dank je wel rimke voor de moeite om even te pendelen voor mij.
dus er kwam februari 2008 uit? aan de ene kant best snel ja en aan de andere kant, mmmm wat duurt dat nog lang, dan moeten we nog 4 keer klussen dus.
wat bedoelde je met dat het wel heel duidelijk eruit kwam? heb je het een paar keer gedaan dan? ik vertelde m'n vriendje net dat je gependeld hebt en die vroeg of ik daar in geloofde. toen zei ik ja en nu zegt hij dat we dan ook niet meer hoeven te klussen tot februari, slaat natuurlijk nergens op. maar hij houd het nog geen 3 weken vol hoor zonder sex, haha.
wat heb je nou precies gedaan, als je zo aan het pendelen bent?
zou wel ontzettend leuk zijn als we een meisje zouden krijgen, dat wil ik zo graag maar een jonge is natuurlijk ook helemaal te gek!!!
als ik nou nog iemand kan vinden die nog een keertje kan pendelen en dan zeg ik niks over wat jij gependeld hebt en dan kijken of die op dezelfde maand komt.
wat een enge verhalen zijn dat he over wiegendood, het zou mij niet uitmaken wat zo'n matrasje kost als het maar werkt. daar moet je toch niet aan denken dat je dat overkomt.
er is net paardensport op tv, springen. vriendje zit te kijken, jaja de wonderen zijn de werled nog niet uit. hij had het nooit zo op paarden,maar de laatste tijd is dat wel iets anders geworden.
mijn schoonzusje kwam net binnen vallen, ze wou even lekker in ons nieuwe bad. dat mag natuurlijk altijd.
ik begin zo langzamerhand wel zenuwachtig te worden voor morgen, moet om 9:00 bij de tandarts zijn, rrrrrrr.
controle maar hij wil ook even 2 oude vullingen vernieuwen en die deed vorige keer ook al zo'n pijn, zelfs met verdoving. kan wel helemaal in paniek raken als ik eraan denk. ach en vaak als het weer achter de rug is dan valt het allemaal wel weer mee.
maar heb een beetje een trauma voor tandartsen, haha terwijl dat ik een hele leuke heb hoor.
jammer linda84 dat je negatief getest hebt, maar misschien moet je inderdaad nog 1 of 2 dagen wachten en als je dan nog niet ongi bent het dan nog eens proberen en dan wel met ochtend urine he.
is er nog iemand aanwezig?