KLUSBABES 9

@linda:
Bedankt voor je opbeurende woorden. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Hoe heb jij die periode ervaren en hoe reageerden mensen in je omgeving?

rimke: het is inderdaad spannend, fijne avond vanavond meid

xxx linda

sterretje:

Ondanks alles heb ik echt genoten van mijn zwangerschap, ik was zo blij dat er een klein wezentje in mij groeide, ik ben ook super blij dat mijn ma het allemaal heeft mogen meemaken enz, die genoot ook samen met mij, als ik het voelde schoppen dan lag me ma ook haar hand op me buik enz, en ik kon gewoon vanalles vragen aan haar hoe zei haar zwangerschappen had ervaren,
Op het einde met die hoge bloeddruk was ik wel erg bang maar ja
Iedereen die hoorde dat ik zwanger was, reageerde erg leuk
xxx linda

Hey Rimke, ik weet dat ik eerder kan testen, maar als ik naar mijn langste cyclus kijk hoef ik pas volgende week ongesteld te worden (34 dagen), maar als ik kijk naar mijn slijm en dit vergelijk met vorige maand zou ik morgen ongesteld moeten worden (28dagen). En ik zou het jammer vinden als ik aan het testen ben en dan op dat moment blijkt dat ik ongi ben of dat ik de volgende dag ongi wordt. Ik kan er toch niet veel aan doen of ik nu wel of niet zwanger ben. En ik vind het wel spannend, maar nog wel uit te houden. Mijn mannetje vind het zwaarder. Maar ja... als ik nou morgen en overmorgen ongi vrij doorkom dan zal ik eens kijken wat ik doe.
Ga dalijk weer even tv kijken. Allemaal een hele fijne avond en dank jullie wel voor het mee leven. Vind ik echt kei leuk!!

@rimke:
Het gaat idd snel. maar komende zaterdag is het pas 12 weken.
Wat betreft happy, ze is idd minder online dan eerst. Mis haar wel een beetje. Is altijd lachen.
Meiden, ik ga er een eind aan breien, want ik voel de moeheid alweer opkomen.

Trouwens, nog 1 vraagje. Heeft iemand wel eens gemerkt voor het erachter komen dat ze zwanger was dat het net lijkt of de buikspieren flink getraind worden?

Welteruste sterretje, en veel succes met de zwangerschapskwaaltjes. Het is voor een goed doel, maar kan toch erg vervelend zijn. Hoop dat je er snel overheen komt. En anders: gewoon je er aan over geven meid. Veel beter voor jou en je kind. En je moet niks van de rest aantrekken hoor.

Nog even dan.
@linda:
Nu het allemaal richting de 12 weken gaat en het wat safer begint te worden, komt het besef ook meer en durf ik er meer van te genieten.
Nu begin je er ook meer mee bezig te zijn. In de zin van aanschaffen die je doet en zaken die je moet regelen, maar ook je lichaam dat veranderd. Ik kreeg gisteren ook al de eerste rompertjes cadeau, zo leuk. Dus ik geniet er ook van. En mijn mannetje is ook apetrots.
Ik denk dat het voor jou toch anders is geweest in die zin dat je dit met je moeder hebt mogen beleven. Die herinnering kunnen ze je nooit meer afnemen.
En nu ga ik echt afsluiten. Misschien tot morgen, als ik de energie kan vinden.

Terug
Bovenaan