KLUSBABES 8

Tja linda je slijm begrijpen is een vak apart, ik heb het nooit helemaal kunnen volgen met mijn slijm! Misschien kan Pip Stip je advies geven?

Dan hoop ik maar dat Pip een keertje langs komt en het mij kan vertellen. Ben er namelijk wel benieuwd naar.
Ik zal het vanavond alleen niet meer lezen, want ik ga me even omkleden en dan zwemmen. Even wat gezonde vitamientjes op doen. Fijne avond allemaal! En succes met afwachte bieb en Bambi.
Doeg doeg

Ooooh spannend Bambi...hoop t zo voor je..... Super mega test? Zijn dat andere dan? De mijne kan je pas 4 dagen voor NOD testen
Ik zou zeggen...test over een paar dagen nog een keer...dan weet je t zeker
SPANNEND!

Net komt vriendin aan of mijn vriend even kan helpen met lamp auto verwisselen. Net even hier koffie gedronken en nu kan ik ef snel nog schrijven. Daarna nog even rekeningen overmaken (minder natuurlijk) en dan desperate housewives kijken. Mis ik wel een stuk maar oke

Doeii luitjes tot morgen

jeetje, je kunt wel zien dat het forum het weer doet. er is weer genoeg gekletst.
heerlijk dat alles het nu gewoon weer doet he meiden?!

sterretje, kan me zo voorstellen dat je naar die 12 weken uitkijkt. dan is hopelijk je misselijkheid minder tot over en dan heb je ook tevens de gevarenzone achter de rug.
2 weekjes zijn zo om meid.

linda, geeft niet hoor, ik haal ook wel eens mensen door elkaar, is ja ook niet te volgen hier whawha.
dus volgende week woensdag even naar het ziekenhuis voor info? lijkt me wel verstandig inderdaad om even heen te gaan. misschien hebben ze nog wel info die je nog niet wist en voor je gemoetsrust is het altijd goed.
de muurschildering is trouwens af, alleen nog een beschermende laklaag eroverheen.

happy, gefeliciteert met je mannetje!!!! was het etentje bij de chinees lekker?
wat sneu dat je kat nou nog niet in orde is, weer blaasontsteking, arm beestje.
vertroetel hem maar lekker.

renee, knap van je dat je het toch nog even aanziet tot februari. duurt altijd lang om te wachten, maar het zou het mooist zijn als het bij jullie allemaal op de natuurlijke manier zou gaan toch.
de muurschildering is dus super gaaf geworden.

bieb, jammer dat je nega getest hebt, maar don't worry je bent inderdaad waarschijnlijk nog erg vroeg. gewoon tegen het weekend nog een keertje proberen.
hou ons op de hoogte he?

bieb, bezig bijtje, bambi en jaq binnenkort weten we meer  spannend hoor.

essy, het was inderdaad heerlijk in bad. zal proberen om een foto te maken van de muurschildering, weet alleen niet hoe ik die kan plaatsen op het forum. weet iemand van jullie hoe dat moet?
fijn dat je je wat beter voelt nu, houden zo!!!!

rimke, leuk dat je af en toe toch nog even komt. je hebt groot gelijk hoor dat je dat geen goed gevoel geeft dat mensen zeggen dat je in ieder geval zwanger kan worden. daar heb je inderdaad niks aan als je een miskraam krijgt, je moet eerst zo'n klein hummeltje in je armen kunnen houden. dan pas krijg je weer vertrouwen dat het allemaal wel goed komt denk ik.
ben blij dat het naar omstandigheden redelijk met je gaat en je je leventje weer een beetje oppakt. hoop dat je snel weer zwanger mag worden.

bambi, wat raar he zo'n vaag 2de streepje? je zou haast denken..... en omdat je ook zo misselijk en moe bent. ik denk dat het raak is hoor.
ga je snel nog een keer testen? en dan wel met ochtend urine, schijnt echt veel uit te maken.succes

miekje, dus maandag een inwendig onderzoek, spannend. hoop dat ze je een beetje gerust kunnen stellen. kan me voorstellen hoor als je steeds bloedingen hebt dat je je heel onzeker voelt.
maar ga er gewoon vanuit dat het allemaal in orde is, de natuur gaat z'n gang.
heb vertrouwen!!!!

nou ik zit lekker op de bank, maar mijn vriendje is behoorlijk shaggie, bah.
zit de hele tijd te zeuren over van die domme kleine dingen.
de verbouwing wordt hem ook een beetje veel denk ik, ik had gister zo'n kloten dag!!!
ach, lekker naar bedje zometeen en dan morgen er weer fris tegenaan.
ben 2 dagen vrij, heeerlijk.
morgen gaan we nog even op jacht naar een kast voor in de nieuwe keuken.
en morgen middag nog even naar m'n schoonzusje toe, thee drinken.
ben trouwens nog wel beetje ongi, maar loopt nu op het einde en dan kan er weer geklust worden haha.
meiden, ga stoppen, kom misschien morgen nog wel effe buurten.
welterusten
liefs kruimels

goeiemorgen meiden

vanmorgen werd ik wakker en was ongi. Jippie, vrijdag met clomid beginnen en vanaf morgen ochtend temperaturen, het zal mij allemaal benieuwen,

Bambi: wat ontzettend spannend meid een vaag streepje, en hopelijk heb je zaterdag als je weer test een mega dikke streep

Kruimels: druk dagje voor de boeg vandaag zo te lezen, haha veel plezier in iedergeval met het uitzoeken van de kast en veel plezier met thee drinken,

Lin da;   lekker gezwommen gisteren
Ik ga weer stoppen ik ga aan het werk, tot vanmiddag

Goeiemorgen meiden,

Zo het eten was heerlijk gisteren!!!! Gezellige avond gehad.

Linda; super zeg dat je eindelijk ongie bent geworden !!!!! Werkse meid

Linda 2; ik weet het antwoord op je slijm vraag ook niet, sorry. Ik heb ongeveer hetzelfde en snap er ook geen bal van!!!!! Hopen dat pip ons kan helpen he...... haha

Kruimels; drukke dag meid, maak er wat van je 2 daagjes vrij en pak ook ff je rust he. Heb je wel verdiend hoor

Miekje; wat rot zeg die onzekerheid. Hopen dat je met die echo een positief bericht krijgt. Sterkte .....

Renee; knap hoor dat jullie het nog even aankijken. Ik hoop voor je dat alles snel op gang komt en dat de volgende stap voor jullie niet nodig is!!!!!

Bambi; beterschap meisje, je maakt het nu wel heel erg spannend zeg, met je heeeeele vage streepje en je klachten, hoop het echt voor je ......

kus happy

Bieb, jammer zeg van je negatieve test maar, misschien was het idd nog iets te vroeg. Ik blijf voor je duimen !!!!!!!!!!

liefs happy

goedemorgen meiden,

Gatver voel me nu nog zieker dan gisteren. Heel moe(kom net me bed uitrollen) misselijk (maar kan wel gewoon eten, trekt nu ook weg) en gewoon nergens zin in hebben, blegggg.

Linda heel fijn dat je ongie bent geworden. nu komen we ergens. nu moet je straks seriues aan de klus hihih.

Kruimels, te veel verbouwd ? miss komen de spanningen door een samenloop van omstandigheden. miss ietsje rustiger aan doen he. nu lekker 2 dagen vrij. geniet ervan hoor.

Happy fijn dat het gistren gezellie was. en natuurlijk lekker heb gegeten.

He ik keek vanmorgen nog eens naar die test he (ja sorry hij ligt hier bij me pc )
zie ik met dag licht toch echt dat lijntje staan. hij blijft vaag, maar staat er wel.
Indrooglijntjes zijn toch altijd grijs ?? deze is namelijk toch echt heeel licht roze. brrrrr. maak het mega spannend voormezelf hihih.

nou ga weer ff op de bank hangen hoor.(geloof dat ik dat de rest van de dag gaat doen)

xxx Bambi

Terug
Bovenaan