KLUSBABES 8

He april,

Ik heb geen krampen gehad verder alleen in mijn darmen maar ik had ook diaree dus dat was vlgs mij daarvan. Nou ja het blijft toch gissen, ik moet gewoon even afwachten. Gelukkig mocht jij ook echo doen en wat super dat alles goed was, toch een opluchting het blijft natuurlijk evengoed spannend nog maar nu weet je in ieder geval dat het niks bijzonders was.

Hoe ging die inwendige echo precies, was het een vervelend gevoel?

Hey Miekje, nee hoor ik vond het niet vervelend! Ze hebben eerst een uitwendige echo gedaan, daarmee kon je het hartje ook al zien kloppen, maar ze wilde toch nog een inwendige echo doen omdat ze dan meer dingen kon bekijken.

Ze brengen dat ding net zo ver naar binnen als een tampon! Gewoon een beetje ontspannen.

Oke bedankt voor de info, ik zie er ook niet tegenop moet ik zeggen zie meer tegen de uitslag op.

Ga nu echt stoppen.

Doei meiden

Miekje@ ik heb ook al paar x inwendige echo gehad, maar t valt wel mee hoor. Wel doe ik altijd lang shirt aan anders lig je zo met je doos in de open lucht. En het is gewoon een kwestie van ontspannen. Die dokters zien t dagelijks.

Bambi@ ik weet t niet, maar denk echt niet dat ik t ben. Voel wel van alles in liesstreek enzo, maar ben ook beetje bang dat het nu gewoon gevoeliger is na mijn mk enzo.
Ach, we zien t van de week wel. ENne hoop hou ik altijd hoor!
Ga jij ook nog eerder testen?

Hey meiden,

Ontzettend bedankt voor de hele lieve berichtjes gisteren. Ik ben weer op en top vrolijk, dus had gisteren gewoon een enorme baaldag.
Bieb (geloof ik), mijn ouders zouden ook de vakantie verzetten voor me, maar dat wil ik juist niet. Ze zijn dit jaar al niet gegaan omdat wij zouden gaan trouwen en misschien huwelijksreis naar Amerika (waar zij ook naar toe gaan) en dan zouden ze het sneu voor ons vinden en als ze dan volgend weer niet kunnen. En alle hotels en het vliegtuig is al geboekt, dus zou wel erg jammer voor hun zijn. Ze zijn het al zo lang van plan.
Bambi, heel erg veel beterschap, hoop dat het gewoon een beetje zwangerschapskwaaltjes zijn. Je bent erg moe en dat heb ik al eerder hier op het forum gehoord, he  Sterretje?
Bieb, wat jammer dat je negatief hebt getest. Maar je hebt nog een paar dagen te gaan, dus duim nog steeds voor je.
Essy, ben blij dat het weer wat beter met je gaat. Houden zo.
Renee, wat goed dat je naar de dokter bent geweest, alleen jammer dat je nu nog niet veel verder bent.
Rimke, nog steeds veel sterkte en hoop dat je  komende maand weer geluk hebt.

Miekje, trouwens nog sterkte met afwachten. Hoop dat alles goed zit.

Nou bieb,

Durfde het eigelijk niet te bekennen, maar heb vanmiddag in een opwelling getest.  met die mega super van 6 dagen voor je nod en dat zit ik ook.
Op het 1e gezicht is ie nega, maar als ik goed kijk en hem op een bepaalde manier houd, dan zie ik een heeel vaag 2e lijntje. niet grijs, maar heel licht roze.
Ik dacht ik ben gek en heb het me mannetje laten zien en verrek die ziet he ook.
Maar het is echt zoooooo vaag dat ik er nog geen conclussies uit trek.

Stomme bimbo ben ik dan ook he. als ik alleen ben en ik weet waar de testen liggen,hup kan het vrouwtje zich weer niet inhouden hoor. met nu een mega vaag resultaat.
Wil nu wachten tot zaterdag.

xxx.

Trouwens zie je het al voor je. ik met me neus boven op zon test. een gewoon mens gooit hem weg. acht nega.
Nee ik moet hem helemaal bestuderen en tot de uiterste afleestijd controleren op streepjes, nou en dan ga je miss vanzelf zoiets vaags zien, dacht ik, totdat me man het ook heeeeeeeeel vaag zag. pfff

Terug
Bovenaan