KLUSBABES 9

Ons bed ligt trouwens heerlijk, echt heerlijk! Ik ben er wel achter dat een boxspring veel warmer is dan een "gewoon" bed. Volgens mij komt dat omdat de afstand van de onderkant van het bed en de vloer veel kleiner is en er dus ook geen (koude) lucht onder kan. Ons oude bed was ook vrij laag en dit is echt een hele vooruitgang.

Ach, je kan iig al naar je nieuwe bed kijken hihihi (grapje hoor).

@pip,
Nou, zo snel huil ik niet (alhoewel nu met die hormonen). Maar sommige dingen zijn zo triest dat ze lachwekkend worden.
Ik ben niet boos geworden op de bezorgers. Dat heeft geen zin, want de fout ligt gedeeltelijk bij de werkwijze van het bedrijf.
Daarnaast komt een van die bezorgers zeker weten ook de 2e levering, dus als ik alles heel boven wil krijgen, moet ik vooral niet boos worden. We willen wel nog langs die zaak om daar evt. nog iets met korting te bestellen. Iets wat we de komende tien jaar toch nog niet nodig hebben, hihihihi

@pip,
Potjandorie, ik had gewoon bij een goede zaak moeten bestellen. Misschien bij de mensenvrezende collega van bieb  (of was het nou smetvreeshebbende?)

Trouwens, weet je nog dat we het ave maria voor bambi hebben gedaan. Ik wil niks zeggen, maar God heeft onze gebeden verhoord. Misschien nog een paar groepssessies doen?

Meiden,
ik ben er vandoor. effe lekker eten, het blok en op tijd naar bed. had afgelopen nacht sinds 4.15 volle blaas en was te lui om naar de wc te gaan. heb dus niet genoeg geslapen.

he meiden nog ff snel.

Pip ik ga je ff bekijken op hyves en maak je dan vriendjes. In mijn hyves naam zit bambi ook en ik heet in het echt Diana. dan weet je wie je moet accepteren he. hihih

sterretje nee is niet lekker he met dit weer, we hebben vanavond ook theorie dus gelukkig een deel binnen.

ga nu pleite.
tot morgen denk ik.

xxx Bambi

DE ROZE WOLK:

Zwangere:
Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend 24 mei 2007

SEPTEMBER
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeltjuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER
 Rimke miskraam van tweeling
8)  April 2, 10e ronde
13)    Miekje  5e ronde

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!
3)
4) bezig bijtje 16e ronde ,  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde  (uitgaande van de langste cyclus)
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk
30)

DECEMBER

1)  
2)
3)
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Hey meiden,
Ben ik heel even. Ik heb niet veel tijd, dus ook geen tijd om alles te lezen. Sorry!
Wilde even de laatste dingen door geven. Heb me toch laten overhalen en heb gisteren getest. Nadat ik van het werk terug kwam. Wel na heel veel gedronken te hebben 's ochtends, maar 's middags niet heel veel.
Helaas, negatief. Maar ik ben nog steeds niet zwanger. Nou weet ik wel dat ik mijn nod op de 12de heb gezet, maar aan mijn slijm gezien te hebben dacht ik echt dat ik gisteren al ongi zou moeten worden. Maar nog steeds niks.
Was best teleurgesteld (had ik van mezelf niet zo erg verwacht, omdat ik toch al dacht dat het niks was) en mijn man was ook echt teleurgesteld.
Maar goed, nog steeds geen ongi. Misschien was er wel niet genoeg zwangerschapshormoon waarneembaar.
Ik wacht gewoon rustig af.

Terug
Bovenaan