KLUSBABES 8

ik ben er weer vandoor, als ik terugben vanmiddag zal ik gelijk melden wat de gyn allemaal had te vertellen

iedereen een fijne dag

xxx linda

Ha ha de mistery melkboer is gewoon al geweest, en ondanks dat ik thuis ben heb ik niks gemerkt, echt goed! Ik was bang dat hij ons achterom niet zou kunnen vinden en was eigenlijk wel benieuwd met wat voor busje hij kwam, dus ik een tijdje vanuit zolder gekeken, maar zag steeds niks. Aangezien het al 10.00 uur was dacht ik toch maar even bij de flessen kijken en ja hoor ik heb alweer nieuwe en het boek ligt erbij, echt grappig!!

Ja Linda, onbeschoft gewoon dat mensen er  zo direct mee bezig zijn, is toch heel persoonlijk wanneer je voor een tweede gaat. Lijkt me ook echt irritant!

Ha sterretje.
Mijn nod is op 1 november al. Tijd gaat sneller dan ik dacht....
wie weet ben ik zwanger, hoop wel maar hou er geen rekening mee. Maar die geur van urine doet me zo denken aan die flessen die ik volplaste voor MvM. Pff wat een stank, en die flessen zelf stinken natuurlijk ook. Dus wie weet, maar misschien stinkt mijn urine altijd wel zo hahaha

Normaal waren we met z'n 3-en, en nu zitten we bij 15 andere man op de afdeling. Echt klote. Het lijkt wel of wij ons alleen moeten aanpassen, maar het mag natuurlijk ook een beetje van hun uit komen. Haha wie weet hebben ze wel smetvrees!

Nog een kwartiertje, dan even pauzeren. Ef naar buiten, naar winkel, wil even kussenhoesjes kijken en misschien andere assecoires. Sjaa past nu allemaal niet meer met nieuwe kleur verf op muren

Hey Bieb, ja de tijd gaat snel, spannend hoor, nog maar een weekje en dan weet je meer........ Mag ik vragen hoeveel weken je zwanger was toen je een mk kreeg?

Succes met je collega's en alvast een fijne pauze!

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 3e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde  
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20) Happy 4e ronde
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,  Bambi 4e ronde
5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Hey Chris, ik ben je hier volgens mij nog niet tegengekomen, maar ik ben hier ook nog maar een paar weken actief hoor! Hoe is het met je, ik zie dat de  zijn gekomen, vervelend zeg!  

Hoi hoi,
Ik heb net 1,5 uur bijgelezen, wat is er veel gebeurd! Ik reageer er zometeen even op.
Wat ik verwachtte is uitkomen: de RD's hebben zich in vol ornaat aangediend vandaag.. Zit nu een beetje zielig te zijn met koppijn achter de laptop, mn moeder heeft net een paar boodschapjes voor me gedaan omdat ik me ziek gemeld heb. (En dan kun je niet opeens brood gaan halen in het dorp..)
Afgelopen vrijdag met mn mannetje naar de ha gegaan: hij had niet meer dan twee zinnen nodig om de verwijzing naar de gyn te maken. Ik   ben redelijk emotioneel, maar over dit onderwerp lijk ik echt mijn ogen niet droog te kunnen houden.. Een tissue later kon ik hortend vertellen waar het om ging. (8 maanden proberen, ovuleer normaal volgens test, man en ik zijn verder gezond) "Dan gaan we eraan werken, zei de ha. Maak maar een afspraak, dan zien we wel wat de gynacoloog ervan zegt."
Opgelucht zijn mijn man en ik toen op weg gegaan naar de Veluwe voor een heerlijk relaxweekendje weg. Ik kan pas 26 nov. terecht, maar dat maandje wachten kan er dan ook nog wel bij! Mijn (pas zwangere) beste vriendin reageerde ook heel lief.
Chris

@april: Jouw naam kwam me nog niet bekend voor, maar je lijkt wel fanatiek in het forummen: Leuk, ik lees graag, en dat gaat niet zonder medeklusbabes! Ik moest wel even lachen om je omschrijving van de "mystery melkboer"! Ik heb het ook uitgesproken richting mijn vriendin dat ik het er even moeilijk mee had dat zij zo snel zwanger was, ze reageerde lief en probeert er rekening mee te houden.

@rimke: ook ik was even ondersteboven van je schrijven: meid, wat maak jij veel mee. Ik hoop van harte dat je overgebleven vruchtje sterk is en blijft zitten!!

@bieb: bedankt voor je reactie op mijn besluit naar de ha te gaan. Zoals je kunt lezen was de tijd dat we bezig waren (8/9 mnd) geen issue. Ik denk dat de band die je hebt met je huisarts, en zijn/haar instelling op het gebied van zwangerschap er ook mee te maken heeft. Is het nog te houden op je werk met zoveel collega's in één ruimte? Ik kan erover mee praten: zeker als ze allemaal aan de telefoon zitten of luidruchtig overleggen: irritant!!

@pip: misschien wat laat: maar nog gefeliciteerd met Ryan!

@bambi: Het verhaal van je zus en vriendin is voor mij ook heel herkenbaar. Ik denk dat wij op één lijn zitten op het gebied van: eerst je schaapjes op het droge voordat je de verantwoording voor een nieuw mensenleven aangaat. Ik zie in mijn omgeving zoveel dikke buiken bij meiden die OF nog niet lang een relatie hebben, OF geen stabiel / of laag inkomen hebben. Dan denk ik ook wel eens: die zullen het taai hebben. Maar dat is idd hun pakkie an. Vaak kunnen ze wel heel veel liefde en geborgenheid geven, dat is in de eerste levensjaren volgens mij nog belangrijker dan een nieuwe bugaboo wagen, speelgoed, kleding of dure voeding. Iedereen doet het op z'n eigen manier, hopelijk mogen wij ook snel meedoen!

@sterretje: Als je toetsenbord niet laat zien wat je intypt (bijvoorbeeld @ zit niet meer op shift+ 2) dan is je instelling van EN op NL gegaan of andersom. Rechtsonder op de windowstaakbalk zie je NL of EN staan. Als je hierop klikt kun je switchen. Probeer maar eens.

Terug
Bovenaan