KLUSBABES 8

Hallo meiden,
Eindelijk doet de site weer normaal. door al die storingen had ik niet eens zin om te kijken.
Van het weekend niet veel gedaan, heerlijk. Gelukkig hield ik alles binnen en vandaag voelde ik me alweer beter. Ik had ook nog extra energie over om wat in huis te doen, dus heb ik van die zeldzaamheid maar gebruik gemaakt. Ik ben af aan t tellen tot week 12. Nog 2 weken, wat vliegt de tijd.
@bambi: Voelt t voor jou ook uitgepraat of was het toch water bij de wijn doen?
@linda: ik denk dat die info voor joey er is zodat hij bepaalde dingen al op een speelse manier heeft gezien en gehoord en daardoor minder bang zal zijn dan als hij straks bepaalde dingen voor t eerst ziet. Nu kan de angst voor ziekenhuizen worden gecreerd en later weten ze niet eens waarom ze er bang voor zijn.
@linda84: Dat wordt wel een mega-winterdip meid.Rennen, bananen en chocolade verminderen dit enigzins. En af en toe een extra dagje voor jezelf om idd gewoon lekker onder de wol te kruipen. Ik hoop dat de zon morgen voor je gaat schijnen.
@bieb: spannend
@essy: beterschap

goeiemorgenmeiden

Kruimels: sorry ik heb je verward met iemand anders over je ongi

Sterretje: gelukkig voelde je je dit weekend wat beter, en zelf wat gedaan haha zie je nou wel het gaat vooruit, en hopelijk blijft dat zo

meiden ik ga weer me pa komt me zo halen want we moeten weer naar het ziekenhuis
meiden tot vanmiddag

xxx linda

Hoi lieve schatten,

Joehoe, hij doet het weer. Pffff werd er doodziek van zeg, kon wel meelezen maar niet plaatsen!!!!! Heb het kletsen wel gemist hoor. Ff kort nu want ga zo met mn vriendin de hort op. Vandaag is mn mannetje jarig en gelukkig is hij weer opgeknapt. Die is anderhalve week goed ziek geweest zeg. Mn kat heeft weer een blaasontsteking pffff moet om vijf uur bij de dierenarts zijn. Vanavond gaan we lekker saampjes uit eten jummie naar de chinees!!!!!

Bambi; gelukkig dat het weer is bijgelegd he.... maar je hebt wel gelijk hoor, gewoon eerlijk zijn

Bieb en bambi; jeetje meiden wat spannend zeg voor jullie, als ik zo al die klachten hoor!!!!! Ga heeeeel hard duimen voor jullie hoor !!!!!!

Linda; wat gaat er nog een hoop aan vooraf he aan zo n operatie, ach je kleine kaboutertje!!!! Ben benieuwd of je nu eindelijk eens ongie zal worden, duim voor je meid

Linda 2; gaat het weer een beetje met je? Ben het met bambi eens hoor, op zo n moment gewoon lekker je mandje induiken en ff potje janken wil idd wel eens helpen...

Essy; beterschap meid, vervelend he, je hoort het echt veel op dit moment

Engeltjuh; lijkt me idd een heel mooi moment. Geniet ervan

Sorry voor de meiden die ik vergeet maar weet het ff niet meer......... Rimke, gaat het een beetje meisje?

Liefs happy

Daag dames!

Ik ben vanmorgen bij de h.a. geweest. Ik heb haaruitgelegd hoe het zat (30 mei gestopt met de pil 3 aug. menstruatie en daarna niets meer en negatieve testen). Ook verteld dat we zwanger willen worden maar dat het zo niet echt lukt. Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan. Ik had me  er al helemaal op voorbereid maar het viel reuze mee!! Ze zag gelukkig niets bijzonders.
Omdat ik voordat ik met de pil begon ook al onregelmatig was is de kans groot dat het nu zo verdergaat en dat het een halfjaar kan duren voordat je lichaam weer  vanzelf functioneert (alsof ik dat nog niet wist).
Ook zei ze dat ze me eventueel kon doorverwijzen naar de gynaecoloog en dat die met behulp van medicatie een eisprong kan opwekken. Hoe graag ik ook zwanger wil worden, ik kreeg toch een beetje angst toen ze dit zei. De gynaecoloog kan me wel (hopelijk) heel erg helpen maar het idee opzich vind ik niet bepaald leuk. Ik twijfel nu nog steeds of dat ik er goed aan heb gedaan om te zeggen dat ik nog daarmee wil wachten. Aan de andere kant ik ben nog jong, mochten we de MM inmoeten dan heb ik nog wat jaartjes.
We hebben nu dus besloten om als er nog geen verbetering optreed binnen 6 maanden, geteld vanaf augustus, dat ik in februari terug kom en ze me dan doorverwijst naar de gynaecoloog.

Ik ben trouwens vorige week begonnen methet slikken van teunisbloemoliecapsules. Ik heb etos eigenmerk maar wat een joekels! gelukkig gaan ze makkelijk naar beneden. Het lijken wel zetpillen!!

Ik heb steeds meegelezen maar heb niet alles opgeslagen op de harde schijf.

Linda ik zou als ik jou was toch naar dat infomiddag gebeuren gaan met Joey. Is misschien ook fijn om jou gerustte stellen.

Bieb Je laat ons toch wel wat weten als je getest hebt?

Kruimels is de muurschildering mooi geworden? wat jammer dat je weer ongesteld bent geworden!

Bambi Je maakt het deze week wel weer spannend! izal voor je duimen

April. Gelukkig dat je pijnen al wat minder worden. Wel jammer dat je nu ook alst krijgt van de misselijkheid, maar alles voor het goede doel!

Sterretje hoe zit het nu met jouw misselijkheid?

Bezig bijtje hoe is het bij jou? al naar de gynaecoloog geweest??

Rimke. Nogmaals veel sterkte!

Pip hoe is het met je slijm??

Essy Beterschap!

XX

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 3e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde  
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20) Happy 4e ronde
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24) Essy, 2e ronde
25)
26)kruimels, 6e ronde  cyclus van 32 dagen gehad. ????
27)
28)
29)  
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,  Bambi 4e ronde
5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
29)
30)
Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Goedmorgen,

Ik ben weer iets opgeknapt. Heb vannacht en vanochtend nog niet weer gekotst. Denk dat ik morgen maar weer ga werken. Verveel me dood als ik de hele dag binnen zit en niks kan doen. Dan duren de dagen lang. Had echt nergens zin in. Niet in lezen, niet in tv kijken, alleen maar slapen.

@Renee: Goed dat je naar de dokter bent gegaan. Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt door te wachten tot februari. Zo lang duurt dat niet meer en wie eet heb je aan die extra maandjes genoeg om een iets  regelmatigere cyclus te krijgen. Bovendien je bent idd. nog geen jaar bezig en je bent nog jong. Hoop dat het gaat lukken meid!

@Linda2: Hoe is het met je? Voel je je al weer wat vrolijker?

@Bieb: ben erg benieuwd...........heb je 't al gedaan?

@Linda: Spannend hoor voor Joey. Denk dat zo'n infodag goed is voor hem.

@Kruimels: Lekker he, af en toe in bad liggen. Je moet eigenlijk een foto maken hoe de schildering is geworden. Dan kunnen we het even bewonderen.

Zo, ga proberen of ik weer iets binnen kan houden. Heb sinds eergisteravond niks meer gegeten.

Terug
Bovenaan