KLUSBABES 9

Linda, balen zeg dat je negatief hebt getest! ik hoop wel voor je dat je gewoon nog niet hormonen in je lichaam hebt zitten!! duimen maar!!
Pip, ik heb je toegevoegd op hyves!! Gezellig! En inderdaad, haha je bent nu onwijs veel online! maar wel gezellig toch, blijf maar lekker rondhangen!
En hetzelfde geld voor de zwangere onder ons!! Je leert elkaar ondertussen toch best goed kennen!

Liefs Jacqy

sterretje: een fijne avond vanavond en hopelijk slaap je vannacht beter,

Linda: wat jammer een negatieve test, maar zolang er geen rd''s zijn te bekennen is er altijd hoop, hopelijk was er nog te kort aan hormonnen in je urine, daar gaan we vanuit
Succes meid

Jacqy: je leert elkaar zo best wel kennen inderdaad, dat vind ik wel leuk, me vriendinnen weet niet eens zoveel van me hahahaha

Zo joey lig lekker in zijn bedje, morgenmiddag moet ik ook werken, en heb me pa lief aangkeken en nu gaan we morgen bij   me pa eten en joey mag daar op bed, vind ik erg lief van me pa

xx linda

wat is het hier rustig, ik denk dat ik ook zometeen ga stoppen ik ga nog even lekker in de bank liggen en naar NCIS kijken

xxx linda

DE ROZE WOLK:

Zwangere:
Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend 24 mei 2007

AUGUSTUS
Bianca 1e ronde

SEPTEMBER
Bianca miskraam
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeltjuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER
 Rimke miskraam van tweeling
8)  April 2, 10e ronde
13)    Miekje  5e ronde

NOVEMBER
Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!
3)
4) bezig bijtje 16e ronde ,  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde  (uitgaande van de langste cyclus)
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk
30)

DECEMBER

1)  
2)
3)
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Ik heb de roze wolk ook maar beetje bijgewerkt, wanneer ik zwanger was en de mk. Van miekje heb ik ook de mk erbij gezet

@Jacqy: jammer van je rd-tjes. En ja, hetzelfde verhaal, volgende ronde dan maar weer. Hopelijk met Sinterklaas een mooi cadeautje
@Linda84: dat je neg. hebt getest zegt niet dat je niet zwanger bent. Zolang je nog geen rd-tjes hebt, kan alles nog

Ik wil trouwens geen borstvoeding geven. Al vanaf dat ik ook maar vruchtbaar was (...) heb ik gezegd dat ik geen BV wil geven. Ik vindt het zowieso niks dat gefrummel aan mijn borsten. En mijn zussen hebben t geprobeerd maar die zijn na een paar dagen al gestopt. Wat een gedoe, en met flessenvoeding worden baby's ook groot. Het kan zijn dat als het zover is, dat ik toch voor BV kies. Maar waarom eigenlijk? omdat het van je 'omgeving ' moet? Omdat het beter is. Ik denk als ik me prettig voel bij de keuze die ik maak, dat dat voor t kindje ook beter is. Ja, verdedig me nu al voor t geval er dames zijn die negatief reageren (zoals ik wel eens op een ander forum heb gelezen. Sjezus, die meiden maakten elkaar af, niet normaal meer. Eigen keuzes dienen gerespecteerd te worden dacht ik zo.
Wat bevallen betreft; dacht altijd in t ziekenhuis, maar nu zou ik gewoon thuis willen proberen.
En zou toch ook wel graag voor de bevalling willen weten of t een jongen of meisje is. Heb altijd gezegd wil ik niet weten, maar toen ik zwanger was, toen wilde ik t toch wel weten.

Ik zit ook op Hyves, weet niet meer met wie ik wel of geen vrienden ben.ben te vinden onder bianca 34 jaar Horn
(voor de evt. geinteresseerden...)

Hmm, valt wel op, als ik er ben is er nooit iemand. Oke, zal t niet persoonlijk opvatten

Ga stoppen

tot morgen!!

haha bieb ik ben er ook weer   hhaha

en wat je bv verhaal betreft,ik heb zoiets dat is ieder voor zich, ik deed het niet omdat het "moest" maar ik had zo'n ideaal beeld van lekker je kindje tegen je aan maar ja dat werd bij mij een ander verhaal, kindje wilde niet dus afgekolft, ik heb ook zoiets dat als iemand geen bv wil geven is dat haar keuze, en moet je niet gaan zeuren van waarom niet enz. daar kan ik ook zo boos om worden watn ook met fv worden de kindjes groot

xxx linda

Terug
Bovenaan