KLUSBABES 8

joepie, jeetje wat super dat je eindelijk weer ongi bent linda, gefeliciteert.
raar dat jij juist blij bent met je ongi,haha de meeste van ons balen als ze ongi worden.
zal bij jou misschien nu ook wel komen als je je nod hebt whawha.
flink aan het temperaturen en klussen meid.

bambi, je maakt het wel ontzettend spannend hoor.
wanneer ga je nou weer testen dan?
ziek maar lekker uit, en hopen dat je je zo beroerd voelt vanwege een zwangerschap

ik ga nu proberen om een foto van de muurschildering te plaatsen, hoop dat het lukt.

mmm als ik op dat envelopje klik, dan komt er te staan dat ik geen toegang heb tot de pagina. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

we gaan zo naar emmen, kast kijken.
heb ook een spiegel besteld bij een schilderszaak, vanochtend gebeld of hij al binnne was, maar die mensen komen m'n neus een beetje uit.
heb ze al ik weet niet hoe vaak gesproken en ze zeggen steeds dat ze terug bellen, maar dit is al de zoveelste keer dat ze beloven dat ze terug bellen maar doen het gewoon niet.
ze zei, ik bel je met 10 minuten terug, even de leverancier bellen, maar dit is nu alweer een uur geleden.
ga zo maar weer eens achteraan bellen, gggrrrrr.
vanmiddag even naar mijn schoonzusje, maar we moeten ook het plafond nog sauzen.
ga nu effe bellen, dag dag
kruimels

Linda@ fijn dat je ongi is gekomen. Nu de rest nog...
Bambi@ spannend hoor, Volgens mij is t gewoon raak

had gister echt zoiets van, nee ben niet zwanger, nu ben ik weer aan t twijfelen

Heb wel weer koppijn en ook weer rugpijn. Maar of dat met ong of   met evt. zwangerschap te maken heb? geen idee. ga er trouwens gewoon vanuit dat ik 1-11 NOD heb. Is natuurlijk weer 1e cyclus na mk, maar ga gewoon van cylus zoals altijd uit. Ook beetje afwachten dus of t echt morgen komt(of niet....)

voor jou ook spannend biebje.
raar he dat je van alles voelt maar het gewoon niet kan plaatsen.
wanneer ga jij testen als je niet ongi wordt?

hey meiden

Happy: mooi dat het gezellig is geweest gisteren en natuurlijk lekker gegeten,

ik ben inderdaad super blij dat ik ongi ben geworden, en nu inderdaad temperaturen en klussen voor me leven hahah, en als ik dan volgende maand ongi wordt ben ik natuurlijk niet zo blij maar goed,

Bambi: zo ontzettend spannend meid

Bieb: ook voor jouw wordt het heel spannend

Kruimels: veel plezier vanmiddag

ik ga weer stoppen was er kort maar krachtig haha, ik ga nog even op de bank hangen en vanmiddag ben ik er nog wel eventjes

xxx linda

hoi meiden,

Weet je wat het is. tot  nu toe hopen we het elke maand. en tot nu toe heb ik elke maand andere klachten die tot een zwangerschap kunnen lijden, maar elke x bleek dat niet zo te zijn. Dus ook nu heb ik het idee dat het niet zo is en geloof het pas als ik een posie test heb. tuurlijk hoop ik het wel, maar niet te veel, want anders ben ik zo teleurgesteld. virge maand viel het mee, kwa teleurstelling, maar die x daarvoor was ik echt van de kaart. En we denken elke maand, zou het nu zover zijn.

Ik hoop het natuurlijk wel, dan val ik ook gewoon lekker in het groepje dat binnen en half jaar zwanger is.

Ga ff wat eten, want voel het weer borrelen en daar word ik misselijk van. ohje.

xxx Bambi

He meiden!

Wat fijn dat de site het weer goed doet zeg!

Bieb, balen meid een nega test! Hoop toch stiekem voor je dat je te vroeg was... afwachten en duimen maar!
Bambi, jeetje! een hele vage streep! wat spannend! duimen duimen duimen!!
Linda, jippie!!! ongesteld!! Ben blij voor je en hoop dat je volgende maand een posi test in handen mag houden!
Miekje, spannend zeg tot maadag. Hoop dat je dan goed nieuws krijgt!
Renee, goed dat je naar de ha bent geweest. En ik hoop voor je dat je snel ongie gaat worden.
Rimke, fijn dat het weer iets beter met je gaat! En inderdaad, je gelooft pas dat het kan als je een babytje in je handen hebt!

Voor iedereen die ik vergeet, ik denk wel aan jullie hoor!
Hier gaat alles goed! Maandag heb ik mijn nod. Nog geen klachten dus maar gewoon afwachten!
Heb het gelukkig erg druk de komende dagen waardoor ik een beetje afleiding heb. Allemaal etentjes en feestjes! Gezellig!

Liefs Jacqy

he jacqy,

meid vaag he, maarre voor jou word het ook spannend. erg he dat wachten. Ik vind het een verschrikking. van mij mogen die twee weken na me ei overgeslagen worden. gewoon gelijk na je evt.bevruchting weten of het gelukt is.

xxx Bambi

@linda: ongi? jippie. Nou meid, dat spul werkt echt goed.
@bambi: nou, je weet ons wel in spanning te houden
@linda84: gelukkig was het maar een baaldag. Ik hoop dat t vandaag beter ging. Het was in ieder geval zonnig, dus dat scheelt.

Terug
Bovenaan