KLUSBABES 8

Dag dames,

Voel me zo blergghjhj.......
Ben ziek: ben de hele dag aan het kotsen en heb nog niks gegeten/gedronken!

Bah, buikgriep!
(Nee, het heeft geen andere reden dat ik kots, want ik zit nu in de laatste dag van mijn ongesteldheid).

@Bambi: Goed dat je het hebt uitgpraat met je vriendinnen.

Ook ik weet wanneer vrienden echte vrienden zijn. Mijn vriend en ik hadden een hele grote vriendengroep. Toen zijn vader overleed, heeft niemand meer  iets van zich laten horen. Te moeilijk voor ze....
Gelukkig zijn er ook mensen die niet voor dit soort situaties weglopen.

@Engeltjuh: Wat zal dat bijzonder zijn geweest! Blijf nog maar even lekker op die roze wolk zitten.

Ik ga zo weer onder de deken!

xx Essy

Zo bambi", je hebt je best gedaan   met opruimen, veel plezier bij je moeder vanmiddag

Essy: van harte beterschap meid, het heerst hoor buikgriep, veel mensen in mijn omgeving hebben er ook last van
En zo zie je maar wat vrienden betreft, denk je dat je een grote groep hebt, maar toen jullie ze nodig hadden waren ze er niet voor je, weet je gelijk wat je aan ze hebt, ik ben er ook zo achter gekomen

Engeltjuh: wat leuk he die echo en hij/zij zwaaide ook nog haha ben je weer gerustgesteld dat je het hartje hebt zien kloppen

zo ik kom net uit het ziekenhuis met joey, moest naar de anastasist (narcotiseur), maar de wachttijd bedroeg meer dan een uur, dus zijn we maar weer weggegaan, maar mijn pa moet rijden want ik heb geen rijbewijs, dus morgenochtend om 9 uur gaan we h weer heen, al is er dan een wachttijd van 3 uur dan blijf ik zitten, Daarna moet ik naar de kinderafdeling want ik hoorde dat ik ook nog verplicht naar een voorlichtingsmiddag moet om aan joey te laten zien wat er ongeveer allemaal gaat gebeuren voor en na de operatie, dat is van 1 uur tot kwart voor 2   mmaar dan slaapt joey dus ik had gevraagd of het verplicht was, nu moet ik dat dus morgen even op de kinderafdeling navragen, maar ze dacht dat het wel belangrijk was maar goed wachten we morgen maar weer af

xxx linda

ik zou bijna denken dat de site weer goed werkt, alles ging zo vlottjes, ben ik niet meer gewend na deze week op de site haha

xxxx linda

hoi meiden,

Ik geloof dat ie het weer doet he, ik juich niet te voreg hoor.

Essy meid, wat rot dat je ziek bent en dan nog overgeven ook, ik haat dat, gelukkig kots ik nooit. is al 7 jaar gelden ofzo.
Ik hoop dat je snel weer opknapt.

Linda toch wel spannend hoor met die operatie van joey en je moet er best veel over weten.succes ermee.

Ga zo lekker boerenkool met worst eten, vorige week ookal, maar vind het zo lekker hihihi.
Wel heb ik last van me darmen, denk van het eten van gisteren ofzo.
En ik heb nu ook lichte krampjes of een zeurend gevoel onderin me buik. net anders als me ongie zeg maar, maar ja dat had ik vorige maand ook en toen werd ik ook gewoon op tijd ongie. mmhh raar he.

Me man zij net tegen  me , Schat je bent zwanger, Ik huh ..
Ik hoop dat ie gelijk heeft.
En dat week wachten, word hem niet hoor. hihih. ik met me grote mond kan helemaal niet een week wachten, en het komt me ook niet uit, we zijn het weekend van 9 en 10 nov heel druk. dan zou ik tot 11 moeten wachten, nou pff echt niet . alleen als ik aankomend weekend nega test en me ongie volgende week dus nog niet in zicht is.
Maar ik test dus wel dit weekend. heb die van 6 dagen voor je nod, dus 1 dagje ervoor moet kunnen toch, want ook komt zaterdag me beter uit dan zondag whahahah.

ga naar me boerenkool miss, tot vanaaf.

Meiden waar zijn jullie allemaal gebleven ????

xxx Bambi

Hey meiden,

Bambi, ik ben er hoor!
Volgens mij doet de site het inderdaad weer, gelukkig maar.
Linda, spannend zeg zo'n operatie. Hoe is joey er zlef onder, beseft hij het een beetje?
Bieb, super spannend, ik leef met je mee, hoop echt dat je zwanger bent!
Dat hoop ik natuurlijk voor iedereen!

Hier gaat het redelijk, vandaag weer gaan werken. De buikpijn is iets minder. Sterretje, ik geloof dat de misselijkheid nu ook bij mij is gekomen. Ik krijg vooral 's avonds echt geen hap door mijn keel.

Hoe is het verder met iedereen, zijn jullie er nog?

Hey meiden,
Daar ben ik ook weer. Ik had de afgelopen dagen echt niet het geduld om op die site te gaan wachten en tig keer erover te doen voordat ik een berichtje geplaatst had. Had het van het weekend ook best druk, dus dat kwam er nog eens bij. Ga zo maar eens lezen wat er allemaal gebeurd is.

Bambi, ben blij dat je alles weer hebt bijgelegd met je vriendin. Maar vind wel dat je gelijk hebt hoor.. niet op je kop laten zitten.
Bieb  en bambi, wordt echt spannend voor jullie. Zal voor jullie duimen.
Engeltjuh, wat leuk dat je de kleine hebt gezien.
Essy, hoop dat je snel weer beter bent, want dit is ook niet leuk.
Linda, kunnen ze in het ziekenhuis geen afspraak maken?

Ik ben  vandaag een  beetje sjaggie. Tussen mijn mannetje en mij gaat het niet lekker, heb gewoon geen zin in vanavond... wil gewoon in mijn bed gaan liggen en over een week pas wakker worden.
Hoorde trouwens eergisteren dat mijn ouders een verre reis hebben geboekt, maar als deze maand blijkt dat ik zwanger ben zijn zij een week voor de uitgerekende datum nog op vakantie (ja, heb het al helemaal zitten berekenen). Dacht eerst dat ze tijdens de uitgerekende datum op vakantie zouden zijn, maar dat valt mee.
Zo, moest ik gewoon allemaal ff kwijt.

zo meiden, hehehe eindelijk werkt de site weer optimaal (hoopik)

Linda: ga vanavond lekker in je bedje meid en lekker slapen, doen wat je zelf wil haha

Bambi: was de boerenkool lekker

April; het is zeker spannend de operatie van joey, Hij snapt er zelf niks van , ik vertel wel elke dag dat ie binnenkort wordt geopereerd en dan vertel ik ook wat ze gaan doen, en dan zegt ie okee hahahah, ik wacht het wel af

nou ik ga weer even stoppen, ik ga even stomen, er zit steeds iets tegen me rechteroor te drukken en dat doet soms pijn, de ha zag niks dus nou denk ik dat het dieper in me oor zit, de apotheek heeft me een neusspray gegeven en zei dat ik moest stomen , dus dat ga ik nu doen
Misschien nog even tot straks meiden

xxx linda

Terug
Bovenaan