he meiden, eindelijk, het forum doet het weer.
ik had de lol er ook helemaal vanaf om iedere keer weer overnieuw te beginnen.
maar nu gaan we er weer met volle moed tegenaan whawha.
linda, Je hebt vast iemand anders van het forum in je hoofd, maar ben juist niet blij dat ik ongi ben geworden was de laatste maanden vrij regelmatig ongi en baalde behoorlijk dat ik op dag 32 ongi werd, had het nog niet verwacht, maar kreeg ineens vreselijke krampen en ja hoor de rooie duivels, gggrrrrr.
heb me er alweer overheen gezet hoor, volgende ronde maar weer. het wordt alweer minder.
Rot zeg dat je zolang moest wachten in het ziekenhuis en nog geen arts hebt gesproken, vervelend he als je geen eigen vervoer hebt. maar super lief dat je vader altijd voor je klaar staat om met je mee te gaan.
Wat spannend dat je je laatste medicijnen ingenomen hebt en nu maar hopen dat je ongi op gang komt.
pip, raar he dat je ei er nog niet is, je zat toch al op dag 30? gewoon volhouden hoor dat temperaturen. ik snap zelf helemaal niks van mijn syclus van deze maand.
ben ongi geworden, maar kan er helemaal geen peil op trekken kwa temperatuur.
we hebben (als ik 14 dagen terug reken) wel volop geklust, dus we hebben wel kans gehad om zwanger te raken,maar mijn ongi is nu wel ineens weer op dag 32. ????
nou ja niks moeilijkers dan het menselijk lichaam.
hoe is het met jouw temeratuur? je zou nog eens je hele cyclustemperatuur opschrijven. misschien dat ik er wat aan kan zien.
Hoe was de verjaardag trouwens?
bieb, spannend voor jou bieb!!!! ga je nou morgen testen?
wel meteen laten weten he als je getest hebt?!
bambi, wat vervelend dat je ruzie hebt gehad met je vriendinnen, maar groot gelijk hoor dat je niet op je kop laat zitten.
gelukkig dat jullie het nu weer uitgepraat hebben.
Hoe was het uit eten gaan met je ouders gister?
grappig, ik heb vanavond ook stamppot boerenkool gegeten, mijn vriendje is daar helemaal verzot op en heeft vanavond gekookt omdat ik moest werken.
voor jou ook spannende tijden, laten weten he als je dit weekend gaat testen.
engeltjuh, wat super meid dat je de kleine hebt gehoord en gezien.
jullie hebben toch wel terug gezwaaid? hahahahahaha
mooi moment lijkt me zoiets!!! geniet ervan!!!
essy, heeel erg veel beterschap meis!!!!
linda84, He ben jij vandaag ook al sjaggie? hahaha ik ook, vooral vanochtend!!!
ik was echt niet te genieten. moest naar m'n werk en was nog zo lekker bezig in huis en wil gewoon bij de verbouwing zijn en baal dan dat ik naar m'n werk moet.
m'n vader en mijn vriend waren gewoon blij dat ik wegging om 12:15. erg he.
m'n humeur is nu wel wat beter, maar er hoeft maar iets te gebeuren wat me niet zint en dan barst ik zowat uit elkaar.
soms heb je gewoon van die buien.
moet morgen nog tot 16:00 werken en dan weer 2 dagen vrij.
de muurschildering is af, (op de beschermende aflaklaag na) en deze week de finisching tush van de badkamer, maar we douchen er al, want onze oude douche is al afgebroken.
heb zaterdag heeeerlijk voor het eerst in bad gelegen, oohhh wat fijn.
mijn vriendje zit nu flikken maastricht te kijken, helemaal verslaafd, whawha.
en ik ben aan de chocolade pepernoten, erg joh, vreedbui.
we hebben trouwens erg leuke stagaire op het werk deze week.
gezellige meid, die tenminste van aanpakken weet en initiatief neemt.
liep vandaag op haar eerste dag zo naar klanten toe om te helpen, echt super.
nou, ga zo douchen en m'n bedje in, morgen weer aan de bak.
werkse voor iedereen die morgen ook aan de bak moet en voor alle anderen, geniet van je vrije dag!!!
welterusten
groetjes kruimels