KLUSBABES 8

Ik zag dat essy ook ziek was/is. Het heerst echt enorm. Ik heb zelf ook v.a. donderdag al diaree (sorry). Nu gelukkig over. Hoop eigenlijk dat die bruine afscheiding daar mee te maken heeft, dat er door de druk op je darmen adertjes of zo geknapt zijn. Ach ja het kunnen zo veel redenen zijn volgens de vk.

Hé Linda,

Ja die onzekerheid is gewoon zo klote. Heb zondag zo'n beetje de hele dag gehuild en heel slecht geslapen. Heb nu wat meer rust heb zoiets van ik heb er nu alles aan gedaanwat ik kandoen, mag echo met 7 wkn dus nu gewoon afwachten.

Hoe is het met jou? Ik zal zo de roze wolk even bekijken want ik ben er een beetje uit.

hey miekje

gelukkig is het al bijna maandag, en ik kan er in komen dat je angstig bent dat zou ik denk ik, ook zijn, hopelijk gaat het vande weeek weer weg die afscheiding, ik hoop het voor je meid

Tja met mij gaat alles zijn gangetje, ik heb inmiddels medicijnen van de gyn gekregen, eerst 7 dagen provera geslikt, dat wekt een menstruatie op en na dag 3 van de cyclus moet ik clomid slikken en elke dag temperaturen en dan tussen dag 25 en 30 van mijn cylcus moet ik weer naar de gyn toe, dus ik wacht het allemaal maar weer rustig af, maar ik wordt er wel af en toe moedeloos van

xxx linda

Zag op de roze wolk dat renee en bieb de eerste zijn met hun nod binnenkort, spannend!

Bieb het zou geweldig zijn voor je als het raak is!!! Hoe voel je je?

Sorry voor alle korte berichtjes maar kan het anders allemaal niet onthouden!

Dat lijkt me idd geen pretje linda, en dan ook nog de operatie van Joey voor de boeg en laatst van je mannetje. Hoe hou je het allemaal vol zeg, soms vraag je je af waarom zoveel dingen tegelijk op je pad komen he? Ik hoop in ieder geval voor je dat die medicijnen zijn werk doen. Heb je dat met Joey ook gebruikt?

ik ga stoppen, ik ga joey zijn pyjama aantrekken en nog even met hem knuffelen en dan gaat ie lekker op zijn bedje en heb ik rust , pfff, hij had vandaag een ik ga niet luisteren dag, als het effe niet naar zijn zin was ging ie schoppen en slaan en schreeuwen en alles doen wat niet mag, ik waarschuw 3 keer en de derde keer dan ga ik mijn stem verheffen, en dan wordt het janken geblazen om daarna vervolgens exact weer hetzelfde te doen pffff gelukkig heeft ie niet vaak zo'n dag, als ie dan zit de janken dan komt ie naar me toe en gaat ie me arm aaien en mama mama roepen, maar dan negeer ik hem effe 2 minuutjes om hem te laten weten dat ik dan boos ben en dat ie moet luisteren, dat vind ie echt niet leuk en doet ie er wel weer alles aan om het goed te maken, dus dat is dan wel weer lief
Zo ik ga nu afsluiten ben er vanavond ook niet want ik ga op dinsdag altijd kaarten bij een vriendin maar omdat mijn man vanavon weer laat thuis is komen ze hiernaartoe,
Iedereen een fijne avond en tot morgen

xx linda

Met joey had ik geen medicijnen daar ging het ook niet vanzelf maar uiteindelijk werd ik wel uitmezelf ongi en dus ook zwanger, maar ik ben al vanaf maart van de pil af en nog maar 2 keer ongi geweest dus dat schoot ook niet op dus vandaar.
En ik heb de afgelopen 2jaar al genoeg te verduren gehad en soms vraag ik me inderdaad wel eens af van waarom nou weer bij mij maar er zal wel een reden voor zijn ik weet het niet,

xxx linda

Terug
Bovenaan