KLUSBABES 9

Ja natuurlijk ben je zwanger !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte lieverd, laat het ff op je inwerken samen met je mannetje en ga lekker genieten .............. Gun het je echt van harte, wel bij ons blijven hoor !!!!!!

liefs happy

he happy,

ben echt ff de weg kwijt. ga zo ff een digitale kopen van CB want me ventje is nog niet overtuigd. pff mannen en dan gaan we naar me ouders pfff weet ff niet wat ik moet denken.
Maanden hoop je en nu is het ff heel onwerkelijk,, of het echt zo is, maar een 2e lijn komt er niet zomaar toch.?

nou moet nu weg, lees vanaaf bij.

xxx Bambi

Hoi meiden,

Miekje; verdorie meid, wat balen allemaal. Raar he dat je zelf al zo n idee had. Sterkte meisje.....

Sterretje; nu ik je verhaal zo lees hoop ik helemaal dat mn kat niet onder het mes hoeft !!!! Hou je op de hoogte. Nu gaat het wel beter met hem gelukkig.

Linda; zal toch niet uitmaken dat je hem hebt doorgebeten? Denk het niet maar, weet het ook niet zeker natuurlijk

Liefs happy

Nee hoor lieverd, een streep is een streep !!!!!! Ik heb echt nog nooit een streep gezien, ook niet heel licht. JE BENT ECHT ZWANGER. Nou weet ik het zeker, ga ook al mn setjes uit de kast trekken whahahaha. Geniet er nou maat lekker van, je bent er idd maanden mee bezig en dan snap ik dat als je die streep ziet, je ff de weg kwijt raakt !!!! Maak er een mooie avond van meisje

liefs happy

Bambi,

Wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd! Ik snap dat het nog onwerkelijk is voor je maar een streep is een streep!

Liefs Jacqy

hoi meiden,

nou ik ben  overtuigd, net een huismerktest van de drogist en die zegt ook 2 streepjes.
Morgen ochtend de CB digital om me   vent te overtuigen, maar me moeder en ik zijn om hihih. 2 positieve testen op 1 avond moet haast wel he. ik ga mezelf ff op de roze wolk zetten JOEPPPPPIEEEEE.

Nou de maand begint goed, hoop dat er meer zullen volgen.

xxx Bambi

ps zit trouwens nog bij me ouders hihih

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER
 Rimke miskraam van tweeling
8)  April 2, 10e ronde
13) Miekje, 5e ronde  

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,    5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
29) Bieb2e ronde na mk
30)

DECEMBER

1)  
2)
3)
4)
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Hiep, hiep, hoera
hiep, hiep, hoera
hiep, hiep, (3 keer)
hiep, hoera

Bambi: geweldig. Misschien dat het sago een symptoom was. En hoe voelt het? vreemd dat je eerst zo bezig bent met zwanger worden en dan plots moet je overschakelen dat je zwanger bent.
En zo te zien wordt klusbabes 9 weer een vruchtbaar forum.
Trouwens, onder die jurken draag ik maillots en hoge schoenen en een trui erover heen. Ik ben veel te veel een koukleum, hoor

Terug
Bovenaan