KLUSBABES 8

quote: Linda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2007 11:22:13'));

quote: Essy82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 16:57:23'));

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 3e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde  
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20) Happy 4e ronde
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24) Essy, 2e ronde
25)
26)kruimels, 6e ronde  cyclus van 32 dagen gehad. ????
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)

30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,  Bambi 4e ronde
5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
29)
30)
Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

jezus he wat is dit toch irritant met dat forum, heeft die operator vakantie ofzo!!!

Kruimels: zie dat de rd's er zijn, na 32 dagen, dat is toch goed, hopelijk volgende maand weer

Sterretje; je misselijkheid lijkt iets minder te worden, gelukkig maar, hopelijk blijft het zo

Nou meiden gisteravond kwamen mijn schoonouders op visite en weinig van so you wanna be a popstar gekeken,
Ik ga nu n aar mijn pa toe en ga daar effe schoonmaken en een koppie thee drinken haha
Iedereen een fijne dag en hopelijk doet die site het vandaag weer op en top want dit is heeeel vervelend

xxx linda

Hallo lieve meiden,

Ben deze week hier niet echt actief geweest, ben zo ontzettend druk. Vandaag gelukkig alleen vanmiddag een verjaardag dus lig nog als knock out in bed hihi.

Hoe is het met iedereen? Bieb, bijna je NOD wat ontzettend spannend zeg! Ik duim voor je. Sterretje, op en top zwanger, hoop voor je dat het niet lang meer boven de wc hoeft te hangen en zonder kwaaltjes je zwangerschap kan gaan genieten. Hoe gaat het met je buik, groeit ie al?

Kruimels, wat ontzettend kut zeg dat je ongesteld bent geworden. Je zal wel balen! shit shit shit.

Er zijn trouwens meerdere die hunNOD binnenkort hebben, spannende tijd weer dus!!

Ik heb geloof ik nog steeds geen ei gehad, vandaag dag 30 van m'n cyclus. Maar ik ben blij dat ik temperatuur want dan weet ik dat iig geval en ga ik me niet onnodig gek maken.

Vanuit deze kant dus nog echt geen nieuws ofzo, hoop jullie deze week wel!!

X Pip

Kruimels: balen van je rd-tjes. Sjaa wat moeten we zeggen...volgende ronde maar weer...jammer

Verder weet ik t niet meer

Vanmorgen weer gerend, en daarna ef paar cd-tjes met foto;s gekeken, en vooral van de katten haha. Wil nog steeds 2 mooie foto;s van Puma en Timba uitvergroten. Na 500 foto;s geloof ik geen zin meer, en net lekker gegeten,
Was weer gezellig gister met ouders. Heb van mijn moeder een spijkerbroek gekregen. Misschien had ik beter na deze week kunnen wachten want als ik zwanger ben kan ik m niet lang aan haha. Ik weet t niet hoor, heb nu gewoon t idee dat ik niet zwanger ben, misschien ook een soort zelfbescherming hoor...Nouja, donderdag is mijn NOD, spannend dus

Vanmiddag wil vriend even naar Outlet, moeten nog cadeau halen. Eigenlijk geen zin, maar ga maar mee.

Ik wilde trouwens net zoeken hoe ik mij vorige x voelde voor mijn NOD dagen, toen ik pos. testte. maar deze site werkt niet zo mee zoals iedereen weet

Heb t trouwens koud brrrrr. Ga zo maar even lekker douchen

Gisteren had ik de trouwens de hele dag een zeurend gevoel in onderbuik, niet zo erg als wanneer je ong moet worden. En had de hele dag niet gep****.Vandaag al 2x. Zaterdag kon ik natuurlijk niet meer omdat ik de afgelopen dagen al genoeg had gedaan whahaha.

Hey pip
Niemand is deze week actief geweest op het forum want het kl*te ding heeft giga kuren
Wel goed dat je je temp bijhoud, als ik zometeen ongi wordt moet ik dat ook doen van de gyn, zal mij benieuwen hoe dat gaat haha
en lekker alleen een verjaardag vandaag, heb je een lekker mak dagje

Bieb: wat lief van je moeder dat je een spijkerbroek hebt gekregen, hopelijk mag ie voorlopig nog in de kast blijven liggen en na de bevalling weer gepakt worden, Ik snap dat je je afschermt om te zeggen dat je niet zwanger bent, maar ik hoop echt dat je volgende week positief test

xxx linda

hoi meiden,

Heb net een mail gestuurd naar jongegezinnen en geloof dat het gelijk helpt haha. ik kom meteen in klusbabes en net lukte het niet.

Sorry maar door het gedoe weet ik dus niks meer. Alleen dat Kruimels ongie is geworden. gatsie balen meid. op naar de volgende ronde.

Hier heb ik er flink de pest in. Giga ruzie met me vriendinnen. gisteren dat vrijgezellenfeestje, liep een beetje uit de hand. ze werden sago omdat iemand verkeerd reed. ik zag de lol erwel van in, dus was niet sago, dus ik zei iets van hun humeur en kreeg vervolgens naar me hoofd gesmeten, dat ik dan maar lekker naar huis moes oprotten.  Heb geen seconde getwijfeld, ben op me hakken omgedraaid en ben naar huis gegaan. laat me niet zo behandelen.
Nou krijg ik allerlij verwijten naar me kop, dat ik dat niet kan maken enz. een heleboel bla bla bla. maar ik pik een boel, maar laat me niet afsnouwen. Ik zou het er zelf naar hebben gemaakt, omdat ik wat van de sfeer zei. OOhh please. grow up.

Maar ik zit er wel een beetje mee. Ik krijg ruzie met beide naamgenoten vriendinnen, maar de rest volgt gewoon hun. En zo is het altijd. ik heb het altijd gedaan. We zullen zien hoe het loopt.

Ik ga nu koffie drinken bij me ouders en vanaaf met ze uit eten. gezellie.
Oohja moet ook nog ff bij die vriendin (waar ik ruzie mee heb) me geld ophalen, want heb de helft terug geeist. Moest ik maar komen halen, ik was een krent. Ja hallo 30 euro hoor. pff ben nu weer neidig. grrr. Het is ook altijd gezeik met die vriendinnen van mij. pfff, nou ga er ff over denken.

xxx Bambi

Go Bambi! go girl. laat je niet op je nek zitten hoor! ruzie met je vriendinnen is nooit leuk, zal wel snel goed komen.

Ben trouwens de laatste tijd ook een beetje teleurgesteld in mijn vriendin. Ik vindt gewoon dat ze met niet genoeg gesteund heeft de afgelopen maanden, met mijn miskraam en overlijden katje. Kan t niet echt uitleggen, maar ze had er wel wat meer voor me kunnen zijn. Ook met Puma, ze belde wel gelijk die dag dat ze wist dat Puma dood was, en janken, maar daarna is ze 2 weken niet langs geweest. Ik zei al paar x, Timba wacht tot je langskomt, maar dan was t weer, heb t zo druk. En met mk heb ik t er wel over gehad, maar had t gevoel dat ik niet echt veel erover kon zeggen. Oja, toen was ik zo boos dat ze t tegen haar schoonmoeder had gezegd. Laatste tijd heeft ze ook geen tijd meer om te rennen enzo. Ze gaat binnenkort verhuizen, oke, dan heb je t ook druk, maar dat is paar over een maand en nu heeft ze al stress. Ik zei al, dan is t toch fijn om even te sporten.
Ik heb al tegen vriend gezegd, als ik weer zwanger ben, dan zeg ik t denk niet meer als 1e tegen haar.

Heb net nog even met vriend in tuin gewerkt, wat planten gesnoeid enzo.
Heb nu honger, moet nog even aan wintertijd wennen

Ik zag ergens staan dat veel meiden nu naar jereno.nl uitwijken, omdat dit forum niet werkt. Heb er wel even op gekeken? hebben jullie al bericht daar geplaatst?

Terug
Bovenaan