KLUSBABES 9

sterretje, ik snap niet helmaal wat je bedoeld met dat ik het forum zou hebben verlaten??????
wat bedoel je meid?

hoe laat komt dat babyboom programma op tv? dat is toch op zondag altijd? en op welke zender?

Kan me voorstellen dat dat lang duurt hoor! Als ze tegen mij zuden zeggen dat ik in februari weer zwanger zou zijn zou ik in huilen uitbarsten, ZO LANG NOG!!!????
Maar goed, het is maar pendelen maar zou wel grappig zijn als het uitkwam.
Mijn kettinkje begon heel wild te zwiepen toen ik vroeg of je in februari zwanger zou zijn, bij januari en maart bleef hij heel stil hangen. En toen ik vroeg of het een jongetje zou worden bleef hij weer heel stil en bij een meisje werd hij weer heel wild..........raar toch??
Geen dank dus, graag gedaan en ik hoop voor jou dat je gewoon deze ronde zwanger bent hoor!
Ik ga niet naar babyboom kijken, dat trek ik niet.
Fijne avond allemaal!!!

@kruimels:
Vanmiddag waren we beiden online. Ik reageerde en je reageerde terug. Maar omdat ik dacht dat je het forum op dat tijdstip al had "verlaten" had ik ook meteen uitgelogd.
Is babyboom niet op donderdag 20.30 op nl 1/2 of 3?

Vanavond gaan de kinderen in de buurt voor sint maarten langs de deuren. Ik voel me niet geweldig en heb alle lichten aan de voorkant uitgedaan. Ik moet er niet aan denken om nu elke 5 minuten vriendelijk open te doen en naar de liedjes de luisteren. Ik kan het even niet opbrengen.
Is er nog iemand online?

Hey meiden,

Het is even geleden, maar ik ben weer online! We zijn afgelopen weekend lekker een weekendje weg geweest, echt heerlijk.

Ik heb nog niet alles gelezen, maar hoe is het met iedereen?

Rimke, hoe gaat het meid, ik las dat het nog aardig  op en af gaat, het is ook niet niks zeg, je kunt hier inderdaad altijd je hart luchten!
Sterretje, ben je al bij de VK geweest?
Linda, Joey wordt aankomende week zeker geopereerd of heb ik het mis?

Sorry meiden, verder heb ik nog niet alles gelezen.

Oh Kruimels, sterkte bij de tandarts meid, ik moet ook nog een afspraak maken, maar stel het steeds uit, ben ook niet zo'n held!  

@april,
Ik heb dinsdag de nekplooimeting en het bloed prikken. Ik ben vrijdag voorlopig voor het laatst bij de ha geweest en van haar kan ik nu zelf een vk uitzoeken. Ik ga dus eens kijken voor een vk-praktijk waar meerdere vk's samen werken.
Jij was toch al geweest of niet?

@Bambi: jij hebt druk weekend achter de rug zeg. Moeilijk he om niet te vertellen dat je zwanger bent. Maar wat je zegt, ik zou t wel tegen opa en oma vertellen, is toch leuker als ze t van jou horen. Balen van die ballen muziek op de bruiloft, ik vindt altijd, als de muziek niet leuk is, dan is t al een stuk minder gezellig
@Linda84: vervelend dat je nog steeds niet weet. Maar zolang je niet ong bent, kan alles nog. maarja, als je geen regelmatig cyclus hebt, dan weet je ook niet waar je rekening mee moet houden
@Rimke:   hoe weet je nou dat je baarmoedermond open staat? ook al met dat slijm, let ik allemaal niet op hoor. Heb soms wel dat ik voel dat me vagina wat opener staat, althans zo voelt t, is dat dan je baarmoedermond wat je voelt. Met slijm en baarmoedermond hou ik me nooit zo mee bezig eigenlijk
@Sterretje: 138 euro voor dat matje? prijzig, maarja liever wat prijziger dan dat je je kindje verliest aan wiegendood. Dus jij hebt m al gehaald?
Hoeveel weken ben je nu precies? ben je al de 12 voorbij?
Nekplooimeting is dat als je al wat ouder bent? Ik weet niet hou oud je bent, maar de vk zei toen tegen mij, dat ik dat wel kreeg omdat ik al 34 ben. Of is dat altijd?
Ik weet niet of ik vlokkentest zou willen doen. Las laatst ander topic; wat als het kindje niet gezond is. Ja, wat dan? Had laatst met vriend over, wat als zou blijken als het kindje Down heeft? Eigenlijk zou ik t zo niet weten, denk dat je echt in die situatie zou moeten zitten. Als blijkt dat t echt een kasplantje zou worden, dan zou ik wel de zwangerschap afbreken. Moeilijk hoor
@Rimke; had je nou ook nog voor jezelf gependeld? wat kwam eruit? weet t niet meer. Spannend voor Kruimel, februari zwanger! ZOu t echt uitkomen?
Nou vooruit, pendel dan maar voor mij. Als t pas volgend jaar is, dan neem ik t met een korreltje zout, als t deze maand is, dan neem ik t serieus haha
Bianca Dijkman, 1-9-1973

Rond uur of 5 gingen we nog even wandelen. Onderweg natuurlijk regen, maar wel ef lekker een frisse neus halen.
Daarna lekker gegeten. chinese kippensoep met spinazie. lekkerrrr. Uit de allerhande gehaald

Straks even onze oude tv op marktplaats zetten, en een jasje van Diesel. Nooit aangehad. Zonde, zet t wel op internet. Gisteren oude wasmachine van oma verkocht, toch weer 80 euries. Kan t wel gebruiken deze maand haha

Tot later!

Terug
Bovenaan