KLUSBABES 8

goeiemorgen meiden

Zo ik kwam vandaag in ene op het forum pfff gelukkig maar haha

Happy: gezellig gehad gisteren in de kroeg??

Bieb: gelukkig mag je over 2 weken dan terugkomen bij de gyn, en hopelijk test je pos. volgende week, je humeur kan als je zwanger bent erg veranderen, dat was bij mij wel het geval, ik was net zo chagerijnig als het maar kon en zocht ook met de hele wereld ruzie, alleen had ik dat zelf niet door maar mijn omgeving wel hahahah

Bambi: spannend meid en dan al die klachten, ik hoop ook voor jouw dat je volgende week een pos, test in handen hebt

April: hoe gaat het nu met je maag? hopelijk wordt het al wat minder

Sterretje: hoe gaat het vandaag met je misselijkheid? ik hoop dat het al wat beterder gaat meid

Kruimels; lekker bijna 3 weken vrij, en dat de keuken ook al snel komt, dan kan je weer alles een plekje gaan geven haha, vandaag veel plezier met het klussen en hopelijk is het muurschilderij snel af

Rimke: voor als je het leest hoe gaat het nu met je??

Gisteravond kwam mijn neef en zijn vriendin op visite, en manlief zat met collega's in de kroeg, dus ik was niet alleen haha
Ik ga effe douchen met joey en daarna boodschappen doen, gisteravond heb ik alles al schoongemaakt in huis dus vandaag moet ik alleen wassen voor me leven maar dat doet de wasmachine, Ik ben er vanmiddag weer
Iedereen een fijne dag vandaag en tot vanmiddag

xxxx linda

Joepie wat een feest dit forum. Daarom heeft alleen Linda nog maar geplaatst zeker.

Nou Linda, moet ook nog wassie doen. maar heb nu ef een oude van mijn oma, maar kan maar 1 programma, althans wel meer, maar kan geen kort programma kiezen. Dus moet nu elke keer 2 uur wachten. Andere moeten we nog steeds wegbrengen.

Maar dat slechte humeur bij een zw.schap, is dat niet nog een beetje vroeg? Enne misselijkheid na t eten, kan ik dat ook meetellen? Haha als ik mezelf zo hoor heb ik alleen maar kwaaltjes. Nou liever kwaaltjes en zwanger zijn, dan niet zwanger zijn...

over uurtje komen ouders, eerst maar s met vriendlief uitvechten wat we vanavond gaan eten. Hij zegt altijd, kom dan halen we chinees, en als we t aan m;n ouders vragen, zegt mijn moeder altijd, hmm lekker friet met zuurvlees. Daar is ze dol op. En dan ga ik liever voor friet dan voor Chinees haha. Arme vriend met z;n schoonouders.

Hmm, nog even over mijn NOD volgende week. Denk dat ik niks aan Timhba heb. Normaal komt hij altijd bij me liggen in de week van mijn NOD, maar sinds Puma er niet meer is, ligt hij elke dag bij me....

Zo, eerst maar weer even bericht kopieeren en dan plaatsen

hoi meiden,

het is nog steeds knudde om op het forum te komen grrrr.
Maar goed het is nu gelukt en dan nog proberen het bericht te plaatsen.

Ik ben aan de schoonmaak hier, maar ff pauze want ben steeds misselijk  en ik heb nu al 4 dagen zere borsten  dat vind ik nog veel vreemder, want ik heb dat   NOOIT.
Ik heb gevoelloze borsten die niet werken,zeg ik altijd want echt die zijn nog nooit gevoelig geweest, maar nu , echt alsof ik twee blauwe tieten heb. hihihi
het slaapt wel rottig hoor. en ze zijn ook een stuk harder, zelfs me mannetje viel het op. mmmhh. gut en dan nog een week wachten. pfff ik word daar zo moe van. hahah

nou ik ga nog maar wat doen ff me hoofd met andere dingen bezig houden. ga vanmiddag nog ff shoppen en vanavond het vrijgezellenfeestje van me vriendin. hoop dat ik me dan iets lekkerder voel.
veel plezier iedereen vandaag.

xxx Bambi

He Kruimels, lekker dat je straks 3 weken vrij bent, en dan ook nog nieuwe keuken! Hopelijk zonder klachten. Werk op adm. van keukenzaak, dus weet dat dat nog wel eens voorkomt.....

Spannend je NOD, en al die borrelklachten, hopen dat t bij een zwangerschap hoort.....

Bambi, he zere borsten horen zeker wel bij een zw.schap, maar ook bij een ong (althans bij mij). Ik heb  meestal zere borsten bij mijn ong, en begint al een week van te voren. Dacht dat ik dat nu ook kreeg, maar zijn alleen beetje gevoelig maar niet echt pijnlijk. Bij zwangerschap van mij weet ik niet meer of ze vtv echt pijn deden, maar na die 4 weken echt wel. En toen ik mk had gekregen bleven ze pijn doen tot mijn 1e ongesteldheid. Pff geen feessie hoor. Ik heb voor de rest ook ongevoelige borsten, ik bedoel, vriendje mag er nooit aan komen omdat ik toch niets voel...

spannend weer allemaal....

He meiden!
Echt rustig hier! Komt denk ik doordat de site het niet goed doet.
Bambie bieb en kruimels, echt spannend voor jullie! Hoop zo dat het raak is!
Rimke, hoe is het met je?

Zo, heb vandaag lekker het huis een beurtje gegeven.. alles is weer lekker schoon. de was draait, dus weer bijna klaar met alle "verplichtingen" .

Liefs Jacqy

Hey meiden

kwam ik vanmiddag eindelijk door op de site, zit ik een heel verhaal te tikken wil ik het neerzetten, komt het niet, maar ik kwam ook weer niet op   het forum terecht  ik was woest

Bieb: hopelijk is het raak meid, en je humeur kan echt veranderen als je zwanger bent, ook kan je allerlei andere kwaaltjes krijgen hahaha, maar het is voor een goed doel

Bambi: ook voor jouw hoop ik echt dat het raak is meid, nog even geduld, maar dat wachten duurt zo lang

Jacqy: lekker meid, dat alles weer aan kant is in je huis,

Zo vandaag weinig gedaan, we zijn vanochtend even wezen kijken voor een nieuwe autostoel voor joey, en die hebben we gevonden, daarna hebben we vanmiddag lekker aan het wandelen geweest en even bij mijn schoonouders op visite geweest, vanavond gaan we de finale van so you wanna be a popstar kijken

xxx linda

Halelujah,
Hallo allemaal,
Wat heeft deze goedkope site kuren zeg. Ik kom er sinds gisteren niet meer op. Ik kon niet inloggen, maar heb wel mee kunnen lezen.
@bieb: misselijk na het eten, ja hoor, heel herkenbaar. Een slecht humeur, hahaha ook herkenbaar. Ik hoop het voor je. nog een paar dagen, dus dat wordt spannend.
@bambi: ook voor jou wordt het spannend.
@linda: nou kan het oude autostoeltje wachten op zijn volgende eigenaar
@jacqy: fijn dat het huis aan kant is.
Nou dames, het kostte me zoveel moeite om op de site te komen, dat ik de rest van de verhalen alweer vergeten ben.
Oh ja, linda, je vroeg hoe het met de misselijkheid was. Nou gisteravond was het weer goed raak. Ik heb 's avonds helaas niets binnen kunnen houden. Vandaag gaat tot nu toe nog goed, maar meestal begint het vanaf dit tijdstip, dus ik zal maar niet voorbarig zijn. Ik ben blij als we 2 weken later zijn, maar het zou me niet verbazen als het tot week 16 duurt.
Iemand vroeg over het kopieren. Gewoon net als bij word/tekstverwerken. Je selecteert de tekst, rechtermuisknop en klikken op kopieren. Komt je tekst niet door, dan open je het veld klik je weer op je rechtermuisknop en dan op plakken en dan is je hele tekst weer terug, succes

Terug
Bovenaan