KLUSBABES 8

Linda, ik ga voor je duimen meid! Moet je begin of eind van de middag?

Happy, hoe is het met je energie, nog steeds in overmaat aanwezig? Ik kan wel wat   gebruiken, dus als je wat kwijt wil............... ha ha

hey april

Ik moet om 15,10 uur bij de gyn zijn, dus het zal mij benieuwen

xxx linda

ik heb ook besloten dat ik vandaag lekker helemaal niks ga doen
Gisteren heb ik de badkamer schoongemaakt, en de hele   bovenverdieping, daarna heb ik de grote kamer waar joey sinds gisteravond slaapt helemaal ingericht en schoongemaakt, dus dat is nou helemaal klaar, De kleine kamer staat weer helemaal klaar voor een baby haha en nou natuurlijk nog zwanger worden haha

xxx linda

Jeetje Linda, jij bent gisteren zeker goed bezig geweest! Mijn flessen staan buiten, dus de melkboer kan komen ha ha ...
Leuk dat de babykamer al leeg is, komt zeker goed, succes vanmiddag!

ik hoop ook dat het allemaal goed komt, afwachten maar,

Hoeveel keer in de week moet je nou die flessen buiten zetten?

xxx

Maar 1 keer in de week en ik zet ze achter bij de poort, die laat ik dan open, dus ik hoop maar dat niet heel de buurt het ziet. Maar volgens mij valt het wel mee, er zit een groene zak omheen en de flessen staan nu dus gewoon bij ons achter in de tuin.
Als het goed is krijg ik straks ook mijn cadeautje (als hij weer nieuwe lege flessen terug zet). We hebben een mooi boek uitgekozen, dus dan kan ik weer lekker lezen.
Weten mensen bij jullie in de omgeving eigenlijk dat jullie voor een tweede bezig zijn? En hoe is het met joey, al iets bekend over de operatie, of is die muts nog steeds met vakantie?

Ik vind het wel goed dat je dit doet, ik heb het zelf niet gedaan,
Bij mij in de omgeving weet helemaal niemand dat we bezig zijn voor een tweede en dus ook niet dat ik bij de gyn loop, Omdat ik met joey steeds gek werd van de vraag en ben je al zwanger, wilde we dit voor nr, 2 voorkomen ook omdat ik al wist dat het net als met joey weer een tijdje zou gaan duren voor ik zwanger zou raken, dus vandaar dat we het stilhouden, Nu worden we helemaal gek van nou moeten jullie nog geen tweede, en dan zeggen we, nog effe wachten we vinden het nu veel te leuk met joey, maar zelfs dat geeft niet want dan gaat iedereen weer zeuren van ja maar joey is nu al 2 dus dan kan het wel weer, ik wordt er af en toe zo boos om dat ik dan wil zeggen weet je het lukt niet, want dan zijn ze gelijk uitgeluld, maar ja ik houd nog wel stil

De oogarts zou mij vandaag terugbellen, maar als ze vanmiddag nog niet heeft gebeld bel ik zelf wel weer, de aanhouder wint haha

Hoe gaat het nou met je?? heb je nog steeds kramp

xxx

Terug
Bovenaan