KLUSBABES 8

hey bambi
Laat je inderdaad niet op je nek zitten door je vriendinnen, komt vanzelf wel weer goed hoor, en ik vind dat ze best wel kinderachtig reageren hoor, dat betekend dat je niet meer je mening mag geven ook, ook geef ik je gelijk dat je je geld hebt terug gevraagd omdat je niet meebent geweest, gaan ze daar ook al over zeiken, ik durf te wedden dat als het 1 van hun was geweest ze ook om het geld zouden terugvragen

Bieb:
Ik heb eens een spreekwoord onthouden en dat is deze:
Waneer men is in nood en pijn dan weet men wie zijn vrienden zijn.

En het klopt vind ik, Ook al gaat je vriendin verhuizen enzo, is er altijd nog tijd tussendoor om die telefoon te pakken en te vragen hoe het met je gaat, Ik weet hoe het is als je toch wel een beetje steun verwacht en het niet krijgt, maar ondertussen wel voor hun   moeten klaar staan
Jij had het over jerono.nl wat is dat dan voor een site? net als dit

hopelijk wordt dit bericht nu wel geplaats want vanmiddag had ik ook al zitten tikken maar toen stond er dus niks op

he bieb en linda,

Het is nie druk geweest he, vanwege de storting op de site zeker. grr word jebest moe van ja.
Nou dat gedoe met de vriendinnen is gisteren uit de wereld geholpen hoor. ik had niet weg moeten lopen zij hadden dit of dat niet moeten zeggen. een heleboel als we nou zo.... waar we niks meer aan kunnen doen. we waren gewoon boos opelkaar. PUNT. gelukkig ff over gepraat met elkaar kunnen we weer door 1 deur. doen de komende tijd wel ff rustig aan kwa afspreken. miss. dat we teveel op elkaar lip zitten ofzo.
En ik heb met de ene gewoon iets meer als de ander. Die vriendinnen krijg je dan via een vriendin erbij. hihih

Nou we zijn gisterenaaf nog uit eten geweest was heel lekker en gezellig hoor.
Heb nu wel last van me darmen.

Bieb, linda heeft helemaal gelijk met haar mooie spreekwoord. dan kom je erachter wi e echt je vrienden zijn.
Ik weet indd ook niet als ik zwanger blijk te zijn, om haar/hun in te lichten, ze weten dat we bezig zijn. probeer dan om het zo lang mogelijk voor me te houden, ik kan namelijk slecht liegen, dus als ze het echt op de man af vragen, mmmhh.
Ach ja nu kan ik nog gewoon nee zeggen, want het is tenslotte nog niet zo.

Hee ik heb me borsten de laatste dagen goed in de gaten gehouden, vanwege die blauwe plekken gevoel he. nou dat is iets minder geworden, maar ze zijn nog steeds gevoelig als ik er op douw. Ook zijn ze voller en ik denk (of ik wil het zien) dat het hof donkerder is. OOhh gut ik hoop het zo, heb nog nooit verandering in borsten gehad.

ooh verdorie krijg weer krampen in darmen.
moet zo ook maar ff gaan opruimen hier. was je doen, wou de kleding kast ff een opruimbeurt geven. lekker dingen wegdoen.
meiden fijne dag.

xxx Bambi

grrr. 3x voordat ik hem kon plaatsen. gelukkig gecopieerd.

he bieb en linda,

Het is nie druk geweest he, vanwege de storting op de site zeker. grr word jebest moe van ja.
Nou dat gedoe met de vriendinnen is gisteren uit de wereld geholpen hoor. ik had niet weg moeten lopen zij hadden dit of dat niet moeten zeggen. een heleboel als we nou zo.... waar we niks meer aan kunnen doen. we waren gewoon boos opelkaar. PUNT. gelukkig ff over gepraat met elkaar kunnen we weer door 1 deur. doen de komende tijd wel ff rustig aan kwa afspreken. miss. dat we teveel op elkaar lip zitten ofzo.
En ik heb met de ene gewoon iets meer als de ander. Die vriendinnen krijg je dan via een vriendin erbij. hihih

Nou we zijn gisterenaaf nog uit eten geweest was heel lekker en gezellig hoor.
Heb nu wel last van me darmen.

Bieb, linda heeft helemaal gelijk met haar mooie spreekwoord. dan kom je erachter wi e echt je vrienden zijn.
Ik weet indd ook niet als ik zwanger blijk te zijn, om haar/hun in te lichten, ze weten dat we bezig zijn. probeer dan om het zo lang mogelijk voor me te houden, ik kan namelijk slecht liegen, dus als ze het echt op de man af vragen, mmmhh.
Ach ja nu kan ik nog gewoon nee zeggen, want het is tenslotte nog niet zo.

Hee ik heb me borsten de laatste dagen goed in de gaten gehouden, vanwege die blauwe plekken gevoel he. nou dat is iets minder geworden, maar ze zijn nog steeds gevoelig als ik er op douw. Ook zijn ze voller en ik denk (of ik wil het zien) dat het hof donkerder is. OOhh gut ik hoop het zo, heb nog nooit verandering in borsten gehad.

ooh verdorie krijg weer krampen in darmen.
moet zo ook maar ff gaan opruimen hier. was je doen, wou de kleding kast ff een opruimbeurt geven. lekker dingen wegdoen.
meiden fijne dag.

xxx Bambi

grrr. 3x voordat ik hem kon plaatsen. gelukkig gecopieerd.

hey bambi

gelukkig is de ruzie weer bijgelegd met je vriendinnen, en misschien is een beetje afstand wel goed,
Veel plezier vandaag met je klerenkast op te ruimen, altijd wel lekker hoor weer een overzichtelijke kast haha

Ik hoop echt voor je dat het raak is   meid, nog een paar daagjes dan weet je meer
Fijne dag vandaag

xxx linda

he Linda,

Thanks hoor.
Nou de kast is weer glad, heb 3 vuilniszakken vol zooi dat weg kan. ooh niet normaal meer. verder ff gestoft en gezogen.

Ga nu douchen en vanmiddag ff naar me mamssie.

En ja ik hoop ook dat het raak is, maar heb verder nergens last van dusse. !!!!

xxx Bambi

he Linda,

Thanks hoor.
Nou de kast is weer glad, heb 3 vuilniszakken vol zooi dat weg kan. ooh niet normaal meer. verder ff gestoft en gezogen.

Ga nu douchen en vanmiddag ff naar me mamssie.

En ja ik hoop ook dat het raak is, maar heb verder nergens last van dusse. !!!!

xxx Bambi

Hoi meiden...
Ik wou jullie even laten weten dat ik vanmorgen een echo heb gehad...
Alles was goed!!!!!!Het hartje klopte goed...en de kleine heeft zelfs naar ons gezwaaid!!!
We zijn echt zo super blij....ik was vanmorgen helemaal zenuwachtig maar ik zit nu echt in een roes....
Wow wat een mooi moment!!!!!
Ik wilde jullie dit toch even laten weten
Liefs Miranda

hoi engeltjuh,

Jee meid wat leuk, ja lijkt me echt een super mooi moment. gaat er lekker nog maar van nagenieten hoor.

dikke x Bambi

Terug
Bovenaan