KLUSBABES 8

Hey Chris, wat goed dat jullie naar de ha zijn gegaan! Fijn dat jullie ha je door heeft gestuurd naar de gyn. Ik kan me voorstellen dat dit niet erg makkelijk is. Zelf heb ik er ook weleens aan gedacht, wij waren nl 10 maanden bezig. Ik had ons nog tot het einde van dit jaar gegegven, en nu zijn we zwanger.
Ja, volgens mij is het wel belangrijk dat je het uit hebt gesproken naar je vriendin, anders kan zij het ook niet weten en er dus geen rekening mee houden.

Beterschap!

hey chris

Goed dat je naar de ha bent gegaan, en dat ie je serieus nam en heeft doorgestuurd naar de gyn, jammer dat het zolang duurt voordat je daar pas terecht kan , nog even geduld

Zo, effe snel de oogarts heeft gebeld en 14 november is de dag dat mijn kleine kabouter wordt geopereerd  ik ben nu al mega zenuwachtig
meiden als ik bij de gyn vandaan kom dan schrijf ik gelijk hoe het was

xxx linda

Zo meiden

Ik kom net bij de gyn vandaan, en hij zei dat ik dus deze maand geen eiersprong heb gehad, Ik zei dat klopt want ik heb 20 dagen met ovu testen in de weer geweest, Hij weet niet hoe het kan dat ik maar niet ongi wordt, want in principe is alles goed bij mij, Hij denkt dat mijn hersenen en eierstokken gewoon niet samenwerken, (heb ik weer)
Nu heb ik dus medicijnen gekregen
Ik moet 7 dagen provera slikken en dat is om mijn ongi op te wekken en dan de derde dag van mijn menstruatie moet ik 5 dagen clomid slikken, en vanaf dag 2 van mijn ongi moet ik elke dag temperaturen
Dus het zal mij allemaal benieuwen

xxx linda

Hey Linda,
Jij bent snel weer terug, dacht dat je pas om 15.15 uur een afspraak had! Vervelend zeg dat je geen eisprong hebt gehad en dat je hersenen en eierstokken niet samenwerken. Ik hoop echt dat de medicatie gaat helpen. Heeft de gyn daar nog iets over gezegd? Moet je nu al meteen beginnen met slikken? En wat doet Clomid eigenlijk? Lijkt me wel een fijn gevoel geven dat er nu weer echt aan gewerkt wordt, toch?

Ah en die arme joey, ja ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, moet hij eigenlijk lang in het ziekenhuis blijven?

hey april

ik was er eerder en mocht gelijk mee naar binnen,
wat ik heb begrepen zorgt die clomid ervoor dat ik dan een eiersprong krijg, maar ik wacht alles maar weer af
En joey mag na zijn operatie weer 's avonds mee naar huis
Ik ga nu effe snel weer weg moet effe naar blokker toe
Tot straks

xxx linda

Hey meiden,

Lekker gewerkt allemaal vandaag?
Mijn herfstvakantie zit er weer op en heb al weer 2 dagen les gegeven.
@ Bieb: ben je de dag doorgekomen met je geweldige nieuwe collega's?
@ Linda: Goed, dat je wat gekregen hebt om je eisprong op te wekken. Moet je nu ook steeds heen voor controle om te kijken of er een eitje groeit?

Bij mij zijn de RD's in aantocht. Wanneer het morgen goed doorgezet is. Had ik deze ronde een cyclus van 34 dagen. Das toch al beter dan de cyclus daarvoor van 46 dagen.
Had toch stiekem gehoopt dat er geen RD's meer kwamen, maar dat is na 2 rondes wel erg optimistisch gedacht! Haha
We hadden nog wel zo hard geklust. 3 weken lang!! i.v.m. met lange cyclus van de vorige keer......

xx Essy

Helaas, helaas, helaas.
Ook van ons tweede frutseltje klopt het hartje niet meer.
ik heb mezelf en de verloskundige tot donderdag de tijd gegeven, als het dan nog niet klopt, en kloppen gaat het niet meer, en het is er nog niet uit wordt ik gecurreteerd.........
Het mag niet zo zijn, ondanks dat de hele wereld voor ons geduimd heeft.
Onze tranen zijn op.
Volgende ronde (en hoelang gaat dat nu weer duren) nieuwe kansen......

Jemig Rimke,
Wat erg! Was zo blij voor je toen je van de week schreef dat er een hartje klopte. Zo krijg je wel een heleboel  voor de kiezen. Sterkte meid, voor jou en je man!

Knuffel Essy

Terug
Bovenaan