rimke, het is inderdaad erg spannend of het uit komt. ik hoop inderdaad ook dat het deze maand al raak is, maar ja we zullen zien.
dat jij en bieb precies hetzelfde hebben met pendelen, dat is ook apart.
dat zou beteken dat jullie met de volgende ronde al aan de beurt zijn, super ja.
we houden het in de gaten en ben benieuwd of het allemaal uit komt. voor jullie dus allebei een jongen.
er vroeg net nog iemand of je voor haar wilde pendelen, weet effe niet meer wie, maar ik schrijf alles even op en dan kijken of het uit komt. bij bambi is het wel uit gekomen.
weet je eigenlijk ook wat er gependeld is voor bambi wat geslacht betreft?
en bambi, wil je het weten met de 20 weken echo?
sterretje, dacht dat babyboom altijd op zondag was, maar heb het inderdaad mis. kon al niks vinden in de tv gids. maar kijk nu via de computer, lekker op m'n gemakje.
Wat spannend voor je dat je dinsdag de nekplooimeting hebt. volgens mij is dat gewoon gebruikelijk bij een bepaald aantal weken zwangerschap. om te kijken of alles klopt. en heeft het niks met je leeftijd te maken, toch?
heel veel succes dan.
april, ik lig te rillen in m'n bed. wou echt dat het al morgen 9:30 was, dan had ik de tandarts gehad. bah bah. wat kan een mens daar tegenop zien.
achteraf zal het allemaal wel meevallen, maar ja daar heb ik nu niks aan.
bieb, spannend voor jou hoor, wat rimke zei. wat denk jezelf?
en dacht je ook dat het een jongen zou worden?
bambi, snap dat je het jammer vind als de mensen om je heen hun mond niet kunnen houden, terwijl je zelf zo je best doet om het nog even voor je te houden.
ik vind dat je daar rustig wat van kunt zeggen, dit gaat om jouw leven.
ben vanmiddag naar collega geweest die moest paardrijden. ze heeft het wel aardig goed gedaan. was even leuk om te zien.
vanavond bij schoonmama geweest, gegeten en gekaart. gezellig met z'n 6en.
ben er net pas weer, morgenvroeg om 9:00 naar de tandarts, help help.
laat wel even weten hoe het was als ik terug ben, rrrrrrrr.
dan ben ik vast weer helemaal happy dat ik het gedaan/gehad heb.
welterusten allemaal en tot morgen
xxxx kruimels