KLUSBABES 8

Renee: Ik bedoelde wie weet i.p.v. wie eet.
Tja dat krijg je als je al zo lang niet gegeten hebt................

ben ik weer

Kruimels hoe is het met je muurschildering??

Zo kom net uit het ziekenhuis, sloeg nergens op, moest met joey naar de narcotiseur, was binnen 5 minuten weer weg, maar ja het moet nou eenmaal, Daarna even naar de kinderafdeling geweest om te vragen over die voorlichtingsmiddag, ze zei dat het verstandig is dat ik wel even heen ga en dat joey niet mee hoeft want die snapt het toch niet, dus ik ga volgende week woensdag middag even daarheen,

xxx linda

ben ik weer

Kruimels hoe is het met je muurschildering??

Zo kom net uit het ziekenhuis, sloeg nergens op, moest met joey naar de narcotiseur, was binnen 5 minuten weer weg, maar ja het moet nou eenmaal, Daarna even naar de kinderafdeling geweest om te vragen over die voorlichtingsmiddag, ze zei dat het verstandig is dat ik wel even heen ga en dat joey niet mee hoeft want die snapt het toch niet, dus ik ga volgende week woensdag middag even daarheen,

xxx linda

hey essy

Gelukkig voel je je al weer wat beter vandaag, alleen maar slapen is ook wel eens lekker haha, nee dan ben je echt niet lekker als je dat alleen maar wilt, hopelijk blijf je je vandaag goed voelen sterkte

xxx linda

Even een berichtje van mij voordat jullie denken dat ik dood ben...............dat ben ik niet!!!!!
Hier gaat het redelijk wel moet ik zeggen, ik ben weer volop aan de zwangerworden-pillen, monnikspeper en meer van dat soort shit............je moet wat om je gedachten te verzetten he? Ik wil gewoon meteen weer door, want wie weet hoelang het weer gaat duren voordat ik weer een cyclus heb. En ze zeggen wel eens dat je in de maand nadat je een miskraam gehad hebt, extra vruchtbaar bent en zelf even een regelmatige cyclus hebt..........ook bij PCOS..........dus daar moet ik van mezelf alles uit gaan halen.
Waar ik heel kwaad om ben geworden de afgelopen dagen is dat mensen zeggen dat het allemaal dus wel kan............WAT KAN ER DAN????!!!! Een kindje verwekken om vervolgens een miskraam te krijgen??? Het bewijst voor mij helemaal niets en kan er dus ook niets positiefs uit halen, voor mij is pas bewezen dat het kan als ik een kindje in mijn armen heb!!! Klinkt dat depressief? Ik sta er helemaal achter.................

Anyway, genoeg gezeken?
Bieb: wordt spannend voor je meisje!
BambI;   Goed dat je de ruzie hebt uit gepraat!
Linda: wat een narigheid die ziekenhuis bezoeken he? Zeker als je zo weer buiten staat.............
Iedereen: ik denk echt aan jullie, maar ga hier dus niet zo vaak meer komen, maar kom wel ongeveer 1 keer in de week even buurten goed?

Dikke kus allemaal!
Rimke

Even snel een berichtje van mij. Vanavond zal ik wel even de rest van de berichtjes lezen.

Heb dus vanmorgen toch getest, negatief. Ben er niet eens echt down onder, maar misschien ook omdat ik weet dat t nog pos. kan worden. Vorige x had ik ook pas na 3 dagen overtijd pos. getest. Heb nu test van matcare gebruikt, kan dus 4 dagen voor NOD. Mijn NOD is 1-11. Heb ook wel s gelezen dat die testen van Matcare niet altijd goed zijn, in ieder geval die ovulatietesten niet (zelf gemerkt!)

Nouja, ik ga er maar voor t gemak van uit dat ik gewoon niet zwanger ben. Donderdag is mijn NOD dus dan zien we wel verder

Heb trouwens gigantische rugpijn, maar niet de lage zeurderige rugpijn als wanneer je ong moet worden...

he meiden,

Ben een beetje zielig, ben ziekies thuis, voel me helemaal niet tof, normaal zou ik niet naar huis gaan, maar het is deze week mega rustig op me werk, dus kan nu ff uitzieken.
Gelukkig niet aan de kots net als essy, maar voel me gewoon beroerd en heeeeel moe. pfff. ga zo ook lekker liggen hoor.

Happy gefeliciteerd met je ventje en dat je vanavond maar heelijkl mag eten he.

Rimke, ik vind je reactie niet raar hoor. Het kan wel wezen dat het werkt van binnen, maar je heb niet voor niets een miskraam gekregen , dus werkt er iets toch niet goed. En dat is voor jou oast bevestigd op het moment dat je een gezond kindje in je armen heb. Groot gelijk hoor.

Sterretje, ik ben er wel blij mee dat het is uitgepraat, maar de manier waarom en vooral waarover het allemaal is gegaan, ben ik echt niet blij, het is een beetje onvolwassen gedrag van die meiden. En ergens zijn ze miss jarlours op mijn leventje. Omdat ik alles WEL op een rijtje heb. Ik weet het niet.

Linda, nou das wel snel weer terug van het ziekenhuis. maar goed miss steek   je volgende week nog wat op op die info dag. Is je ongie al in zicht ??

Bieb, balen dat ie nega was, maar dat zegt in jouw geval nog niks, je hebt het eerder mee gemaatk hihih.

Bezig bijtje, waar hang je uit ? jou nod is gelijk met de mijne, dus ben wel benieuwed hoe het met je gaat.

Renee, ik vind het goed dat je die keuze heb genomen nog even te wachten met de Gyn. Je hebt je gevoel gevolgd en dat is heel belangrijk. laten we hopen dat je cyclus snel op gang komt en die verwijzing in februari niet nodig is en je dan al lang en breed zwanger bent.

Andere meiden, die ik miss vergeten ben, sorry, maar ik ga me bedje opzoeken. blegg ben zo moe.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan