@Rimke:Ik kan me voorstellen dat je gelijk weer verder wilt proberen. Dat had ik ook hoor. Geestelijk had ik t snel verwerkt, alleen lichaam wilde nog niet meewerken. Ik heb dus nog 4 weken doorgevloeid. Na 1,5 wk na laatste bloeding ben ik dus ong geworden, en gewoon weer eisprong gehad . Dus dat loopt weer goed. Hoop voor jou dat je sneller ong wordt.Ja het kan....zwanger worden....maar dan ben je er nog niet...pas als de baby eruit is dan geloof je t. Ik ben ook zo bang dat ik weer een mk krijg (bbz), heb er nu meer kans op.
Sterkte meissie, het komt allemaal weer goed....
@sterretje: lekker rustig aan doen (, straks voel je je weer veel beter
@miekje: hoop voor je dat t niets ernstigs is. Zal voor je duimen
@Linda; heb je Joey wel in bed gekregen? Ach ja, grote mensen hebben ook wel eens een vervelende dag moet je maar denken.....
@Bambi: sjonge jij ook al zo een klote dag. Voelde me vandaag ook kut. Vanaf vanmiddag rugpijn, koppijn. Heb zelfs paracetamol genomen wat ik normaal eigenlijk niet doe. En die warmte op de afdeling werkt ook al niet echt mee. Net zat ik rustig boekje te lezen werd ik helemaal draaierig.
Had net beetje witte afscheiding in onderbroek. Of de ong komt er bijna aan, of gewoon niet haha. Ik las bij berichten van mezelf dat ik die witte afscheiding vorige keer ook had. Nouja, ik denk echt niet dat ik zwanger ben....