KLUSBABES 9

Hoi meiden,

Zo we gaan zo de deur uit.......

Linda; wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Hoop dat je je snel weer beter voelt. Moest erg lachen om je verhaal van hyves. Die denken ook dat je heeeeeel populair bent he whahaha. Gelukkig trapte ze erin.....

Bambi; weet eigenlijk ook niet hoe dat zit. Toen je voor het eerst van de week teste, was het toen niet nog oktober, want toen was er natuurlijk al een streepje !!!! Het zit in ieder geval dicht in de buurt anders, bizar he. Is er gependeld voor een jongen of voor een meisje? Voor mij is er 1x gependeld en dat was januarie 2008 van een jongen, ben benieuwd

Meidn moet nu echt weg, doei lieve schatten ....

kus happy

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-11-2007 08:06:01'));

goedemorgen meiden,

nou de CB digi gaf binnen een minuut een duidelijk ZWANGER. ik was al om me mannetje nu ook hoor. jeeee super blij.

Ga nu me bedje weer in, ben nog moe hihih.

xxx Bambi

BAMBI GEFELICITEERD!!!
Lees het nu pas!
Goed man! Geniet er van.
Leuk, de cadeautjes die je aan je ouders hebt gegeven.
Hoop dat velen van ons mogen volgen!

Dikke kus

Miekje, veel sterkte.
Wat balen zeg! En je bent nu al de derde van de klusbabes.
BAH! Ik leef met je mee hoor!

Dikke knuffel

Dag meiden,
hoe is het ermee?
@bambi: wat een toepasselijk rompertje.
@happy: januari 2008, nou dat duurt daan niet lang meer.
@jacqy: ik zou even in de gaten houden of het wel doorzet. Stel het zet niet door en je test neg. dan kan je volgende nod eerder vallen.
@linda: is dat zo gek bij jullie als je mensen van buiten volendam kent? Er zullen toch wel mensen zijn die studeerden buiten volendam? Wat vervelend dat je je zo rot voelt.
@rimke: hoe voel je je meid?
@de rest, ik denk aan jullie.
 We zijn vandaag eens kinderkamers en kinderwagens gaan bekijken en vergelijken. Nou, zo'n complete kinderwagen kan dus duurder uitvallen dan een complete kinderkamer. Maar goed het heeft nog tijd dus we kunnen rustig prijzen vergelijken. En tjonge jonge, wat is er ontzettend veel keus in kinderwagens. het is zoveel dat je bijna wenst dat het 30 jaar terug was, toen je de keuze uit 1 of 2 modellen had. (denk ik)

goeiemorgen meiden

Bambi: heb je nog een beetje kunnen slapen meid, jullie eerste nacht als toekomstige pa en ma (sinds jullie het weten dan jullie eerste nacht haha)

Jacqy: hopelijk zet het bloeden niet door meid

Sterretje: leuk he kinderkamers en kinderwagens uitzoeken, vond ik ook erg leuk, uiteindelijk hebben wij de kinderkamer van mijn schoonzus geleend, en de kinderwagen hadden we als kadoo gekregen van mijn vader en moeder, dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen,
Mijn vriendin bedoelde denk ik omdat ik niet zoveel me verdiep in hyves buiten af en toe een blog te schrijven, dat ik in ene zoveel vrienden heb en bijna allemaal buiten volendam haha, zij heeft er zelf ook veel buiten volendam maar zij heeft ook over de 200 vrienden, en heel veel gewoon uit volendam, ik denk dat het bij mij gewoon opvalt hahaha, maar gelukkig trapte ze erin
Hoe voel jeje

Happy: gezellig geweest gisteren?

Miekje: hoe gaat het met je? is het bloeden gestopt? morgen heb je zekerheid als je bij de verloskundige bent geweest

Mijn rd's zijn op zijn retour, en mijn temp. is niet echt constant, de ene dag 36,6, dan 36,8 en dan weer 36,6 en dan weer, 36,7, zal wel goed zijn haha ik wacht tot ie boven de 36 komt haha

xxxx linda

Bambi GEFELICITEERD!!!!   te gek weer een zwangere klusbabe. Heel leuk voor je. Maarre ik snap niet zo goed waarom je niet weet hoeveel dagen zwanger je nu bent? Je rekent toch uit vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie? Op babybrabbel.nl kan je het ook heel goed uitrekenen.

Jaqy84: misschien ben je wel zwanger. Ik had ergens gelezen dat als je zwanger bent dan kan je evengoed kleine bloeding krijgen op t moment dat je ong zou moeten worden. Dat is dan geloof ik bij de 1e of 2e ong , dus als je 4 of 8 wkn zwanger zou zijn

Miekje: hoe is t nou met je bloeding? Ja, ik heb 4 weken lang gevloeid. Dus om de mk dan te verwerken schiet niet echt op. geestelijk was ik er klaar mee, maar lichamelijk niet. Misschien is er maandag nog een kansje dat je geen mk hebt gehad...je kan altijd hopen. Misschien een adertje wat kapot is. Ik zal voor je duimen. Heb je geen buikpijn ofZo? Had ik eigenlijk niet, dus dat zegt ook niet altijd wat

Linda84: spannend voor je!

Linda: ik hoop voor je dat je dit jaar nog zwanger wordt. Ik voel gewoon dat ik volgende maand zwanger raak. EN meestal is mijn gevoel juist dus nu moet t ook maar zo zijn haha. Ach, het is dan maar weer afwachten toch?
Stel dat ik nu zwanger zou zijn dan kon ik t rond de feestdagen tegen iedereen vertellen. EN als ik volgende maand zwanger ben dan vertel ik t bij mijn moeders verjaardag, en zo verzin ik elke x datums waarop ik t kan vertellen. Vorige x wilde ik t dus op mijn verjaardag vertellen, helaas helaas.
Nouja, volgens mij zijn we allemaal zwanger eind dit jaar!

denk dat ik straks maar even ga rennen, eigenlijk niet veel zin maar oke

Zeg, moeten we geen andere titel aan klusbabes geven....brengt niet altijd geluk deze naam...
Zullen we wedstrijdje geven wie de leukste naam kan verzinnen?

Oke ik de 1e:
KAKELBABES

He meiden!

nou.. twee dagen na die bloeding nog steeds niet ongesteld. Morgen officieel mijn nod. Ik wacht denk ik tot dinsdag af en dan test ik nog maals...
Denken jullie dat het nog zou kunnen?? Ben nu zo onzeker! Weet niet meer wat ik moet denken en of hopen...

Hoe is het met iedereen verder?
Liefs Jacqy

Jacqy, wat ontzettend spannend zeg. Ik ben echt heeeel benieuwd hoe dit afloopt...hopelijk is het een goed teken.

Bieb,   het je nog gerend vanochtend?

Hier is de spreekwoordelijke kogel door de kerk...we stoppen vooralsnog met zwanger worden. We hebben dit samen besloten en op de een of andere manier voel ik een soort rust nu we dit hebben besloten. De redenen zijn natuurlijk niet hier zo te verwoorden maar het komt er op neer dat dit toch niet het juiste moment blijkt te zijn en we iig nog even een jaartje met z'n tweeen gaan genieten.

Het kan zijn dat we over een tijdje spijt krijgen, of als het als we volgend jaar er wel weer voor gaan en het niet lukt we nog veel meer spijt krijgen maar dat zien we dan wel weer. We zijn nog jong (vinden we zelf) 25 en 28.

Ik ga niet meer aan de pil maar gaan weer gezellig over op condooms (vind ikzelf heeeel praktisch ahahaha) zodat als we er over een poos weer voor willen gaan ik niet meer hoef te ontpillen en dan er ook meteen echt voor willen gaan. Heb vanochtend nog wel getemperatuurd en denk dat ik daar nog wel even mee blijg gaan om m'n cyclus een beetje te leren kennen en ik ervaar dit absoluut niet als een belasting dus why not.

Misschien is dit in jullie ogen een hele rare beslissing, want ja hoe kan je op het ene moment niets liever willen dan een baby en dan besluiten het toch nog een jaartje op te schuiven. Tja, zoals ik al zei, dat is een gevoel en eigenlijk niet uit te leggen hier.

Uiteraard blijf ik wel buurten hier, want kan jullie niet echt missen en ben veel te benieuwd hoe het met iedereen gaat!

Sorry dat het een enorm verhaal is geworden maar hoop dat jullie me een beetje begrijpen.

Dikke kus Pip

Terug
Bovenaan