KLUSBABES 8

@miekje: oh vervelend dat wachten. Gelukkig gaat de tijd redelijk snel. Ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt.
@renee: wat goed dat je  nog wilt wachten.
@bambi: dat heb ik ook vaak gedacht om die tijd tussen ongi en nod over te kunnen slaan.
@jacqy: Dus voor jou wordt het ook spannend.

Nou hier ging vandaag alles goed. Alleen zodra ik thuis kom ga ik binnen een uur naar bed en moet ik bijslapen anders trek ik het niet.
liefs,
          sterretje

Hey meiden,
Allemaal in spanning... ik zit ook wel een beetje in spanning, want ik heb ergens tussen 4 en 12 oktober mijn NOD. Ik denk aan mijn rekbaar slijm te hebben gezien dat ik rond 6 oktober mijn NOD heb, maar ja... weet het allemaal niet zeker.
Bambi, het lijkt er echt op dat je gewoon een positieve test hebt hoor. Ben echt benieuwd wat de volgende test uitwijst.
Linda, wat goed zeg!!! Eindelijk ongesteld. Hopen dat die chlomid een positief resultaat heeft, maar ik heb het wel vaker gelezen dat het snel werkt. En ik heb gisteren weer heerlijk gezwommen. Dank je wel.
Kruimel, zal zo even mijn hyves openen en je proberen uit te leggen wat je moet doen, dus volgende berichtje zal het waarschijnlijk in staan.
Hmm... ben nu alweer vergeten wat de rest van het nieuws was, sorry.

Kruimels, ik probeer het uit te leggen. Hoop niet dat ik het te simpel voor je uitleg, anders mijn excuses. Maar weet niet wat je wel en niet weet. Als het dan nog niet lukt weet ik zo niet wat er mis is.
Optie 1: Je moet bij hyves.nl rechtsboven inloggen, dus niet met je naam gaan zoeken. Vervolgens krijg je links een scherm met allerlei optie's onder elkaar. Het derde puntje is foto's & video's [rechtopstaande streep] nieuw.
Hierbij klik je nieuw aan. Dan scroll je naar beneden en dan staat er: Klik hier om foto's of video's  1 voor 1 te uploaden. Je krijgt dan een scherm met bladeren, daar klik je op en zo kan je de foto's die je op je computer hebt uploaden. En dan verstuur.
Optie 2: Als je al ingelogd ben en op je eigen site bent (kun je door rechtsboven je eigen naam aan te klikken) moet je naar foto's gaan. Je komt dan in je foto album en rechts boven staat dan foto's en video's uploaden. Aanklikken en de rest is het zelfde als bij optie 1. Dan scroll je naar......
Maar je hebt al foto's op je site staan, dus begrijp niet helemaal waarom het nu niet lukt, of heb ik de vraag nu verkeerd begrepen? Sorry dan.

@ Kruimels. Hmm.. lees nu, als je op envelopje drukt, welk envelopje?

hallo hallo

pfff mijn humeur is niet al te best haha, allemaal ongi hormonen,
Zo joey ligt op zijn bedje en ik ga zometeen lekker in bad

Sterretje: blij te horen dat je vandaag een goede dag had, en erg goed dat je lekker je bedjje in gaat als je moe bent overdag,

Ik heb vandaag besloten dat ik volgende week woensdag niet naar die voorlichtingsmiddag ga vooor joey zijn operatie, Ik heb zoiets van ik zie het allemaal wel hoe het loopt, en als ie wrodt geopereerd mag ik daar toch niet bij zijn en de kinderafdeling waar ie komt te liggen die ken ik al erg goed want daar heeft ie al 2 keer gelegen

xxx linda

quote: Renee86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2007 09:44:15'));

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 3e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde  
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20) Happy 4e ronde
21)
22) Chris, 8e ronde
23)
24) Essy, 2e ronde
25)
26)kruimels, 6e ronde  cyclus van 32 dagen gehad. ????
27)
28)
29)  
30)
31) Linda  kindje 2 (ongi door medicijnen)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,  Bambi 4e ronde
5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
29)
30)
Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

ik heb mezelf maar op de roze wolk gezet dat ik ongi ben geworden, ik zet nog niks op november wacht het eerst maar weer af

xxx linda

@kruimels: ik denk dat ik gewoon morgenochtend weer ga testen! haha vindt t ook wel grappig eigenlijk dat testen. Nee hoor, weet t niet.
Ik zie morgen met angst en beven tegemoet.....
@Jacqy; voor jou wordt t dus ook spannend. Kan natuurlijk ook zonder klachten dat je zwanger bent. Hoor je ook vaak zat. Ach, t zal altijd spannend blijven denk. Weet je wat t is, als je neg. test, moet je weer een heeele maand wachten tot t weer zover is...schiet niet op
@Linda 84: en voor jou ook spannend...helemaal als je niet precies weet wanneer je NOD is. heb je evt. 'klachten' ??

En nog steeds heb ik rug en hoofdpijn...niks nieuws te vertellen dus. Vriendlief en ik zitten 'gezellig' te computeren, ik op laptop , en hij via de tv (is op tv aangesloten)
Gezellie hoor
Heb vanmiddag nog paar leuke dingen voor in huiskamer gekocht. Niet veel hoor, 2 kleine vaasjes en 1 pot voor plant.
Zuinig aan doen. Onze wasmachine kan niet gemaakt worden, nou kan wel maar onderdeel nergens te vinden, merk bestaat niet meer. Ach, dan maar een nieuwe. deze was al 10 jaar en met t oog op de toekomsthebben we toch een betere nodig., Deze tijdelijke van oma is ook niks.
Vrijdag maar kijken voor een nieuwe. Scheelt weer, schoonzus heeft bruin/wit goed zaak, dus krijgen wel met korting

Geen zin om wat te doen vanavond, maar uiteindelijk de keuken schoongemaakt, 2 wc's, wasmachine volgeladen, oude kranten opgeruimd en een plant verpot. Pffff haha lijk wel een ouwe doos. Oja, straks nog even planten water geven

Terug
Bovenaan