KLUSBABES 9

Kruimeldief: hier is ie dan.....is pas de tweede keer dat ik het gedaan heb maar het is wel over duidelijk hoe hijdan   uitslaat.
Ik heb in februari 2008 een meisje............Dat is al best vlot!!!

Hey Rimke, goed geklust? Februari is idd al best snel. Hoe doe jij dat pendelen?

He lieve meiden,
Vind jullie aandacht echt hartverwarmend!! Wordt daar zo blij van. Echt bedankt.
En ja bieb, wat je zegt. Er komt af en toe gewoon een vlaag van verdriet voorbij. Ik had gisteren bv. een vriendin aan de telefoon die vertelde dat ze haar spiraaltje had verwijderd om te gaan voor een tweede...........zal je zien dat zij eerder zwanger is dan ik! Wordt ik gewoon verdrietig van.
Hier gaat het inmiddels wel weer, hebben net lekker geklust, baarmoeder mond stond open dus ik had zoiets van, het moet nu gebeuren. Maar ik denk de hele week al dat ik mijn ei krijg.......
Linda: ik was vanmorgen ook misselijk, zou dat dan toch van dat ei komen??? Rare zaak!!
Linda 2: kut man! hoop voor je dat het snel raak is.
Dat hoop ik trouwens voor iedereen hier.
Ik zat gisteren nog tegen mijn menneke te zeggen, we halen het gemiddelde wel lekker omhoog. En ik heb het idee dat dat voor ons allemaal hier geldt. Hoevaak hoor je niet dat het meteen raak is?? en wij zijn allemaal al zeker 5 maanden bezig en sommige langer..........wie bepaald dat dat zo gaat!?? Ik vind het schandalig. Zo. Dat is er ook weer uit!
Dikke kus Rimke

Hi linda! Voel je je al wat beter?? Heeft het bad wat geholpen?
Ik heb net gependeld, en gisteren ook, met mijn ketting die ik altijd om heb. heb hem van mijn menneke gekregen toen hij me ten huwelijk vroeg........ben niet zo'n ringenmeisje......
geeft je geboortedatum anders even door. Probeer ik het nog een keer. Maar nogmaals, ik doe het ook maar op gevoel he!

Hallo meiden,
Ik ga eerst even lezen en reageren.
@kruimels, ik dacht dat je het forum al had verlaten, dus heb ik ook uitgelogt.
@bieb: ja, 2 vriendinnen en 1 collega die momenteel zwanger zijn. De een een maand verder, de ander even ver en de ander een maand korter. Wel fijn als je aan je spullen kunt komen. In onze familie zijn al jaren geen baby's meer geboren. Ik ben de oudste, dus iemand zal het moeten aanschaffen. En vriendinnen, tja, die hebben het nu zelf nodig.
Ik weet niet of jij dat was over die piepende mat. Bij baby-dump hebben ze ook een soort matras waar iets inzit. Als je kind dan op zijn buik ligt en met het gezicht op het matras kan hij toch blijven ademhalen. Kost dacht ik 138,- maar heb het dus mooi wel gehaald, want je moet er niet aan denken.

@rimke: kruimels had haar gegevens ook al achtergelaten, zodat je voor haar kan pendelen. Ik hoop dat je voorspelling uitkomt.
@kruimels: leuke naam: babes.
@bambi: als het alleen de vermoeidheid is valt het nog mee. Je lichaam is toch met van alles bezig daarbinnen. Dus die rust heeft het wel nodig. De komende tijd niet meer teveel plannen.
@linda2: Poeh, wat een spanning. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.

Vandaag weer druk bezig geweest, maar tegen de middag kreeg ik toch een inzinking, dus toch maar even gaan liggen. Ben nu weer volop was aan het draaien. Het lijkt hier trouwens al avond, zo grijs is het hier.

dank je wel rimke voor de moeite om even te pendelen voor mij.
dus er kwam februari 2008 uit? aan de ene kant best snel ja en aan de andere kant, mmmm wat duurt dat nog lang, dan moeten we nog 4 keer klussen dus.
wat bedoelde je met dat het wel heel duidelijk eruit kwam? heb je het een paar keer gedaan dan? ik vertelde m'n vriendje net dat je gependeld hebt en die vroeg of ik daar in geloofde. toen zei ik ja en nu zegt hij dat we dan ook niet meer hoeven te klussen tot februari, slaat natuurlijk nergens op. maar hij houd het nog geen 3 weken vol hoor zonder sex, haha.
wat heb je nou precies gedaan, als je zo aan het pendelen bent?
zou wel ontzettend leuk zijn als we een meisje zouden krijgen, dat wil ik zo graag maar een jonge is natuurlijk ook helemaal te gek!!!
als ik nou nog iemand kan vinden die nog een keertje kan pendelen en dan zeg ik niks over wat jij gependeld hebt en dan kijken of die op dezelfde maand komt.

wat een enge verhalen zijn dat he over wiegendood, het zou mij niet uitmaken wat zo'n matrasje kost als het maar werkt. daar moet je toch niet aan denken dat je dat overkomt.

er is net paardensport op tv, springen. vriendje zit te kijken, jaja de wonderen zijn de werled nog niet uit. hij had het nooit zo op paarden,maar de laatste tijd is dat wel iets anders geworden.
mijn schoonzusje kwam net binnen vallen, ze wou even lekker in ons nieuwe bad. dat mag natuurlijk altijd.
ik begin zo langzamerhand wel zenuwachtig te worden voor morgen, moet om 9:00 bij de tandarts zijn, rrrrrrr.
controle maar hij wil ook even 2 oude vullingen vernieuwen en die deed vorige keer ook al zo'n pijn, zelfs met verdoving. kan wel helemaal in paniek raken als ik eraan denk. ach en vaak als het weer achter de rug is dan valt het allemaal wel weer mee.
maar heb een beetje een trauma voor tandartsen, haha terwijl dat ik een hele leuke heb hoor.

jammer linda84 dat je negatief  getest hebt, maar misschien moet je inderdaad nog 1 of 2 dagen wachten en als je dan nog niet ongi bent het dan nog eens proberen en dan wel met ochtend urine he.

is er nog iemand aanwezig?

Terug
Bovenaan