KLUSBABES 8

Rimke,

Wat ontzettend verdrietig. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor....

Sterkte

X Pip

Rimke, wat verschrikkelijk zeg, ik heb er eerlijk gezegd ook geen woorden voor.
Heel veel sterkte voor jou en je man.

Liefs April

Lieve rimke,

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Opeens was er weer hoop en dan nu dit. Vind het echt verschrikkelijk voor jullie !!!! Heel veel sterkte voor jou en je mannetje meisje .......

Veel liefs happy

Lieve Rimke,
Niet een maar twee keer. Ik kan me voorstellen dat je verdriet groot is. Ik hoop dat jullie dit verdriet samen kunnen dragen.
Heel veel sterkte,
                                              sterretje

Lieve Rimke

Wat vind ik dit toch verschrikkelijk meid, ik had zo gehoopt dat je vandaag goed nieuws te horen zou krijgen, ik, heb de hele dag aan je moeten denken
Meid heel veel sterkte samen met je man, hopelijk lukt het om het een plekje te kunnen geven, Ik heb er gewoon geen woorden voor

xxx linda

Nog even een berichtje voordat ik weer weg ben (eten en naar de bios met vriendin).

Linda, dus toch echt geen eisprong gehad. Ben benieuwd of de medicijnen die je krijgt er straks voor zorgen dat het snel raak   is!

Ik heb sterk het vermoeden dat mijn ei is geweest (slijm en temp.daling)...maar ik weet over een paar dagen meer. Als mijn temp omhoog gaat is ie geweest! Ik ben benieuwd.

Dit weekend had ik ineens weer twijfels over van alles en nog wat maar sinds ik gister m'n neefje heb vastgehouden is dat weer helemaal over. Wat een heerlijk gevoel is dat zeg. Als het van jezelf is moet dat nog veeeeel sterker zijn lijkt mij.

Sorry dat ik niet overal op reager (bieb die ineens in een kippenhok werkt, april die stiekem voor het raam gluurt of er al nieuwe flessen zijn etc etc) maar ik moet vliegen, word zo opgehaald!!

X

meiden ik ga er vandoor, vanavond ben ik niet van de partij ik ga naar een vriendin
Nu ga ik de tafel dekken want we gaan een broodje eten
Iedereen een fijne avond en morgen lees ik weer bij
Rimke nogmaals heel veel sterkte meid

xxx linda

Hey linda,

Jeetje dus toch geen eisprong joh. Laten we hopen dat de medicijnen hun werk zullen doen he. Sorry misschien heb je het wel geschreven maar terwijl ik dit schrijf weet ik et ff niet meer  Wanneer moet je ermee beginnen en wanneer moet je dan weer terug naar de gyn? Kan me goed voorstellen dat je je nu al druk maakt over de operatie van je kaboutertje hoor !!!! Spannend he nu er een datum bekent is...... Fijne avond

liefs happy

Terug
Bovenaan