KLUSBABES 8

hallo allemaal,
bedankt voor t meedenken. ik zal morgen eens kijken. zit nu nl. op laptop onder de warme dekentjes
@bambi: ik snap goed waarom je zo reageert. alleen kan het zijn dat het averechts werkt. succes. oh ja, van dat roken, hihihi. het is idd een vrijbrief voor mensen. daarom heb ik niemand iets gezegd.
@bieb: ik weet ook niet of ik het langer volhoud, oa ivm misselijkheid. Morgen moet ik op bezoek bij iemand die rookt, maar ik kan de lucht absoluut niet verdragen
nou, moet ik weer gaan lezen, ik ben het alweer kwijt.

hallo allemaal,
bedankt voor t meedenken. ik zal morgen eens kijken. zit nu nl. op laptop onder de warme dekentjes
@bambi: ik snap goed waarom je zo reageert. alleen kan het zijn dat het averechts werkt. succes. oh ja, van dat roken, hihihi. het is idd een vrijbrief voor mensen. daarom heb ik niemand iets gezegd.
@bieb: ik weet ook niet of ik het langer volhoud, oa ivm misselijkheid. Morgen moet ik op bezoek bij iemand die rookt, maar ik kan de lucht absoluut niet verdragen
nou, moet ik weer gaan lezen, ik ben het alweer kwijt.

@april: op het werk heb ik er geen last van. ik ben kortjakje, maar dan omgekeerd
@bieb: je urine ruikt anders? dat had ik ook. Zou het dan toch? Wanneer is je nod? over een week?
@linda: succes morgen
@rimke: ook succes morgen

@linda84: hahaha, wel vreemd dat er dames online waren, maar niet wilden reageren  just kidding. Ik ben zelf meestal voor en na jou online. moest je niet zwemmen vandaag en morgen dansen?
@happy: maak je dan gelijk ook een kopje chocomelk voor je mannetje. dat heeft hij wel verdiend na al dat klussen
@bieb: ze willen je collega geen hand geven, want.... ze hebben smetvrees? Ze voelen zich meer, want..... ze hebben een universitaire opleiding hiervoor gevolgd en jullie niet. En het zijn alleen vrouwen? succes ook voor je collega. Kunnen jullie niet saboteren? bijvoorbeeld overdreven hard praten aan de telefoon? overdreven vaak voor het werk moeten bellen en dan steeds vragen of de radio uit mag. Googelen op smoesjes. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

jeetje nu bob de bouwer eindelijk klaar is met z'n bouwwerkje is iedereen vertrokken,whawha.
heb eerst alles zitten na te lezen, was weer heel wat.
sorry linda84 dat ik je dat berichtje stuurde, snapte er al niks van.  nu wel dus, leuk dat ik je er nu bij heb staan.
kunnen de anderen die ook aan hyves doen nog 1 keer hun aanmeldnaam opschrijven, dan accepteer/nodig ik jullie ook uit.
en we praten op hyves niet over baby's hahahaha, beloofd!!!!!

weet even niet meer wat er geschreven is, knal van de koppijn.
ga nu eerst lekker slapen.
welterusten, kom morgen wel weer buurten.
doei doei,
kruimels

Hey meiden,

Ik ben gisteren ziek thuis gebleven, en vandaag ook nog maar. Ik heb het echt super koud en een beetje een grieperig gevoel. Ik ben trouwens voor het eerst deze ochtend ook misselijk.

Linda en Rimke, heel veel succes vandaag!
Bieb; irritant zeg op je werk. Als er iets belangrijk is zijn het wel je collega's, met hoeveel collega's zijn jullie van je 'oude'clubje?
Sterretje, ha ha ik moest je kortjakje zin wel twee keer lezen, maar nu heb ik hem.

Nou ik ga mijn flessen maar eens buiten zetten, dan kan de melkboer ze ophalen ha ha.......

Fijne dag allemaal

hey meiden

Bieb: wat ontzettend kinderachtig zeg die vrouwen op je werk, hopelijk verbeterd de sfeer snel watn dit is natuurlijk ook niks

Happy: ben je al rustiger vandaag? de wervelwind verdwenen haha

April: succes met de flessen vandaag haha

Sterretjea: hoe gaat ie vandaag met je ?

Kruimels: mag ik je hyves adres????

Rimke: succes vandaag bij de gyn we horen wel van je

Zo wat is het ontzettend koud buiten brrrrr, ik blijf vandaag lekker in huis totdat ik naar de gyn moet, Ik ben toch wel een beetje zenuwachtig hoor en ik ben bang dat ie zometeen zegt tja je hebt een eiersprong gehad (volgends de testen niet) dus we gaan volgende maand weer 2x bloedprikken, ik ben zo bang dat ie dat gaat zeggen ik hoop het niet. Als ik terug ben dan doe ik natuurlijk gelijk melding
Iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xx linda

Terug
Bovenaan