KLUSBABES 8

hey rimke: ik ben blij dat het weer een beetje met je gaat en dat je weer verder gaat, Ik snap je heel erg goed dat je boos wordt op de antwoorden als nou je weet in iedergeval dat het kan, bleh sommige mensen, Gooi alles er maar hier uit hoor meid
Hopelijk krijg je snel weer een positieve test in handen , sterkte meid

Bieb: jammer dat je nu een negatieve test in handen had, maar zoals je zelf al zei misschien van de week een positieve test , ik  voor je

Bambi: och ben je ziek meid, van harte beterschap, hopelijk is het een gezonde ziekte  de gezonde ziekte dat je over 9 maanden een baby in handen hebt,
Ga lekker je bedje in en beterschap

xx linda

hey rimke: ik ben blij dat het weer een beetje met je gaat en dat je weer verder gaat, Ik snap je heel erg goed dat je boos wordt op de antwoorden als nou je weet in iedergeval dat het kan, bleh sommige mensen, Gooi alles er maar hier uit hoor meid
Hopelijk krijg je snel weer een positieve test in handen , sterkte meid

Bieb: jammer dat je nu een negatieve test in handen had, maar zoals je zelf al zei misschien van de week een positieve test , ik  voor je

Bambi: och ben je ziek meid, van harte beterschap, hopelijk is het een gezonde ziekte  de gezonde ziekte dat je over 9 maanden een baby in handen hebt,
Ga lekker je bedje in en beterschap

xx linda

Hallo meiden,
Gisteren energie en vandaag was ik mijn bed niet uit te slaan. Ik heb toch nog geprobeerd om nog iets nuttigs te doen, maar helaas, ik kwam niet erg ver.
@bambi: tja, het klinkt herkenbaar en het zal misschien nog wel vaker tot woorden komen. Maar er zijn vrienden voor even en vrienden voor het leven. De tijd zal uitwijzen waar zij bij hoort. Trouwens beterschap.
@rimke: Zo'n opmerkingen heb je idd verder weinig aan. Ik hoop voor je dat het snel weer raak is.
@linda: wat vreemd dat alleen jij naar de info-dag moet. Ben benieuwd wat ze je gaan vertellen.
Nou dames, ik ga eens iets doen. miss. tot vanavond.

hoi meiden,

nou heb niet geslapen hoor, dacht als ik dat nu doet dan kan ik vanacht niet slapen, maar ben nog wel heel moe. Heb nu ook oorpijn en ben steeds misselijk. gatsie.
Gelukkig ben ik niet vaak ziek, en me werkgever belde net, die zij ook al, het is niet druk, heb liever dat je ff uitziek. Best lief vind ik dat.

ben wel aan het koken, hoop dat het smaakt, aardappelen, broccoli en fipfilet. die kip ruikt jammie, maar de broccoli gatsie. ga vanavond lekker voor de buis hangen. weet aleen nog niet wat ik ga kijken, er komen 3 dingen die ik wil zien. een film, desp. housewives en topmodel (gisteren gemist) heb ook 2 videos, dus het komt goed ik neem 2 dingen op, kan morgen toch kijken nou.

ga weer ff pleite.

xxx Bambi

hey sterretje: he jammer meid dat je je vandaag weer niet top voelde, maar onthoud het is voor het goede doel haha
ik kwam vanmiddag een vriendin tegen die is midden november tegen, die liep echt een beetje met haar ziel onder haar arm hahah ze kon niet wachten tot de bevalling begon haha, heel herkenbaar
En wat die voorlichtingsmiddag betreft, dan gaan ze aan mij laten zien op een diascherm en een rondleiding op de kinderafdeling (die ik al ken vanaf dat joey geboren is hah) wat er gebeurt zo rondom een operatie enz, ik ga maar heen ik zie wel

Bambi; wat lief van je baas dat ie je effe opbelt om te vragen hoe het is en dat je het maar beter kan uitzieken,
Heeft je eten nog gesmaakt??

xxx linda

He meiden,

Hier weer een berichtje van mij. Het lukte mij gewoon een paar dagen niet om op het forum te komen maar ik zag dat ik niet de enige was.

Ik heb de afgelopen paar dagen weer last gehad van bruine afscheiding/bloed en heb gister de vk gebeld. Ik mag nu maandag komen dan ben ik net 7 weken en krijg ik vast een inwendige echo om de onzekerheid weg te nemen.

Ik ga nu eerst even bijlezen.

hey miekje wat ontzetten vervelend en raar dat je nu weer die bruinige afscheiding hebt, misschien dat inderdaad een echo je onzekerheid wegneemt

xxx linda

Terug
Bovenaan