KLUSBABES 9

Ze kwamen afgelopen week onze slaapkamer leveren, zonder de ombouw van het bed, want die zou ivm problemen van het bedrijf later komen. Nou kregen ze de commode niet boven en ze hadden de sleutel van de klerenkast per ongeluk afgebroken en konden die niet uit elkaar halen. Nu staan er 2 kale boxsprings, 2 nachtkastjes en een spiegel. En de rest???? Tja, laatste week van 2007 of begin 2008. Besteld in MEI 2007. Dadelijk is de kinderkamer er eerder dan onze slaapkamer.

jezus he sterretje at een gedoe zeg met die slaapkamer van jullie, het is alweer bijna mei haha
haha en inderdaad de kinderkamer is er zometeen eerder dan de slaapkamer

xx

@linda,
Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vond toen het niet lukte. Maar je leest bij meer vrouwen dat het niet wil lukken. Ik vind het al knap dat je toen niet meteen hebt opgegeven, maar bent gaan kolven. Menigeen had het al opgegeven.

dat klopt sterretje, ik ben gelukkig niet een persoon die snel opgeeft, maar dit was op een gegeven moment niet meer te doen en daar kwam natuurlijk ook nog bij dat ik steeds naar me moeder moest om daar voor te zorgen dus het was eigenlijk al met al,

xxx linda

pip,
ben je al aan je bed gewend? Zal wel heerlijk liggen. Nou, ons oude bed is vrij laag, dus nog even en ik moet eruit gaan rollen, hihihi

quote: sterretje7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2007 18:35:59'));

Ze kwamen afgelopen week onze slaapkamer leveren, zonder de ombouw van het bed, want die zou ivm problemen van het bedrijf later komen. Nou kregen ze de commode niet boven en ze hadden de sleutel van de klerenkast per ongeluk afgebroken en konden die niet uit elkaar halen. Nu staan er 2 kale boxsprings, 2 nachtkastjes en een spiegel. En de rest???? Tja, laatste week van 2007 of begin 2008. Besteld in MEI 2007. Dadelijk is de kinderkamer er eerder dan onze slaapkamer.

======

Lachen? Dit is om te huilen!! Alhoewel ik de hoofden van die bezorgers wel had willen zien...als er ook 1 ding verkeerd gaat dan gaat de rest vanzelf ook verkeerd hihihi.

Je bent toch wel heel boos geworden?      

Heb jij trouwens ook hyves sterretje?

X

meiden ik ga weer even stoppen, ik ga joey zijn pyjama aantrekken en nog even knuffelen en dan ben ik na half 8 als ie op zijn bedje ligt weer van de partij
Me man komt vanavond toch laat dus daar heb ik ook niks aan, gelukkig dat ik nog geen eiersprong heb hahaha

xxx linda

Terug
Bovenaan