeetachtig?

Ik ga weer wat tv kijken. Sterretje, ik hoop dat je wat aan de toetsencombinatie hebt anders laat het maar weten.
Doei doei, heel misschien tot straks

@april 2: hoop voor je dat de krampjes niets ernstigs zijn, misschien toch wel de banden wat oprekt
@rimke: Het bloedverlies en krampjes zijn   misschien nog van de mk van 1 vruchtje? Heeft natuurlijk ook tijd nodig om uit je lichaam te komen. Ik hoop voor je dat je morgen een echo krijgt en alles goed is
@bambi: misschien kwam mijn reactie ook een beetje bot over, en natuurlijk ken ik de situatie van je zus ook niet. Ik hoop voor je dat jullie er samen uitkomen.
@sterretje: goed hoor dat je t nog voor je houdt van je zwangerschap. Zou ik ook doen hoor. Maar als ik jou zo hoor kan je t nooit lang voor je houden, ivm grotere maten kleding
Misschien heb je een andere taal ingesteld, heb ik ook wel eens gehad. Kan je onderin opnieuw instellen . Op de takenbalk staat NL, misschien moet het bij jou VS staan (of andersom).
@Linda84: over een paar maanden is het alleen maar een zwangerschapspagina, dan zijn we hopelijk allemaal zwanger!!

Hmmm, vriendje komt warme chocomel brengen met opgeklopte melk. Lekkerrrr
Baal als een stekker, zijn nu verhuisd op een andere afdeling en baal er verschrikkelijk van, mijn andere 2 collegas ook. Veels te warm daar, deur mag niet open want dan krijgt een ander t weer koud, Mag maar 1 radio aan, anders te veel geluidsoverlast. Nou ik heb graag de radio aan maar die hoor ik nu niet eens! en al die wijven voelen zich te goed voor ons. Ik ken ze nu wel maar mijn andere collega komen ze niet eens een handje geven. tss domme trutten.Haha, zo zullen ze ook wel over ons denken
He Bambi, je hebt toch gelijke cyclus als mij? heb je je ei al gehad? Mijn urine ruikt nu trouwens precies hetzelfde als toen ik nog zwanger was (sorry voor  t vieze praatje). maar misschien is dat ook wel niet zo. Heb nog steeds steken in lies/liezen.Hoop dat t niets ernstigs is. Omdat ik nu 1x bbz heb gehad, ben ik bang dat ik verkleefde eileiders heb ofzo. Nouja, ga vrijdag toch naar gyn, toch maar s beetje info inwinnen daar

Iemand nog roddels?

Hoi meiden,

Hoe gaat het ermee? Hier alles goed. Ik heb me toch een energie weet niet waar het vandaan komt, word gewoon moe van mezelf zeg whahaha. Mn mannetje heeft echt zwaar de griep dus die is niet aan het werk  echt sneu voor hem, hij heeft het echt goed te pakken hoor !!!

Sterretje; gelukkig dat het iets beter met je gaat, hopen dat het zo blijft he..... en rustig rijden he

Linda; jeetje zeg, dat is dan een flinke storing geweest zeg. Succes morgen he, we horen het wel van je he

Pip; hoe is het met de kleine, tante pipje?

April;wat vervelend joh die krampen, kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt meid, succes en bel anders de ha of de vk joh

Rimke; gaat het een beetje met je? Ik zal duimen dat je morgen een echo krijgt, als je dan een kloppend hartje hoort ben je weer wat gerustgesteld he. Laat je het aan ons weten hoe het gegaan is? Succes lieverd ....

Liefs happy

Hey Bieb, helaas, ik heb geen roddels vandaag, misschien morgen weer . Ik hoop inderdaad dat over een tijdje iedereen zwanger is op dit forum en dat we allemaal ervaringen uit gaan wisselen. Kan niet wachten. Vervelend zeg dat je nog steeds zo'n steken hebt, hoop dat de gyn je vrijdag toch goed nieuws kan brengen. Eigenlijk dubbel nieuws... dat hij ook nog verteld dat hij iets heeeel kleins ziet zitten dat wel eens kan wijzen op een zwangerschap...
Linda succes morgen bij de gyn!

Ik ga weer mijn pyjamaatje aan doen en dan nog even tv kijken en daarna slapen. Allemaal welteruste en tot morgen

Volgens mij heb ik trouwens wel een negatieve uitwerking op dit forum, iedere keer als ik er ben is de rest verdwenen.

Mieden, ga stoppen, ga er saampjes nog een gezellige avond van maken  Tot morgen ..........

Bieb, wat vervelend zeg die situatie op je werk zeg. Gelukkig heb je een lief vriendje die je lekker warme chocomel  komt brengen. Ik heb gelijk ook trek haha

dikke kus happy

Slaap lekker linda en tot morgen. Wou net afsluiten maar zag dat je nog had gereageerd, ff laten blijken dat je geen negatieve invloed hebt hoor !!!!!! whahaha

liefs happy

Terug
Bovenaan