KLUSBABES 9

Lieve rimke,

Heel erg bedankt voor je mooie en vooral lieve woorden. Ik snap je heel goed. Ben waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als jij. Wil ook alles plannen en weten wat we wanner te wachten staat. Maar je moet idd genieten van elke dag en waarderen wat je hebt!!!! Ik zie aan wat er met mn oom gebeurd is dat het zomaar over kan zijn. Zo maar van de ene op de andere dag was ie weg, 53 jaar. Ondanks dat ik nu best met mezelf in de knoop zit, probeer ik toch wel te genieten. Met de meiden om me heen, met mn mannetje, met familie en de mensen van de kroeg. Je hebt ook gelijk als je zeg dat je alles maar op een gegeven moment maar gewoon gaat vinden, heb ik ook. Ik moet leren te gaan waarderen wat ik WEL heb en dat is heel wat hoor. Een schat van een vriend, de liefste ouders van de hele wereld, Lieve familie, lieve beestjes, lieve vriendinnen en vrienden. Mooi huis, mooie auto, geen geldzorgen pfffff das heel wat he om gelukkig mee te zijn. Ik weet ook dat mn oom zou willen dat ik dapper door zou gaan. Hij was hetzelfde als ik, hield van gezelligheid, mensen omhem heen.   Ik heb om me heen best een hoop mensen verloren, maar nooit op deze manier. Die waren allemaal ziek en hij was opeens weg, zou nog zo veel willen vragen. Ik heb er een bepaalde angst aan over gehouden en daar moet ik vanaf. Maar, ik kom er wel en zal zorgen dat als hij me kan zien hij trots op me zal zijn.
Ik vind je echt een schat en ook een sterke meid. Ondanks je eigen problemen weet je bij mij de juiste snaar te raken. Ik gun je echt alle goeds en hoop voor jullie dat je snel weer kan vertellen dat je zwanger bent. Jullie kindje komt er wel en van ons ook. Wij komen er welhe meid.....
Bedankt dat je zo open reageerde........

dikke kus happy

Meiden ga mn mandje in. Ma al die lieve woorden zit ik nu lekker ff samnen met mannetje te huilen en dat lucht ff lekker op. Slaap lekker lieve schatten .......

kus happy

hoi meiden,

Oh gut het was ff te veel om te lezen, ben heel moe en moet morgen werken dus ff snel.
Me schoonzussie en me zwanger vonden het helemaal geweldig hoor. Ze had het al aan zien komen toen ik was gestopt met roken. Nou kunnen we   binnekort alle spullen uit hun loods halen hihih. we krijgen heel veel van ze.

Happy meisje, voel je zo rot. Meid je kan hier alles kwijt hoor. En net wat je zegt, laten we hopen dat 2008 een beter jaar voor je word, met in januari al goed nieuws laten we hopen.

Kruimels das best heftig verhaal van jou, wat goed dat je je darr zo hebt doorheen geslagen.

Rimke, ik hoop dat die hormonen snel uit je lichaam zijn en wie weet heb je al een aankomend ei, zou wel leuk zijn als het gelijk weer zou lukken. succes ermee.

Linda2 meid wat hou je het spannend, ik hoop dat je mannetje gelijk heb.

Andere meiden, pip, april,linda1 en wie ik dus vergeet die vanavond online waren. Ik zit nog goed op me roze wolk en  ga nu naar dromenland.

dikke x Bambi  

Goedemorgen iedereen!

Wat een lieve en stoere woorden van iedereen gisteravond! Volgens mij zijn we allemaal gewoon heel lief en stoer!

Kruimels, ik heb op het Hondsrugcollege in  Emmen  gezeten, jij denk ik op de school hier in Noordbarge (woon ik echt 50 meter vandaan).

Ik wil mezelf wel "onthullen" hoor hahaha. Maar ik heb zo'n gevoel dat we via via vast en zeker dezelfde mensen kennen dus daarom wil ik echt afspreken dat we aan niemand de waarheid vertellen over hoe we elkaar kennen (ook niet aan die ene beste vriendin of wie dan ook (behalve onze mannen natuurlijk)). Okidoki?

Ik ga nu naar m'n werk en ben rond 5 uur wel weer terug. Hoop dat je er vandaag ook nog even bent?

Ik moet weer vliegen...zo laat al?!?!?!

X

Hoi meiden,

Zo, heerlijk geslapen voor het eerst in lange tijd !!!!! Straks met mn ouders naar de stad, mn vader is vrijdag jarig dus dat wordt weer geld uitgeven whahaha nooit geen moeite mee!!!!

Bambi; leuk he om het goede nieuws te kunnen vertellen. Weet dat ik idd hier ook alles kwijt kan. Laten we idd hopen dat het in januari allemaal uit gaat komen whahaha. Geniet maar lekker van je roze wolk. Wat fijn dat je een hoop spullen van hun krijgt joh. Hou je weer geld over kan je leuke kleertjes van kopen whahaha

Pip; jeetje, jij en kruimels zitten wel heel dicht bij elkaar he. Goh, wat zou ik nieuwsgierig zijn zeg !!!!! Was ik al toen bambi zei dat ze met vriendinnen naar de baja beach club zou gaan, is hier met de auto een kwartiertje vandaan. Moest wel lachen dat je schreef, is het al weer zo laat. Dat heb ik s ochtends nou ook altijd hihi

Kus happy

Meiden ga er vandoor. Heb net ff alvast de aardappels geschild, lekker zuurkool vanavond jummie ! Tot later, voor de meiden die vrij zijn, fijne dag en de rest werkse. Miekje, gaat het een beetje meisje?

Kus happy

goedemorgen openhartige dames,

Ooohh ben nog zo moe, maarja plicht roept moet werken. Heb nog niet veel te doen, maar daar komt eind van de middag wel verandering in. dan komen de administraties van okt. binnen dus de komende weken ben ik weer zoet.
vind het heel moeilijk denk ik om niks te laten merken. Ik ben best een openboek ook op me werk. Ik heb natuurlijk maar 1 collega en een werkgever, dus denk wel dat het eerder opvalt als in een groot bedrijf. En daar komt nog eens bij dat mijn collega een neus voor zwangerschapskwalen heeft, vanaf het moment dat we bezig zijn hihih, terwijl ze dat helemaal niet weet. hihi.

Nu ben ik hier nog ff alleen, dus ging ff surfen. Zit me ook te bedenken wanneer ik me HA bel, Ik weet dat die niet veel doet, maar krijg dan via hem info en gegevens van een VK. zal ik nog een week of 2 wachten ?
We zitten ook steeds meer te denken om miss 1 dag opvang te doen i.p.v 3 dagen bij me moeder. vind het best veel en het is wel voor vast zeg maar.
Je moet over best veel nadenken hihi.

Jullie waren gisteravond indd.heel open tegen elkaar, ik waardeer dat altijd heel erg, ben zelf ook een openpersoon. Ik zeg meestal wat ik denk en voel, dat word niet altijd goed opgenomen, omdat het ook weleens te grof me schuur uit komt. oepsie. Maar dat kan me eigelijk weinig schelen. Vroeger wel, dan maakte ik me druk als iemand boos op me was, nu heb ik zoiets van jammer voor die persoon dan.

Nou ga maar ff wat doen hier.
Fijne dag allemaal.

dikke x Bambi

Terug
Bovenaan