KLUSBABES 9

He dames,

even snel berichtje van mij. Snel overheen gelezen en volgens mij zijn er gister allemaal emotionele verhalen verteld..ben op t werk dus kan niet uitgebreid lezen, Vanavond maar even

@Rimke: ik heb dus 4 weken gebloed na mk en heb ook al die tijd nog last van borsten gehad. Dus kan zijn dat t bij jou ook zo lang duurt tot je je normale cyclus weer hebt. hoop voor je dat t snel weer allemaal op gang komt

@Miekje helaas toch op een mk uitgedraaid. Meid, sterkte ermee

Hier had ik gister een dikke vette dip, maar vandaag gaat t al wat beter

Tot vanavond maar weer!

zo was ik vandaag de hele dag van mijn ongi af, ga ik net naar de wc toe zit me onderbroek weer vol bloed, ik heb nu ook zo'n rot gevoel in me onderbuik, hopelijk is het weer snel over we wachten af,
Het is trouwens rustig vandaag

Weten de zwangere al of ze borstvoeding of flesvoeding gaan geven?

en weten de zwangere al of ze thuis willen bevallen of in het ziekenhuis?

Ik ben benieuwd
Ik ben er vanavond niet want ik ga kaarten altijd op dinsdag,

xxx linda

Wat een openhartige verhalen allemaal zeg. Ik denk dat het wel eens  goed is om je hart te luchten en hier kan dat gewoon. Zo zie je maar dat een hoop van ons veel hebben meegemaakt. Ook zie je dan maar weer dat je vaak sterker bent dan je denkt.
Ik vind jullie in ieder geval kanjers!!

Hier gaat het wel aardig, af en toe nog wel moeilijk mee, sommige momenten kan ik echt tranen in mijn ogen krijgen maar dan denk ik maar snel aan wat anders.
Ik probeer het maar zo te zien dat het beter is zo omdat er ergens iets niet goed zat.

Heb het gister aan mijn beste vriendin en haar vriend verteld, wilde het toch graag met haar delen. Kwam bij de vk ook een bekende tegen dus wie weet hoe snel dat zich verspreid in ons dorp. Kreeg vandaag een sms van haar, ze nemen ons binnenkort mee uit eten, vond het wel heel lief.

Zo ga even eten koken.

xx miekje

hoi meiden,

He happy en linda ik ben juist wel aan het veranderen, vroeger zou ik namelijk voor me houden wat ik wil zeggen om niemand te kwetsen. Maar ben er achter gekomen dat het voor een ander toch nooit goed is, of goed genoeg en heb nu meer schijt aan de wereld.

Ik heb weleens verteld over me jeugd ook erg gepest op school, en een paar jaar terug depressief geweest enzo. die assertiviteits training. Want ik geloofde nul komma nul in mezelf. Nu gelukkig wel. Ben alleen soms wat onzeker in me werk en volgens mijn collega ben ik overal onzeker over. Ik vind van niet, zij kent mij niet hoe ik in het dagelijk leven ben. En ik trek naar me familie en vriendinnen gewoon me scheur open als het me niet bevalt , of me mening wil laten horen.

Volgens mijn collega moet ik nog heel lang wachten met kinderen krijgen, want daar ben ik helemaal niet zeker genoeg voor. Whahahah zal zij opkijken binnenkort. Jammer voor haar.

linda jij vroeg over BV of FV. Ik wil graag BV een paar maanden zoiezo, als het lukt he. En zou ook graag thuis bevallen. Gewoon zoals het hoort naar mijn idee.

Miekje, gelukkig gaat het weer een beetje, maar meid als jij je rot voelt mag je die tranen best de vrije loop laten hoor, hoef jij je helemaal niet groot te houden.
sterkte ermee.

vanavond het nieuws aan me schoonouders vertellen, ben een beetje huiverig voor de reactie, aangezien me schoonpa depressief is. en me schoonmoeder zal het meteen aan de hele wereld willen melden en ik hoop dat ze het nog een paar weken stil kan houden. Want ik wil met verdere mensen nog een paar weken wachten, vriendinnen, oma's en opa, want anders weet echt heel de wereld het, stelletje kletsmiepen.

Bieb jij vroeg van de week over een andere naam voor ons, maar je merkt vast dat daar niet veel reacties op zijn gekomen hihihi, maarre Ik vind niet dat we een andere naam nodig hebben. En ik snap dat  ie jou nog geen geluk heeft gebracht , maar mij wel. En aan de verhalen van de meiden te lezen, halen we veel kracht uit de klusbabes en ik persoonlijk vind niet dat we naa dik 9 klusbabes die naam kunnen veranderen. Het voelt zo vertouwd met ons meiden en ik vertel meer dingen hier, dan ik ooit aan een vriendin heb verteld.
de KLUSBABES RULES whahahaha.

xxx.Bambi

Hoi meiden,

Bieb; gelukkig gaat het na je dipje van gisteren nu weer wat beter met je !!!!

Linda; wat een gedoe, denk je dat van die ongie af bent en dan opeens dit weer !!!! Hoop dat je snel van dat rot gevoel af bent en dat het bloeden stopt !!!!

Miekje; het is helemaal niet erg hoor als je af en toe moet huilen. Ik zou zeggen gooi het er lekker uit en praat er met je mannetje over ..... sterkte meisje

Bambi; Gied zo, heb maar schijt aan de wereld want dat hebben ze aan jou ook !!!!! Zegt mn mams ook altijd tegen mij. Het is idd toch nooit goed wat je doet. Als ze je niet aardig vinden, jammer dan. Ik denk dat je kindje aan jou een hele goede mama gaat krijgen met een open en eerlijke opvoeding. Je collega zal dan idd wel opkijken. Zou wel ff stiekem om de hoek willen kijken als je het verteld haha

Ik ga zo lekker ff weg. Mn vriendin is nu aan het werk in de kroeg en dan ga ik op dinsdag avond altijd ff een bakkie bij haar doen. Ff gezellig meiden praat whahaha. Fijne avond meiden en tot morgen

Liefs happy

Hallo dames,

zo weer even tijd gehad om alle verhalen te lezen. En je hebt gelijk Rimke; het gras is niet altijd groener aan de overkant. Ik heb een heel fijne jeugd gehad. Er zijn wel wat dingen vroeger gebeurd waar ik een trauma aan over had kunnen houden,maar dat is gelukkig niet gebeurd. Dit heeft met onze familie te maken,  alhoewel ik hier redelijk veel dingen kwijt kan, wil ik daar eigenlijk niet verder  op ingaan, maar we zijn nog steeds erg hecht met elkaar gelukkig. Ik ben geen persoon die depressief op de bank blijft zitten, ik zeg altijd maar, alles komt goed. Soms natuurlijk een dip dagje. Zoals gisteren, had ik echt een klote dag. Ik had zo de balen erin dat er de laatste tijd alleen maar klote dingen zijn gebeurd, ik had gewoon ef geen zin om de vrolijke miep uit te hangen. Mijn vriendin zei al, zo ken ik je niet. En toen zei ik, nee en dan bedoel ik nou. Ik wil ook weleens zeiken, moet altijd maar naar anderen luisteren, en als ik een keer negatief doe dan voel ik me bijna bezwaard. Heb er genoeg van, klaar punt uit! Vandaag gaat t alweer wat  beter hoor
Ik heb ook altijd mijn woordje klaar hoor. Als er wat is, dan zeg ik er ook wat van.

Bambi@ niet erg hoor, we blijven gewoon de klusbabes.
Enne, ga je t nu al tegen iedereen vertellen van je zwangerschap? Ik had t alleen nog tegen vriendin verteld. Alhoewel ik dat nu niet meer zou doen, nu vertel ik t toch eerst tegen familie denk. Waarschijnlijk wel eerder dan de 12 weken, maar ook niet al te vroeg

Vanmiddag reed ik naar huis, toen kreeg ik echt pijn in me buik. Niet de hele tijd, maar af en toe. Dacht al gelijk dat ik klachten had van een evt. bbz, kan natuurlijk niet want ben ong. geweest en heb 2x neg. getest. Maar toch, je gaat alles denken. Thuis wat beter, ging daarna eten, en daarna   moest ik me toch flink p.... Daardoor zal ik die pijn wel hebben gehad haha

Ging jacqy vandaag niet testen?

Hallo dames,
Nou dat waren openhartige maar heavy verhalen.
Rimke, ik herken jouw verhaal wel een beetje. Ik leefde zelf niet meer bewust genietend. Twee jaar geleden is daar wel een ommekeer in gekomen.

"Dance like nobody's watching; love like you've never been hurt. Sing like nobody's listening; live like it's heaven on earth."

Terug
Bovenaan