Lieve rimke,
Heel erg bedankt voor je mooie en vooral lieve woorden. Ik snap je heel goed. Ben waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als jij. Wil ook alles plannen en weten wat we wanner te wachten staat. Maar je moet idd genieten van elke dag en waarderen wat je hebt!!!! Ik zie aan wat er met mn oom gebeurd is dat het zomaar over kan zijn. Zo maar van de ene op de andere dag was ie weg, 53 jaar. Ondanks dat ik nu best met mezelf in de knoop zit, probeer ik toch wel te genieten. Met de meiden om me heen, met mn mannetje, met familie en de mensen van de kroeg. Je hebt ook gelijk als je zeg dat je alles maar op een gegeven moment maar gewoon gaat vinden, heb ik ook. Ik moet leren te gaan waarderen wat ik WEL heb en dat is heel wat hoor. Een schat van een vriend, de liefste ouders van de hele wereld, Lieve familie, lieve beestjes, lieve vriendinnen en vrienden. Mooi huis, mooie auto, geen geldzorgen pfffff das heel wat he om gelukkig mee te zijn. Ik weet ook dat mn oom zou willen dat ik dapper door zou gaan. Hij was hetzelfde als ik, hield van gezelligheid, mensen omhem heen. Ik heb om me heen best een hoop mensen verloren, maar nooit op deze manier. Die waren allemaal ziek en hij was opeens weg, zou nog zo veel willen vragen. Ik heb er een bepaalde angst aan over gehouden en daar moet ik vanaf. Maar, ik kom er wel en zal zorgen dat als hij me kan zien hij trots op me zal zijn.
Ik vind je echt een schat en ook een sterke meid. Ondanks je eigen problemen weet je bij mij de juiste snaar te raken. Ik gun je echt alle goeds en hoop voor jullie dat je snel weer kan vertellen dat je zwanger bent. Jullie kindje komt er wel en van ons ook. Wij komen er welhe meid.....
Bedankt dat je zo open reageerde........
dikke kus happy