KLUSBABES 8

Bambi, dat is goed nieuws. Ik ga echt voor je duimen hoor!!! Ga je het echt tot zaterdag volhouden? Ben nu al helemaal nieuwsgierig. Ga je niet over twee daagjes ofzo weer testen? Als je nu al een heel licht streepje ziet....

Oh Bambi, wat nu! Maar tot zaterdag wachten, ha ha dat lukt denk ik niet, spannend zeg!

hoi linda,

Maar stel dat ik me vergis en dat dit gewoon een indroog lijn is. en het is echt een niet noemenswaardige lijn hoor. En als ik me niet vergis dan wil ik dat me mannetje erbij is, dus of op een avond of zaterdag ochtend. dat is van latere zorg.

b.d.w. deze was niet met ochtend urine, zal dat veel schelen ?

Kwam dat vage streepje vrijwel meteen of kwam het pas na 5 min?

Ik duim voor je hoor!

Volgens mij kan dat zeker wel wat schelen. Normaal zit er 's ochtends veel meer zwangerschapshormoon in je lichaam. Of dat komt misschien omdat je dan nog niks hebt gedronken van te voren. Hoe dan ook, ze raden aan om 's ochtends te testen, dus denk wel dat dat scheelt (in positieve zin).

Ik heb trouwens nog een vraag wat betreft mijn slijm. Ik heb bijna een week geleden mega rekbaar slijm gehad en heb daarna nog een paar dagen (denk 2 of 3) last gehad van slijm in mijn onderbroek. Maar nu heb ik sinds gisteren weer erg veel slijm (heel wit en erg taai), weet iemand wat dit is?

sorry lin, weet niet wat dat kan zijn. ze zeggen altijd dat slijm dat anders is als doorzichtig en rekbaar, niet van belang is. zolang het niet stinkt. hihih
maar weer andere verhalen luiden dat veel afscheiding ook met een mogelijk zwangerschap te maken hebben. dus ikke niet weten.

April, ik weet het eigelijk niet waneer ie presies kwam, dus ik hoop nergens op, zie het van het weekend wel.

Ga nu gtst kijken en daarna ook tv. miss tussendoor nog ff.

xxx Bambi

Fijne avond Bambi. En ik denk niet dat het op een zwangerschap wijst bij mij, want volgens mij had ik dat de vorige maand ook al. Het ruikt wel heel scherp. Net als vorige week mijn rekbare slijm overigens. Maar ja... zal wel niks zijn.

Terug
Bovenaan