he meiden,
Ben een beetje zielig, ben ziekies thuis, voel me helemaal niet tof, normaal zou ik niet naar huis gaan, maar het is deze week mega rustig op me werk, dus kan nu ff uitzieken.
Gelukkig niet aan de kots net als essy, maar voel me gewoon beroerd en heeeeel moe. pfff. ga zo ook lekker liggen hoor.
Happy gefeliciteerd met je ventje en dat je vanavond maar heelijkl mag eten he.
Rimke, ik vind je reactie niet raar hoor. Het kan wel wezen dat het werkt van binnen, maar je heb niet voor niets een miskraam gekregen , dus werkt er iets toch niet goed. En dat is voor jou oast bevestigd op het moment dat je een gezond kindje in je armen heb. Groot gelijk hoor.
Sterretje, ik ben er wel blij mee dat het is uitgepraat, maar de manier waarom en vooral waarover het allemaal is gegaan, ben ik echt niet blij, het is een beetje onvolwassen gedrag van die meiden. En ergens zijn ze miss jarlours op mijn leventje. Omdat ik alles WEL op een rijtje heb. Ik weet het niet.
Linda, nou das wel snel weer terug van het ziekenhuis. maar goed miss steek je volgende week nog wat op op die info dag. Is je ongie al in zicht ??
Bieb, balen dat ie nega was, maar dat zegt in jouw geval nog niks, je hebt het eerder mee gemaatk hihih.
Bezig bijtje, waar hang je uit ? jou nod is gelijk met de mijne, dus ben wel benieuwed hoe het met je gaat.
Renee, ik vind het goed dat je die keuze heb genomen nog even te wachten met de Gyn. Je hebt je gevoel gevolgd en dat is heel belangrijk. laten we hopen dat je cyclus snel op gang komt en die verwijzing in februari niet nodig is en je dan al lang en breed zwanger bent.
Andere meiden, die ik miss vergeten ben, sorry, maar ik ga me bedje opzoeken. blegg ben zo moe.
xxx Bambi